رولز رویس رکورد زد

مدل جدید رولز رویس که Ghost [روح]نام دارد نیز با استقبال خوبی رو‌به‌رو است و قیمت آن از ۳۳۲ هزار دلار شروع می‌شود. این مدل از رولز رویس یک آپشن خاص دارد که روی سقف آن از داخل ال‌ا‌ی‌دی کار گذاشته‌اند و به نوعی شبیه‌سازی آسمان پرستاره است.

رولز رویس
 

شرکت خودروسازی رولز رویس موتور بهترین فصل را در تاریخ 116 ساله خود تجربه کرد. در فصل اول 2021، رولز رویس با 62 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل موفق به تحویل یک هزار و 380 دستگاه خودرو به مشتریانش شد.

این خودروساز بریتانیایی که صاحبش ب‌ام‌و آلمان است، می‌گوید تقاضا برای مدل کالینان Cullinan افزایش یافته است. قیمت این شاسی بلند که تقریبا 3 تن وزن دارد از 335 هزار دلار شروع می‌شود، اما به خاطر داشتن آپشن‌های مختلف و به دلیل شخصی‌سازی بسیاری از امکانات آن، به 400 هزار دلار هم می‌رسد.

مدل جدید رولز رویس که Ghost [روح]نام دارد نیز با استقبال خوبی رو‌به‌رو است و قیمت آن از 332 هزار دلار شروع می‌شود. این مدل از رولز رویس یک آپشن خاص دارد که روی سقف آن از داخل ال‌ا‌ی‌دی کار گذاشته‌اند و به نوعی شبیه‌سازی آسمان پرستاره است.

رولز رویس انگلیسی با برجا گذاشتن این رکورد نشان داد که تقاضا برای خودرو‌های لاکچری در بین ثروتمندان روند افزایشی به خود گرفته است. با توجه به شیوع جهانی ویروس کرونا، میلیارد‌ها دلار بر ثروت برخی از کسب و کار‌ها افزوده شده است.
 
سایر خودروسازانی که ثروتمندان را هدف قرار داده‌اند، مثل بنتلی و لامبورگینی هم از این قاعده مستثنی نمانده و فروش بسیار قوی‌تری نسبت به سال‌های گذشته به ثبت رسانده‌اند.
 
تورستن مولراتوس، مدیرعامل رولزرویس در بیانیه‌ای گفته است: «ما با شجاعت، قدرت خیال و توانمندی‌های خود در اختراع و نوآوری موفق شدیم به چالش‌های اخیر پاسخ مناسب بدهیم که حاصل برنامه‌ریزی موشکافانه و تمرکز خستگی‌ناپذیر برای برآوردن نیاز‌ها و الزامات مشتریان است.»
 
منبع: سایپانیوز
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان