بیوگرافی ساره بیات و همسرش + عکس

علیرضا افکاری، آهنگ ساز مطرح ایرانی با انتشار عکسی از ساره بیات، خبر ازدواج خود را رسما تایید کرد

بیوگرافی ساره بیات و همسرش + عکس

به گزارش سیمرغ : چندی پیش شایعه نامزدی ساره بیات با علیرضا افکاری موزیسین مطرح موسیقی ایران، در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود. اما هیچ کدام از این دو هنرمند نسبت به این خبر واکنشی نشان ندادند.

اکنون علیرضا افکاری با انتشار ویدیویی خبر ازدواج رسمی‌ اش با ساره بیات بازیگر مطرح سینما را اعلام کرد.

علیرضا افکاری در اینستاگرامش نوشت:

همسرم...

بانوی زیبای من...
در تمام سالهای گذشته زندگی مشترکمان،سالهایی که در کنارت زیستم،شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست.
برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم
برای داشتنت
برای بودنِ همیشگیت،در کنارم
و عشقی که هردم به زندگیم رنگی بدیع میبخشد،
از تو سپاسگزارم.
باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان.
و این قطعه خاطراتِ مشترکمان،که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشمهای مهربان تو بوده و هست.

خبر ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری

بیوگرافی علیرضا افکار همسر ساره بیات

علیرضا افکاری متولد 22 شهریور 1356 در اصفهان، آهنگساز و تنظیم‌کننده ایرانی است.

او تاکنون با خوانندگان سرشناسی مثل: داریوش، معین، گوگوش، ابی، احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، هلن، بیژن مرتضوی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی[2]، سینا سرلک، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده و… همکاری داشته‌است.

جوایز و افتخارات علیرضا افکاری

علیرضا افکاری تا به حال در تمامی مراسم‌های برگزارشده جشنواره موسیقی ما موفق به دریافت تندیس طلایی بهترین آهنگساز شده‌است (چهار بار در سال‌های 1391، 1393 و 1396 و 1397)

بیشتر بدانید : برندگان جشن «موسیقی ما» با حضور چهره های سرشناس

علیرضا افکاری در جشنواره فجر برای فیلم تی تی
حضور علیرضا افکاری در جشنواره فجر برای فیلم تی تی

اما در مراسم دریافت تندیس بهترین آهنگساز سال 1391 به دلیل مشکلات ممنوع‌ الفعالیتی نتوانست حضور یابد و تنها در سومین مراسم سالانه موسیقی ما اجازه حضور یافت.

ماجرای دستگیری و ممنوع الفعالیتی علیرضا افکاری

در سال 1389 افکاری در آلبوم «دنیای این روزای من» با داریوش اقبالی خواننده مطرح لس آنجلسی همکاری داشت که آلبوم مورد استقبال مخاطبین قرار گرفت. در این آلبوم قطعه «سلول بی‌مرز» رنگ و بوی سیاسی-اجتماعی داشت. همچنین در سال 91 آلبوم «اعجاز» از گوگوش منتشر شد که آهنگساز سه قطعه از آن افکاری بود. در دی ماه سال 91 پلیس امنیت اجتماعی نیروی انتظامی از دستگیری پنج ترانه‌سرا و آهنگساز (در اخبار غیررسمی از روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نام می‌برند) به اتهام همکاری با خواننده‌های «لس آنجلسی» خبر داد. مقامات رسمی در این مورد جزئیات بیشتری ارائه نکردند ولی به جز علیرضا افکاری احتمالاً روزبه بمانی، افشین مقدم و فرزاد فتاحی نیز جزو بازداشت شدگان بودند. این بازداشت‌ها با واکنش مهدی یراحی، مونا برزویی و واکنش تند یغما گلرویی (که به علت این دستگیری‌ها قصد عدم ادامه راه ترانه‌سرایی داشت) مواجه شد.

علیرضا افکاری در کنار احسان خواجه امیری
علیرضا افکاری در کنار احسان خواجه امیری


ابی نیز پس از انتشار آلبوم جدید خود در سال 93 (جان جوانی) از دستگیری مجدد علیرضا افکاری خبر می‌دهد :همه چیز آماده بود، علیرضا افکاری قرار شد آهنگها را در ایران تنظیم کند و بعد من بروی آنها بخوانم، ولی به مجرد بازگشت به ایران عوامل کار را دستگیر کردند، خودبخود جلوی آثار گرفته شد، چون همه فایل آهنگها و ترانه را هم بردند.

بیوگرافی ساره بیات

ساره بیات در روز 14 مهر 1358 در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از 22 سالگی وارد تئاتر شد و از سال 1384 با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

ساره بیات در کنار مادرش
ساره بیات در کنار مادرش

ساره بیات در یک خانواده 4 نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سَروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می‌باشد.

ساره بیات در کنار خواهرش و رضا قوچان نژاد
ساره بیات در کنار خواهرش و رضا قوچان نژاد

تحصیلات ساره بیات

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال 1379 آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد.

جوایز و افتخارات ساره بیات

او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد.

ساره بیات در جشنواره فیلم فجر
ساره بیات در جشنواره فیلم فجر

بیات در سال 1389 برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال 1396 جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان