پیشنهاد بهاری برای خانم‌های شیک‌پوش

خانم‌ها لطیف‌ترین موجودات هستی هستند که در هر سنی که هستند باید زیبایی‌های خود را نادیده نگیرند. بلکه باید در هر سنی که هستند متناسب با آن سن به بهترین استایل خود بپردازند. پس بدانند که سن فقط یک عدد است

پیشنهاد بهاری برای خانم‌های شیک‌پوش

تحریریه زندگی آنلاین : خانم‌ها لطیف‌ترین موجودات هستی هستند که در هر سنی که هستند باید زیبایی‌های خود را نادیده نگیرند. بلکه باید در هر سنی که هستند متناسب با آن سن به بهترین استایل خود بپردازند. پس بدانند که سن فقط یک عدد است که نباید آنها را از زندگی کردن دور نگه دارد. لباس‌هایی هستند که شما را می‌توانند سن بالاتر و شلخته  نشان دهند بهتر است که ابتدا این‌ها را از کمد لباس‌های خود حذف کنید. در این مقاله سعی داریم مد و فشن برای خانم‌های بالای 50 سال و خوش استایل بودن در این سن را در چند مرحله باهم مرور کنیم.برخی اقلام در پوشاک هستند که گرچه ما به آنها توجه نداریم یا نیاز اساسی به آنها حس نکنیم اما می‌توانند ما را از یک فرد عادی به یک فرد خوش استایل تغییر دهند.

 بیشتربخوانید:

جدیدترین مدل های مانتو کوتاه تابستانی

برخی نکاتی را که برای خوش استایل بودن در این سن نیاز دارید برای شما بازگو کنیم.

گام اول: لباس‌هایی که باید از کمدتان حذف کنید

لباس‌های گل گلی قدیمی گشاد،شلوارهای پارچه‌ای بدون حالت و بلند، دامن‌های با جنس نامرغوب و بدون شکل مناسب

تی‌شرت‌های بزرگ و گشاد، لباس‌های خانگی ساده و گشاد و نامناسب، ژاکت‌های بافتنی مادربزرگی!

حالا از ابتدا شروع به پر کردن یک کمد لباس شیک و فوق‌العاده کنید.

گام دوم: از چه رنگ‌هایی استفاده کنیم؟

برای گام دوم ، سعی کنید لباس‌های تک رنگ بپوشید مثلاً آبی، سبز، قرمز و.. نگران نباشید که خسته کننده بنظر برسید. می‌توانید از طرح‌های شیک در همان رنگ استفاده کنید. درحد امکان از الگوهای ساده استفاده کنید. طرح‌ها را تا حد امکان ساده نگه دارید.

بیشتر بخوانید:

مدل های شیک مانتو آستین حریر

 یافتن استایل شخصی خودتان

هر فردی در لباس پوشیدن سبک خود را دنبال می‌کند.این که بدانیم امضای استایل شخصی ما چیست می‌تواند ما را منحصر به فرد سازد.به جای الگوبرداری از سبک لباس پوشیدن سلبریتی‌ها اگر هر فردی سبک خود را داشته باشید بسیار جذاب‌تر خواهد بود.حال 6 گام تا یافتن استایل شخصی خودتان در این مقاله را باهم مرور می‌کنیم.با شکل بدن خود آشنایی داشته باشید و بدانید چه لباسی مناسب شماست.مهم‌ترین چیز این است که شکل اندام خود را به درستی بدانید.می‌توانید از دوستان و خانواده خود برای این کار کمک بگیرید که شما را راهنمایی کنند.امضای خودتان را پیدا کنید.همه‌ی ما در نحوه لباس پوشیدنمان یک نکاتی را منحصر به خود داریم.که ممکن است یک رنگ خاص، یک طرح، استفاده از اکسسوری خاص، مدل آرایش کردن و … باشد. باید بتوانیم این امضا را پیدا کنیم.اقلامی را انتخاب کنید که بارها بتوانید از آن استفاده کنید.استایل شخصی شما چیزی است که سال‌ها باید همراه شما باشد.بنابراین تمرکز خود را روی لباس‌هایی بگذارید که بتوانید بارها مورد استفاده قرار دهید.

 

گام سوم: انتخاب اکسسوری(لوازم جانبی) مناسب

در یک بخشی که خانم‌های این سن دچار مشکل می‌شوند انتخاب اکسسوری و زیورآلات است.نیازی نیست هر بار کل زیورآلاتی که دارید را مورد استفاده قرار دهید بلکه هر بار یک قطعه و ساده‌ترین‌ها را انتخاب کنید.هیچ فردی با کوهی از جواهرات و زیورآلات که انسان را احاطه کند زیبا نمی‌شود.همیشه هم نیاز نیست از طلا استفاده کنید.شما نیز می‌توانید مانند خانم‌های جوانتر از زیورآلاتی نقره‌ای، برنجی و.. حتی اکسسوری‌های رنگی به ویژه مناسب فصل بهار استفاده کنید.

 

گام چهارم: چه نوع لباس‌هایی استفاده کنیم؟

دراین سن شلوار جین را کنار نگذارید.به این معنا نیست که شلوارهای با فاق کوتاه و … استفاده کنید.اما یک شلوار با برش مناسب، راسته که اندام شما را کشیده‌تر نشان دهد برایتان بسیار مناسب است.یک مورد دیگر اینکه خانم‌ها در این سن با توجه به اینکه ماهیچه‌های بازوها و پاها مانند دوران جوانی شکل اولیه‌ی خود را ندارند مناسب نیست.از آستین‌های حلقه‌ای و دامن‌های کوتاه استفاده شود.برای لباس‌های بدون آستین می‌توانید از ساق دست‌های بدون رنگ که می‌تواند بافت بازو را سفت کند استفاده کنید.به طور کل در این سن بودن به این معنا نیست که شما باید بخشی از لباس‌های مورد علاقه‌تان را که در گذشته استفاده می‌کردید کنار بگذارید.بلکه با افزودن طعم وقار و متانت به آن می‌توانید استایل شیک و فوق العاده‌ای بسازید. هیچ گاه خودتان را محدود نکنید.چهار گامی که در مورد مد و فشن برای خانم‌های بالای 50 سال بایستی در جه خوش استایل و جذاب بودن در نظر گرفت.

 بیشتربخوانید:

زیباترین مدل های دمپایی زنانه مخصوص خانم‌های شیک پوش

یک تابلوی روحیات و خلقیات برای خودتان درست کنید

در این تابلو تمام استایل و سبک‌هایی که دوست دارید در خودتان داشته باشید را یادداشت کنید.مثلاً در اینستاگرام از سبک لباس پوشیدن هر سلبریتی یا فردی که خوشتان می‌آید تصاویرش را روی برد بچسبانید.تا بتوانید بخش‌هایی از این استایل‌ها را که دوست دارید برای خود اختصاص دهید.چیزهایی که هرگز دوست ندارید را بشناسید.حتی گاهی در کمد لباس‌های ما لباس‌هایی هستند که هیچ‌گاه استفاده نکرده‌ایم و نمی‌دانستیم که علاقه‌ای به آن‌ها نداریم.رنگ‌هایی که به شما می‌آید را کشف کنید.برای این کار هم ابتدا باید توناژ پوست خودتان را بدانید و رنگ‌های مختلف را تست کنید تا ببینید چه رنگ‌هایی به پوست‌تان می‌آید.از لباس‌ها گرفته تا نوع آرایش و …

 

این نکته ها را هم جدی بگیرید

لباس میدی (تا زیر زانو) گل‌دار

این لباس‌ها می‌توانند زنانگی شما را در عین لطافت و زیبایی نشان دهند. فکر نمی‌کنم هیچ خانم جوانی وجود داشته باشد که عاشق این پیراهن‌های فوق‌العاده نشود.

 سرهمی‌های جین: امسال در ویترین مغازه‌ها احتمالاً بارها این سرهمی‌ها به چشمتان خورده است. این لباس‌های راحتی چشم بسیاری از دختران جوان را به خود جلب می‌کند زیرا یک استایل شیک و اسپرت می‌سازد.این سرهمی‌ها هم به شکل شلوار و هم شلوارک هستند و می‌توانند در قسمت بالا به‌صورت بنددار یا به شکل تاپ باشند.

 بارانی: یک بارانی فوق‌العاده به‌ویژه در رنگ‌های روشن با یک شلوار جین و یک کفش اسپرت می‌تواند بهار را برای شما به همراه بیاورد. این لباس را می‌توانید در مکان‌های رسمی و غیر رسمی بپوشید که با کمربند دور کمر خود را محکم ببندید یا دکمه‌های آن را باز بگذارید در هر حال یک جز ضروری برای شماست.

  شلوارهای طرح‌دار : این شلوارهای طرح‌دار شما را خیلی بانمک و فانتزی می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم حتماً از این نوع شلوارها بیشتر استفاده کنید.در مهمانی‌ها یا جمع‌های دوستانه با تیشرت، بلوز و شومیز می‌توانید از آنها استفاده کنید و از این استایل بهارانه لذت ببرید.

  کت اسپرت: کت‌های اسپرت برای خانم‌ها به همان اندازه که برای آقایان کاربردی است می‌تواند ضروری باشد. خانم‌ها می‌تواند آنها را با شلوار یا دامن‌های کوتاه، شلوارک و شرت‌های جین ‌ست کنند. در بهار از رنگ‌های شاد و زنده مانند زرد، صورتی، بنفش و … استفاده کنید.

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان