داستان مثلث عشقی ابرو گوندش، حادیثه و رضا ضراب + تصاویر

ابرو گوندش در دادخواست طلاق خود از رضا ضراب ادعا کرد که شوهرش با زنان دیگر رابطه داشته است. یک روزنامه ادعا کرده یکی از زنانی که رضا ضراب با آن‌ها رابطه داشته «حادیثه»، دوست صمیمی ابرو گوندش بوده

داستان مثلث عشقی ابرو گوندش، حادیثه و رضا ضراب + تصاویر

ابرو گوندش در دادخواست طلاق خود از رضا ضراب ادعا کرد که شوهرش با زنان دیگر رابطه داشته است. یک روزنامه ادعا کرده یکی از زنانی که رضا ضراب با آن‌ها رابطه داشته «حادیثه»، دوست صمیمی ابرو گوندش بوده. همچنین در سال 2018 نیز عکسی از ضراب با زنی در رستورانی در نیویورک منتشر شد که گوندش این تصویر را نیز به دادخواست خود اضافه کرده است. لازم به ذکر است که ابرو گوندش و رضا ضراب 11 سال است که با یکدیگر ازدواج کرده‌اند.

ابرو گوندش

همچنین خود ابرو گوندش نیز به صراحت گفته است که از این رابطه اطلاع دارد. او گفته زنی که با شوهرش رابطه دارد را به خوبی می‌شناسد و اینکه هم دخترش و هم سرایدارش روابط این دو با یکدیگر را به چشم دیده‌اند. گفته می‌شود حادیثه و رضا ضراب بارها یکدیگر را در آمریکا ملاقات کرده‌اند. همچنین ادعا شده که حادیثه برای این که توجه مردم ترکیه را به خود جلب نکند از مبدا کشوری در اروپا به سمت آمریکا پرواز کرده است.

حادیثه

آن‌ها در میامی آمریکا یکدیگر را ملاقات کرده و حادیثه بسیار مراقب بوده تا عکسی از او در کنار ضراب در جایی درز نکند. گفتنی است حادیثه هنگام بازگشت از آمریکا تصاویری از لباس‌های گران قیمت و مارک‌دار خود به نمایش گذاشته که ادعاها می‌گویند این لباس‌ها را رضا ضراب برای او خریداری کرده است.

ابرو گوندش

البته حادیثه به این صحبت‌ها واکنش نشان داده و در صفحه اینستاگرام خود نوشته است: «من روزم را با تهمت‌های باورنکردنی‌ای که به سمت من روانه شد شروع کردم. سعی کردم با صبر نسبت به همه توهین‌ها و تحقیرها نگاه کنم. هیچ کس نمی‌تواند آبروی من را لکه‌دار کند. من از طرق قانونی و با استفاده از وکلایم در این باره اقدام خواهم کرد.» کان یلدریم هم که معشوقه حادیثه محسوب می‌شود با انتشار این متن در اینستاگرام خود نشان داد این دو در کنار هم هستند. لازم به ذکر است که ابرو گوندش با همه این ادعاها و به دلیل رابطه حادیثه با رضا ضراب به دوستی خود با حادیثه پایان داده است.

ابرو گوندش

رضا ضراب کیست؟

رضا ضراب در 22 شهریور سال 1362 در تبریز به دنیا آمده و اصالتی ایرانی دارد. او بازرگان ایرانی مستقر در ترکیه محسوب می‌شود. ضراب تابعیت ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان را داراست. وی در سال 2013 به اتهام فساد مالی در کشور ترکیه به مدت 2 ماه دستگیر شد و در نهایت دادگاه او را تبرئه کرد. او در سال 2016 به اتهام فساد مالی و نقض قوانین آمریکا درباره تحریم‌های علیه ایران در میامی دستگیر شده و تا سال 2019 در زندان بود.

ابرو گوندش

ابرو گوندش

ابرو گوندش

حادیثه

حادیثه

حادیثه

حادیثه

حادیثه

حادیثه

حادیثه

 

بیشتر بخوانید:

بازگشت خواننده مشهور ترک؛ ماجرای ترور ابراهیم تاتلیس چه بود؟

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان