آموزش کشیدن خط چشم دنباله دار در چند مرحله

در این مطلب با انواع مدل های خط چشم دنباله دار و آموزش کشیدن این نوع خط چشم در خدمت شما عزیزان خواهیم بود که امیدواریم از مطالعه این مطلب نهایت بهره را برده باشید.

آموزش کشیدن خط چشم دنباله دار در چند مرحله

خط چشم تاثیر زیادی روی زیبایی و جذابیت ظاهری خانم ها دارد از این رو بهتر است شما مدل خط چشمی مناسب را برای کشیدن انتخاب نمایید و علاوه بر این برای کشیدن خط چشم دنباله دار یا ساده باید تمرین و تکرار لازم را داشته باشید تا بتوانید به چشم هایتان فرم بی نظیری را ببخشید.

آموزش کشیدن خط چشم دنباله دار به صورت مرحله به مرحله

خط چشم ها در انواع مدل های متنوع مجلسی و با دنباله و … موجود هستند و بهتر است شما مدلی را انتخاب نمایید که با فرم چشم هایتان مطابقت و همخوانی داشته باشید و جذابیت ظاهری تان را تکمیل نماید. در ادامه کشیدن خط چشم به صورت دنباله ای را پیش رو خواهید داشت.

خط چشم دنباله دار زنانه

مراحل کشیدن خط چشم

1.ابتدا سایه چشم مورد نظر خود را بکشید و مراحل زیرسازی آرایش چشم و سایه را انجام بدهید سپس شکل کلی خط چشم را ایجاد نمایید. می توانید ابتدا به کمک یک مداد چشم این کار را انجام بدهید سپس به کمک یک خط چشم مایع شکل ایجاد شده را کامل نمایید و در انتهای پلک تان نیز خط ظریفی حدود 5 تا 6 میلی متر رو به سمت بالا بکشید.

2. توجه داشته باشید که خط چشم بالا را باید از گوشه داخلی چشم ها بکشید سپس آن را در امتداد پلک بالا ادامه بدهید تا زمانی که به گوشه خارجی چشم هایتان برسید. هر چقدر به سمت انتها پیش می روید باید خط چشم را پهن تر کنید و به انتهای پلک که رسیدید موازی با خطی که در پلک پایین کشیده اید خط چشم را به سمت بالا ببرید سپس آن را به انتهای خط چشم پلک پایین وصل کنید.

مدل خط چشم زنانه

3. در این مرحله باید فضای خالی خط چشم تا پلک و مژه ها را پر نمایید همچنین فضای بین دو خط چشمی که در گوشه خارجی چشم هایتان کشیده اید را پر نمایید. می توانید خط چشم تان را به صورت پهن و دنباله ای بکشید که این مورد به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.

4. ریمل بزنید و به کمک سایه چشم نقره ای یا سفید گوشه داخلی چشم هایتان را مقداری سفید کنید. این کار باعث می شود تا خط چشم شما بولد به نظر برسد.

خط چشم زنانه

مدل های خط چشم زنانه و دخترانه

در زمان کشیدن خط چشم باید به این نکته توجه داشته باشید که اندازه و شکل کلی خط چشم باید با نوع و فرم چشم هایتان مطابقت داشته باشد و علاوه بر این باید خط چشم را بدرستی بکشید در غیر این صورت فرم چشم هایتان نامطلوب به نظر می رسد.

همچنین باید توجه داشته باشید که خط چشم برای هر دو پلک باید به صورت کامل متقارن با یکدیگر کشیده شوند و این کار را باید با دقت زیادی انجام بدهید و تمرین لازم را داشته باشید. خط چشم دنباله ای مجلسی می باشد و برای خانم ها و دختران جوان در رده سنی مختلف انتخابی مناسب و ایده آل به شمار می رود.

مدل خط چشم مجلسی

خط چشم دنباله دار    خط چشم ساده خط چشم زیبا زنانه مدل های خط چشم دنباله دار مدل خط چشم زیبا مدل خط چشم دخترانه خط چشم زنانه خط چشم زنانه کشیدن خط چشم دنباله دار خط چشم بلند و مجلسی  خط چشم زنانه دنباله دار خط چشم زیبا خط چشم دنباله دار مدل خط چشم زنانه شیک و زیبا خط چشم زنانه خط چشم دنباله دار مجلسی خط چشم شیک و مجلسی خط چشم زیبا و مجلسی خط چشم دنباله دار زنانه و دخترانه

در این بخش از آرایش و زیبایی مجله آرگا با نحوه کشیدن خط چشم به صورت دنباله دار در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده و داشتن تمرینات لازم بتوانید در کشیدن این مدل خط چشم تبحر لازم را داشته باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان