کاردستی دندان با کاغذ، مقوا و وسایل ساده برای کودکان

همه ما به دنبال شکوفایی استعداد فرزندانمان هستیم. یکی از ایده های فوق العاده در این زمینه ساخت کاردستی است. بهتر است ساخت این کاردستی ها با هدف یادگیری و آموزش انجام شود. در این مطلب کاردستی دندان را به عنوان یکی از این کاردستی های فوق العاده به شما آموزش می دهیم.

کاردستی دندان با کاغذ، مقوا و وسایل ساده برای کودکان

کاردستی دندان، یک کاردستی ساده و آسان برای کودکان است که به راحتی می توانید آن را با کودک خود در منزل تهیه کنید. این کاردستی زیبا را با کاغذ و مقوا امتحان کنید و از ساخت آن لذت ببرید. کاردستی علمی در عین ساده بودن راه گشا آشنایی بیشتر فرزند شما با روش مسواک زدن صحیح و رغبت و تمایل بیشتر او به نظافت دندانها می باشد.

مواد مورد نیاز جهت ساخت کاردستی دندان

  • چسب حرارتی
  • پنبه
  • چشم عروسک
  • قیچی
  • ورقه فوم آبی، سفید و سیاه

چگونه دندان نمدی زیبا را بسازیم؟

یک الگوی دندان نسبتا متوسط تهیه بفرمایید. این الگوی زیبا را بر روی فوم سفید قرار داده و دو عدد هم اندازه الگو از این فوم ببرید.

الگوی کاردستی فومی دندان

در ادامه این دو الگو را به صورت مکمل از سمت نقطه چین بر روی یکدیگر قرار داده و به کمک چسب حرارتی دو برش دندان را بر روی هم بچسبانید.

آموزش کاردستی دندان

حالا منتظر بمانید تا مایع چسب حرارتی خشک شود و دو برش دندان را در کنار هم ثابت کند(البته می توانید آن ها را بدوزید). آن گاه درون دندان را با پنبه پر کرده و قسمت بالای آن را نیز با چسب بچسبانید و در واقع دندان را ببندید.

ساخت مرحله به مرحله کاردستی فومی دندان

برای ارائه طرح فانتزی و بامزه از دندان بهتر است از چشم عروسک استفاده شود. تزیین کارهای دست ساز در زمان آموزش به کودکان اهمیت زیادی دارد. این مسئله باعث استقبال بیشتر کودکان از وسایل دست ساز و توجه به کارکرد آن می شود. در مرحله بعدی ساخت دندان، چشم عروسک را روی دندان بچسبانید. در ادامه برای شکل ظاهری دندان از فوم سیاه استفاده کنید. به کمک فوم سیاه رنگ، دهان برای دندان درست کنید. اگر ماژیک مشکی دارید، می توانید از این ماژیک برای کشیدن دهان استفاده کنید.

کاردستی دندان

در ادامه از کودک خود بخواهید دستش را روی ورقه فوم قرار دهد. حالا با مداد دور انگشتان او را بکشید و آن را ببرید. آن گاه قسمت مچ دست ها را روی دندان قرار دهید. الگوی پاکت را از فوم آبی رنگ یا هر رنگی که متمایل هستید در آورید. در ادامه مستطیل پایین الگو را از ناحیه خط چین روی مستطیل بالایی با چسب حرارتی بچسبانید. پاکت را به کف دستان دندان طوری بچسبانید که در آن باز شود. کودک شما می تواند وسایل کوچک خود را در این پاکت نگه دارد.

مدلهای متنوع کاردستیهای زیبا و جذاب دندان

ایده ساخت کاردستیها و عروسک های نمدی زیبا و فانتزی از دندان یا فرشته دندان، برای گیفت جشن دندونی پیشنهاد جذابی است، این گیفتهای زیبا و باحال که اغلب به حالت آویز بوده و بر روی درب اتاق کودک، دیوار و جاهای دیگر نصب می شوند، می توان از آنها به عنوان هدیه و یادبود زیبا به منظور کادو دادن به مهمانان در مراسم جشن دندونی استفاده کرد، در بالا با آموزش یک نمونه دندان عروسکی زیبا آشنا شده اید، در ادامه مدلها یخلاقیت جدیدتری از دندان به اشتراک گذاشته ایم که امیدواریم بتوانید از آنها برای ساخت کاردستیهای زیبا الهام بگیرید.

خلاقیت دندان با نمد

استفاده از این خلاقیت های زیبا و ساخت آنها در منزل علاوه بر اینکه یک سرگرمی جذاب محسوب می شود، می تواند در هزینه هایتان برای تهیه هدیه یادبود جشن هایی از این قبیل به مقدارقابل توجهی صرفه جویی نماید، بنابراین در صورتی که کمی ذوق و حوصله دارید، می توانید به سادگی و با ایده گرفتن از مدل کاردستیهای ساده و جذابی که در این قسمت به اشتراک گذاشته ایم، عروسکها و دیگر هدایای یادبود زیبایی برای جشن دندونی فرزندان خود بسازید، حال برای مشاهده انواع خلاقیت دندان زیبا و فانتزی دعوت می کنیم، تا پایان این مطلب همراه ما شوید.

انواع خلاقیت ساخت دندان خلاقیت نمدی دندان ایده خلاقیت دندان تصاویری از خلاقیت دندان مدلی از خلاقیت دندان کاردستی دندان عروسکی خلاقیت دندان جشن دندونی خلاقیت جالب دندان کاردستی دندان فانتزی عکس خلاقیت دندان خلاقیت دندان عروسکی خلاقیت دندان خلاقیت دندان زیبا کاردستی دندان جذاب

امیدواریم آموزش مرحله به مرحله کاردستی دندان شما را در ساخت یک کاردستی علمی و بی نظیر یاری کرده باشد و با این کاردستی فرزند خود را با آموزش صحیح مسواک زدن  آشنا کرده باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان