فستیوال برف و یخ هاربین ۲۰۱۹

اگر به سفر در روزهای سرد زمستانی علاقه زیادی دارید فستیوال برف و یخ هاربین هر سال در فصل زمستان برای افرادی چون شما برگزار می شود.

فستیوال برف و یخ هاربین 2019

اگر به سفر در روزهای سرد زمستانی علاقه زیادی دارید فستیوال برف و یخ هاربین هر سال در فصل زمستان برای افرادی چون شما برگزار می شود.

سی و پنجمین سالروز فستیوال بین المللی برف و یخ هاربین در استان هیلونگ جیانگ در شمال چین در تاریخ پنجم ژانویه سال 2019 شروع و تا پایان ماه فوریه ادامه خواهد داشت. البته اگر شرایط آب و هوا مساعد باشد فستیوال تا اوایل مارس نیز ادامه پیدا می کند. مراسم افتتاحیه فستیوال در مرکز نمایشگاه بین المللی هاربین و استادیوم شهر برگزار می شود. فستیوال برف و یخ هاربین با برنامه ها و سرگرمی های متفاوتی که دارد یکی از بزرگ ترین جاذبه های توریستی شهر هاربین در چین است و هر سال توریست های زیادی را به خود جذب می کند.

دنیای برف و یخ هاربین در سال 2019 به وسعت بیش از 600 هزار متر مربع است و با 110 هزار متر مکعب یخ و 120 هزار متر مکعب برف ساخته شده است.

تمام شهر هاربین در فصل زمستان پوشیده از برف شده و تبدیل به دنیای سفید شگفت انگیزی می شود و در واقع مهد هنر مجسمه های برفی و یخی است. فستیوال هاربین تماشاچیان زیادی را از سرتاسر دنیا تحت تاثیر مجسمه های بزرگ و شگفت انگیز برفی و برنامه های شاد و سرگرم کننده خود قرار می دهد.

فستیوال هاربین بیش از 2 میلیون تماشاچی را به خود جذب کرده و در میان فستیوال ها و نمایشگاه های سرتاسر دنیا یکی از واجب ترین هاست که باید از نزدیک ببینید.

اگر می خواهید امسال فستیوال هاربین را از نزدیک نظاره گر باشید باید این تاریخ های شلوغ و گران را انتخاب نکنید: یکم تا سوم ژانویه و چهارم تا دهم فوریه.

در ادامه با هم تصاویر زیبایی از فستیوال برف و یخ هاربین را نظاره گر باشیم.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان