رنگ کردن موی فر و چند نکته کلیدی که نباید از یاد ببرید

در این مطلب روش هایی برای رنگ کردن موی فر را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه این مطلب و نکات ذکر شده در خصوص مراقبت از موهای فر نهایت بهره را ببرید.

رنگ کردن موی فر و چند نکته کلیدی که نباید از یاد ببرید

مراقبت از موی فر یکی از سخت ترین کارها می باشد و خانم هایی که دارای موی فر هستند همیشه دغدغه خشک کردن و شانه زدن و رنگ کردن موی فر را دارند که بهتر است افراد با موهای فر با همه ترفندها برای مراقبت از این جنس مو آگاه باشند.

نحوه رنگ کردن موی فر

آشنایی با نحوه رنگ زدن مو ها از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و اگر شما تمایل دارید موهایتان را در منزل رنگ بزنید بهتر است با مراحل رنگ کردن موها آشنایی کامل را داشته باشید.

رنگ کردن موی فر

مراحل رنگ زدن موهای فر

1.ابتدا موهایتان را سشوار بکشید با این کار رنگ روی موهای شما به صورت یکنواخت پخش می گردد سپس موهایتان را به 4 قسمت مساوی تقسیم نمایید و هر قسمت از موها را به آرامی بپیچید و آن ها را گرد کنید و به کمک کلیپس موها را روی سر محکم نمایید.

2. وازلین را در قسمت دور پیشانی و بناگوش و جاهایی که ممکن است رنگ مو به آن ها برخورد نماید بزنید.

3. دستکش بپوشید و رنگ مو را طبق دستور نوشته شده روی بسته رنگ ترکیب نمایید.

رنگ زدن موی فر

4. یکی از دسته های پیچیده شده موها را باز نمایید و رنگ را روی ریشه موها بزنید سپس رنگ زدن موها را تا نوک آن ها امتداد بدهید و این مرحله را برای سه بخش باقی مانده موها ادامه بدهید و به مدت 25 تا 45 دقیقه صبر نمایید تا موهایتان رنگ بگیرند.

5. موهایتان را به کمک شامپو بشویید سپس نرم کننده را روی موهایتان بزنید و موها را به صورت کامل آبکشی نمایید.

6. بعد از رنگ زدن موها می توانید آن ها را به هر حالتی که دوست دارید حالت بدهید و از داشتن موهای فر رنگ شده نهایت لذت را ببرید.

رنگ کردن موی فر برای خانم ها

نکاتی برای مراقبت از موی فر

مراقبت از موی فر از اهمیت زیادی برخوردار می باشد و بهتر است شما علاوه بر رنگ زدن موها در هنگام خشک کردن و شستن موها نیز حساسیت لازم را داشته باشید.

رنگ زدن موهای فر

1.اغلب افراد تصور می کنند که بعد از بیرون آمدن از حمام نیازی نیست که موهای خود را خشک نمایند که این تصور نادرست است و بهتر است خانم هایی که موی فر و بلند دارند بعد از استحمام موهای خود را به کمک حوله و حرارت ملایم سشوار خشک نمایند. توجه داشته باشید که حرارت سشوار نباید داغ باشد وگرنه ممکن است به تار موهای شما آسیب هایی جدی وارد شود.

2. برای شانه زدن موهای خود بهتر است از برس یا شانه چوبی استفاده نمایید و در زمان شانه زدن موها بهتر است دقت نمایید که نوک برس یا نوک شانه روی پوست سر کیشده نشود زیرا ممکن است باعث ایجاد زخم یا خراش در پوست سر شود.

رنگ زدن موی فر با مراحلی ساده

3. از شامپوهایی برای موهای خود استفاده نکنید که از وز شدن آن ها جلوگیری نمایند و در صورت نیاز به موها نرم کننده بزنید.

4. می توانید علاوه بر استفاده از رنگ مو در قسمت هایی از موها ، هایلایت یا لولایت زیبایی را نیز ایجاد نمایید.

نحوه رنگ زدن موها

در این بخش توجه شما را به نحوه رنگ زدن موهای فر جلب کردیم که امیدواریم با توجه به مراحل و نکات ذکر شده بتوانید در مورد مراحل رنگ زدن موهایتان اطلاعات لازم را بدست آورید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان