علاقه‌مندان به رویدادهای انتخاباتی چه کتاب‌هایی بخوانند؟

سه جلدی «ایدئولوژی اصلاحات» به قلم حمیدرضا اسماعیلی بر آن است تا ایدئولوژی اصلاحات را در سه جلد مجزا، به روایت حلقه‌های کیان، ملکیان و آیین تحلیل بررسی کند.

به گزارش مشرق، در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مرکز اسناد انقلاب اسلامی بسته ویژه انتخابات را با 36 درصد تخفیف در اختیار علاقمندان قرار داده است. مطالعه این کتاب‌ها به شما در انتخاب فرد اصلح کمک می‌کند.

«روایت انتخاب دوازدهم»

«روایت انتخاب دوازدهم» از مهمترین کتاب‌هایی است که درباره رویداد انتخاباتی ریاست‌جمهوری دوازدهم به رشته تحریر درآمده است. این کتاب حاوی ناگفته‌هایی از انتخابات سال 96 است. کتاب حاضر به قلم مهراد نجفی نگاشته شده و از سوی مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است.

بخش اول به بررسی فضای حاکم بر کشور در دوران انتخابات دوزادهم، وضعیت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی آن دوره می‌پردازد و بخش دوم چگونگی ورود نامزدها به عرصه ریاست‌جمهوری دوازدهم را مورد بررسی قرار می‌دهد. بخش سوم حاوی نکاتی پیرامون رفتارهای انتخاباتی مردم ایران در انتخابات است و بخش پایانی به مبحث تبلیغ، تخریب، اخلاق و تخلفات در انتخابات دوازدهم می‌پردازد. قیمت اصلی این کتاب 50 هزار تومان است که با تخفیف ویژه می‌توانید این کتاب را با قیمت 33 هزار تومان تهیه کنید.

علاقه‌مندان به رویدادهای انتخاباتی چه کتاب‌هایی بخوانند؟

مجموعه سه جلدی «ایدئولوژی اصلاحات»

این مجموعه به قلم حمیدرضا اسماعیلی بر آن است تا ایدئولوژی اصلاحات را در سه جلد مجزا، به روایت حلقه‌های کیان، ملکیان و آیین تحلیل بررسی کند. «ایدئولوژی اصلاحات – اصلاحات به روایت حلقه ملکیان» می‌کوشد با دسته‌بندی و بررسی افکار و نظرات ملکیان، به نقد و ارزیابی روند تحول و تطور فکری او از بنیادگرایی تا پروژه عقلانیت و معنویت بپردازد.

جلد دوم این مجموعه به بررسی و تحلیل ایدئولوژی سیاسی ماهنامه کیان اختصاص دارد و می‌کوشد تا به بازشناسی مطالب مطرح شده در این ماهنامه در طول 9 سال دوران انتشار آن بپردازد؛ جلد سوم ایدئولوژی سیاسی، حسین بشیریه و سعید حجاریان را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد. مجموعه این سه جلد را می‌توانید با قیمت 56 هزار تومان تهیه کنید.

علاقه‌مندان به رویدادهای انتخاباتی چه کتاب‌هایی بخوانند؟

زنجیره‌ای‌ها

این اثر تحقیق جامعی درباره جوسازی‌های سه روزنامه جامعه، توس و نشاط است. به تعبیر نویسنده «مسئله اصلی کتاب، کشف لایه‌های نظری پنهان در این سه روزنامـــــه است کــه با تمرکــز بر نظریه گفتمــــان صورت می‌گیرد.» «زنجیره‌ای‌ها» قصد دارد تا با تحلیل سیاسی روزنامه‌های جامعه، توس و نشاط، فضای سیاسی بازه زمانی 1376 تا 1379 را بازنمایی کند. این اثر مشتمل بر دو بخش و هر بخش شامل دو فصل است. قیمت پشت جلد این کتاب 36 هزار تومان است که شما می‌توانید آن را با پرداخت 23 هزار تومان تهیه کنید.

علاقه‌مندان به رویدادهای انتخاباتی چه کتاب‌هایی بخوانند؟

هشت سال بحران‌آفرینی اصلاح‌طلبان

این کتاب بر آن است تا در چارچوبی علمی و پژوهشی به کالبدشکافی عملکرد حزب مشارکت در بازه زمانی سال‌های 1378 تا 1384 بپردازد. کتاب حاضر سه بخش دارد؛ بخش اول به تبیین چارچوب نظری براساس آرای امام خمینی (ره) می‌پردازد. بخش دوم شکل‌گیری، زمینه‌ها و اهداف تاسیس، اجزا و اعضای حزب مشارکت را بررسی می‌کند و بخش سوم به بررسی عملکرد حزب مشارکت از سال 1378 تا سال 1384 می‌پردازد. در این کتاب مطالب جنجالی دهه 70 و 80 بررسی می‌شود. قیمت اصلی این کتاب 140 هزار تومان است که می‌توانید تا 26 خرداد آن را با قیمت 89 هزار تومان تهیه کنید.

علاقه‌مندان به رویدادهای انتخاباتی چه کتاب‌هایی بخوانند؟

علاقمندان می‌توانند هر یک از کتاب‌های موجود در این بسته را تا 26 خردادماه با 36 درصد تخفیف و ارسال رایگان از طریق صفحه منشورات سایت مرکز اسناد انقلاب اسلامی به آدرس IRDC.IR تهیه کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان