پاییز چی بپوشیم ؟

سلام به شما کافئین های خوشتیپ ، گل و بلبل هستید انشاالله؟

پاییز چی بپوشیم ؟

سلام به شما کافئین های خوشتیپ ، گل و بلبل هستید انشاالله؟

من برگشتم با یه پست دیگه که امروز قراره گرمالو و امیزینگ باشه و طبق معمول به دردتون بخوره .

دقت کردین بعد از یک ماه آسمون خودشو یه تکونی داد که ما هم متوجه بشیم که بالاخره پاییز شروع شده و می تونیم لباس های مناسب پاییزمون رو از توی بقچه های ته کمد در بیاریم و بپوشیم ؟

عاقا من نمی دونم چرا داستان پاییز این شکلیه ، انگار با تابستون تعارف داره ، یه روز واسه خودش حال میکنه و یه نمه بارون میباره ، یه روز هم آفتاب  از شدت تابش میخواد دست بندازه دهن خودشو جر بده ، انگار تابستون شوهر عمه پاییزه و باباش هم بهش بدهکاره ، و گرنه دلیل دیگه ای  پیدا نمیشه که اینقد قایم موشک بازی در بیاره .

یکی نیست بگه آخه مشتی تو مگه در جریان نیستی  لباس های تابستونه ما تکراری شدن ؟

مگه نمیدونی یه سری از دوستان قراره دست تو دست یارشون برن تو برگا خش خش کنند و استوری بذارند و ما ها رو مورد عنایت قرار بدن ؟

مگه حواست نیست که داخل تابستون نمیشه هات چاکلت خورد و حتما باید بارون بیاد و ما هم زیر پتو باشیم ؟

به هر حال  گایز های رنگین کمانی هوا بسیاررر پسندیده است و من هم در همین اواضع و اهوال پاییزی ، در نهایت ساده زیستی ، کنار ماگ پر شده از چای که البته میشه به عنوان پارچ هم ازش استفاده کرد در حال نوشتن پست برای شما گایز ها هستم .

البته من نهایت تلاشم رو کردم که کافی بخورم و خیلی لاکچری گونه رفتار کنم اما خب بخت با من یار نبود امروز.

حالا اگه موفق باشید من دیگه پر حرفی نکنم و برم سراغ پست امروزمون .

اگه شما از اون دسته آدم هایی باشید که تیپ و ظاهر براتون مهم هست و تمام تلاشتون رو می کنید که وقتی بیرون می رید یا به یه مهمونی دعوت می شید شاین بارت لاک عه دایمن باشید و مثل یه الماس بدرخشید بهتون پیشنهاد می کنم که پست امروز رو از دست ندید .

انتخاب یه استایل شیک و خوشگل و در نهایت پاییزه شاید دغدغه همه ما برای شروع این فصل باشه .

شاید ما یه عالمه لباس رنگی رنگی و جیکس داریم اما هروقت که می پوشیم ، هیچ وقت اونی که ما می خوایم نمیشه و شبیه عکس هایی که تو نت می بینیم نمیشه .

چرا ؟ خب معلومه دیگه ، چون ما ها بلد نیستیم چه رنگ هایی رو با هم ست کنیم ، شاید خنده دار باشه وقتی بهتون بگم بعضی رنگ های که ما اون ها رو به عنوان رنگ های تند و به اصطلاح جیغ میشناسیم در کنار یه سری رنگ ها به استایل ما کلی روح میده و بهترش میکنه .

حالا اگه موافق باشید( البته چاره ای هم ندارید باید موافق باشید ) اینجا براتون یه سری استایل باحال دخترونه و پسرونه پاییزی دارم که شما با دیدنش کلی کیف می کنید و برام بوس می فرستید .

البته می دونم الان یه سری از شما ها می گید که ما نمی تونیم با این سر و وضع بریم بیرون و یکم غیر عادیه ، اما خب من سعی کردم یه سری استایل نرمال هم براتون آپلود کنم که غصه نخورید ، اما از من به شما نصیحت، هیچ وقت از استفاده از رنگ های جور واجور نترسید ، هرچی دوست داشتید بپوشید و جلوی آینه کیف کنید.

حالا بریم یه سری از این استایل های ایرانی و خارجی رو با هم ببینیم

امیدوارم خوشتون اومده باشه از این نوع استایل ها ♥

خب گایز های کافئینی من امیدوارم که پاییز امسال تنها نباشید و برای هر کدومتون یه دونه شبیه این خوشتیپا رو از خدا میخوام .

برید حالشو ببرید .

راستی شما از کدومش خوشتون اومد ؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان