مدل رو تختی های شیک و لاکچری طرح دار و ساده

مدل رو تختی های شیک و لاکچری طرح دار و ساده

روتختی از انواع اکسسوری های کاربردی در فضای اتاق خواب به شمار م رود و اگر شما تمایل دارید دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان شیک و متفاوت به نظر برسد بهتر است در هنگام انتخاب مدل رو تختی حساسیت لازم را به خرج دهید.

مدل رو تختی طرح دار و ساده

روتختی ها در انواع طرح های ساده و گلدار و … موجود می باشند و شما می توانید با توجه به طرح و رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب تان از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

روتختی زیبا و طرح دار

طرح روتختی شیک و خاص

اتاق خواب یکی از مهم ترین بخش ها در خانه ای به شمار می رود و امروزه افراد بیشتر وقت خود را در فضای اتاق خواب سپری می کنند از این رو بهتر است شما در هنگام دیزاین داخلی اتاق خواب حساسیت لازم را به خرج دهید. روتختی از انواع وسایلی است که در چیدمان اتاق خواب نقش بسزایی دارد و بهتر است شما این اکسسوری را از بین طرح های باکیفیت انتخاب نمایید تا بتوانید به مدت طولانی تری از آن استفاده نمایید.

توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب روتختی سه بعدی و ساده و طرح دار باید به سایز تختخواب خود توجه کنید همچنین برای جذابیت دکوراسیون داخلی اتاق خواب بهتر است رنگ روتختی را با رنگ سایر وسایل موجود در اتاق خواب نظیر فرش و پرده و … ست نمایید همچنین می توانید رنگ این اکسسوری را به صورت متضاد با سایر رنگ هایی که در فضای اتاق خواب قرار دارند انتخاب کنید.

روتختی ها در انواع طرح های تک رنگ و رنگی موجود می باشند که طرح های تک رنگ بهترین انتخاب برای فضای اتاق خواب های مدرن و کلاسیک می باشند.

مدل رو تختی روتختی سفید روتختی طرحدار مدل روتختی   روتختی زیبا و طرحدار روتختی زیبا و شیک روتختی طرحدار روتختی ساده روتختی قرمز روتختی طرحدار روتختی گلدار روتختی زیبا و شیک روتختی گلدار

اگر تمایل دارید اتاق خوابی با فضای مدرن داشته باشید بهتر است روتختی را از بین طرح هایی انتخاب نمایید که دارای اشکال هندسی می باشند همچنین می توانید طرح این اکسسوری را ساده انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید فضای اتاق خواب تان چیدمانی سنتی داشته باشد بهتر است روتختی را از بین نقش و نگار اسلیمی یا طرح هایی که چهل تکه هستند انتخاب نمایید و به کمک کوسن های ترمه دوزی نیز تخت خواب را تزیین نمایید.

برای دوخت روتختی ها از پارچه های مختلف نظیر کتان و ابریشم و ساتن استفاده می شود که روتختی های ابریشمی و ساتن برای فضای اتاق خواب های کلاسیک و سلطنتی انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می روند. روتختی های کتان نیز برای اتاق خواب های مدرن و امروزی مناسب می باشند.

در صورت تمایل می توانید چند طرح روتختی داشته باشید و در فصول مختلف ملحفه ها و بالش های روی تختخواب خود را عوض کنید تا تغییرات مثبتی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب ایجاد شود.

روتختی سفید مدل روتختی گلدار روتختی دو رنگ روتختی زیبا و جذاب روتختی گلدار روتختی قرمز روتختی نقره ای روتختی دو رنگ و شیک روتختی زیبا و ساده روتختی زیبا و طرحدار روتختی روتختی طرحدار طرح روتختی شیک و زیبا روتختی طرحدار روتختی اسپرت روتختی طوسی

در این مطلب توجه شما همراهان عزیز و گرامی را به انواع طرح های رو تختی ساده و فانتزی و لاکچری جلب کردیم که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید طرحی مناسب و خاص را برای فضای اتاق خواب سلطنتی یا مدرن خود انتخاب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان