ازدواج متین ستوده با علی زندی + بیوگرافی و عکس ها

متین ستوده، بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار تصویری خبر از ازدواجش با علی زندی، بازیگر را داد. در ادامه بیوگرافی و عکس های این دو هنرمند را گردآوری نموده ایم

ازدواج متین ستوده با علی زندی + بیوگرافی و عکس ها

سیمرغ :متین ستوده، بازیگر 36 ساله سینما و تلویزیون با انتشار تصاویری در اینستاگرام خود از ازدواجش با علی زندی خبر داد. همسر او، علی زندی، در سریال های «آرام می‌گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است. گفته می‌ شود که متین ستوده در تئاتر با او آشنا شده و در نهایت آشنایی آنها به ازدواج ختم گردیده است.

متین ستوده
متین ستوده

متین ستوده با انتشار عکس خود با لباس عروس چنین نوشت:

فصل جدید زندگی من
نه بهتر بگویم حالا ما شده ایم
پس فصل جدید زندگی من و تو ،که تعبیر ما شدن دارد ،تعبیر تکامل کنار هم.
و چه خوب که بهار است شروع ما شدن
چرا که من زاده ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه ها
عاشقی در بهار بوی بهشت میدهد
و من عاشقانه این بهشت را با تو میخواهم تا همیشه ...
آغازش شد بهار و بهار می ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم
الهی آمین

متین ستوده با لباس عروس


متن عاشقانه علی زندی برای متین ستوده

و همچنین تصویری از حلقه ازدواج خود و همسرش علی زندی را منتشر نمود.  علی زندی نیز با انتشار تصویر پایین نوشت:
تو آیه ی دوستت دارم خواندی ومن ایمان آوردم که عشق معجزه ای ست که از لب های تو نازل می شود.

حلقه ازدواج متین ستوده و همسرش علی زندی
حلقه ازدواج متین ستوده و همسرش علی زندی

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون اهل ایران است. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است. وی در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است. 

متین ستوده
متین ستوده

متین ستوده، در سنین کودکی به واسطه پدرش وارد عرصه بازیگری شد پدرش مدیر تصویربرداری بسیاری از فیلم ها و سریالها بود و بخشی از فعالیت‌ هایش به عرصه کودک و نوجوان مربوط می‌ شد.

متین ستوده و امیرحسین رستمی در سریال لیسانسه ها
متین ستوده و امیرحسین رستمی در سریال لیسانسه ها

از نقش‌ آفرینی‌ های او نیز، می‌توان به بازی در سریال لیسانسه‌ها و سرّ دلبران اشاره کرد. متین ستوده برای بازی در سریال لیسانسه ها به شهرت زیادی دست یافت.

خانواده متین ستوده

فرزند سوم خانواده و یک برادر بزرگتر به اسم مانی و یک خواهر بزرگتر به اسم مریم دارد، پدرش کارمند بازنشسته صدا و سیما و مادرش معلم بازنشسته ابتدایی است. 

متین ستوده در کنار برادرش
متین ستوده در کنار برادرش

سیدحسین پدر متین که متولد 1327 در محله پشت بازار خرم آباد و کارمند صداوسیما است؛ مادر متین نیز معلم دبستان بود که پس از 35 سال خدمت بازنشست شد. خواهری بزرگتر از خودش داره به نام مریم و برادری بزرگتر به نام مانی.

حواشی متین ستوده

متین ستوده در مهر 1398 و پس از آنکه پوشش او در اکران خصوصی فیلم سینمایی «مسخره‌ باز» با واکنش برخی رسانه‌ ها مواجه شد، به دادسرای ارشاد احضار شد.

تیپ جنجالی متین ستوده در اکران فیلم مسخره باز
تیپ جنجالی متین ستوده در اکران فیلم مسخره باز

او در نهایت با قرار کفالت آزاد شد. اما واکنش‌ها به پوشش مهمانان زن در آن مراسم تا آنجا پیش رفت که برخی نمایندگان مجلس، از احضار وزیر ارشاد ایران به مجلس برای پاسخگویی خبر دادند.

متین ستوده

بیوگرافی علی زندی همسر متین ستوده

علی زندی بازیگر تئاتر سال های زیادی در این عرصه فعالیت داشته و از بازیگران شناخته شده می باشد او در فیلمها و سریالهای پربیننده بازی نکرده اما در تئاتر سوابق زیادی دارد. 

علی زندی همسر متین ستوده
علی زندی همسر متین ستوده

علی زندی بازیگر سینما و تلویزیون است که در سریال های «آرام می‌ گیریم» و «آخرین بازی» ایفای نقش کرده است. گفته می شود او صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است که همیشه میزبان سلبریتی ها و بازیگران است.

علی زندی
علی زندی

کاراکتر نقش اون در سریال "آخرین بازی" یک شخصیت منفی را در سریال آخرین بازی داشت که می خواست باشگاه فوتبال را از چنگ مالک آن (بهاره افشاری) خارج کند. علی زندی بازیگر سینما و تلویزیون چند سال پیش در گفتگویی، گفته بود: ازسال 81 با تئاتر شروع کردم. این بازیگر گفت: نقشم در سریال «آرام می‌گیریم» یکی از نقش‌هایی بود که خیلی دوست داشتم و علت آن نیز چند وجهی بودن نقش است، نقش خلافکاری که اتفاقات خاصی برایش می‌افتد.

zandi.jpg 
علی زندی در سریال آخرین بازی

زندی گفت:یکی از جذابیت‌های بازیگری این است که تنوع خاصی دارد، من نیز تا به امروز در کارنامه کوتاهی که برای خودم ساخته ام سعی کرده ام کار‌هایی را انتخاب کنم که شبیه به هم نباشد.

وی در پایان ادامه داد: کارکردن در تلویزیون خیلی سخت است با هزار و یک مشکل یک کاری را می‌سازی که امکان دارد در تلویزیون دیده نشود. البته تئاتر هم این مشکلات را دارد، اما دیده شدن در تلویزیون با توجه به ریزش مخاطبی که در چند وقت اخیر داشته ایم سخت‌تر شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان