سه چراغ روشن برای دختر تاریخ‌ساز ایرانی

قابل توجه آقای داریوش ارجمند!

دنیای‌اقتصاد : صید اولین مدال‌های جهانی تاریخ وزنه‌برداری بانوان در ایران، بسیار مورد توجه قرار گرفته است

 یکتا جمالی در حرکت دو ضرب هم درخشید و بدون آنکه حتی یک بار در مهار وزنه خطا کند، ابتدا وزنه 105 کیلوگرمی را بالای سر برد و سپس در حرکت دوم و سوم وزنه‌های 111 و 116 کیلوگرمی را مهار کرد تا شگفتی‌سازی خود را تکمیل کرده باشد. به علاوه او با 208 کیلوگرم، توانست مدال برنز مجموع را هم به نام خود ثبت کند. جمالی برای اولین‌بار در مسابقات جوانان جهان شرکت کرده بود و مدال برنز او، نخستین مدال بانوان ایران در قهرمانی جوانان جهان محسوب می‌شود.

   واکنش‌ها

پس از پایان این مسابقات، اکبر خورشیدی، مشاور فنی تیم‌ملی وزنه‌برداری بانوان در مورد عملکرد یکتا جمالی گفت: «محمد جلود، دبیرکل فدراسیون جهانی در پایان مسابقه به جمالی تبریک گفت و حتی به او جایزه دلاری داد. خیلی از کشورهای دیگر به ما تبریک گفتند. رئیس فدراسیون ازبکستان هم ابراز خوشحالی کرد که تاریخ‌سازی وزنه‌برداری بانوان ایران در کشور ازبکستان اتفاق افتاده است.» خود یکتا جمالی هم دیروز به «ایسنا» گفت: «در سه ماه آخر اردو، به خانه نرفتم. در زمان مسابقه نیز هر وزنه‌ای که می‌زدم به این فکر می‌کردم که می‌توانم اولین مدال را بگیرم. مردم عزیز هم خیلی دعا کردند و از همه تشکر می‌کنم.»

   داستان آقای بازیگر

بعد از موفقیت تاریخی یکتا جمالی، در شبکه‌های اجتماعی موازی با اسم او، نام داریوش ارجمند، بازیگر شناخته‌شده سینما و تلویزیون ایران هم مطرح شد. دلیلش چه بود؟ اینکه ارجمند همین دو هفته پیش با کلماتی گزنده و نه‌چندان جالب به وزنه‌برداری بانوان حمله کرده بود. حرف‌های داریوش‌خان واکنش‌های منفی فراوانی به دنبال داشت و فدراسیون مربوطه هم اظهارات او را غیرعلمی و نادرست خواند. حالا از شانس بد ارجمند، در فاصله کوتاهی بعد از آن مصاحبه یک دختر 16ساله ایرانی به چنین موفقیتی دست پیدا کرد تا آن ویدئو بار دیگر وایرال شود!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان