ویژگی‌های رئیس جمهور ایده آل از زبان اعضای گروه سرود مسیر جدید

اعضای گروه سرود «مسیر جدید» نظرشان را درباره رئیس جمهور اصلح بیان کردند.

به گزارش مشرق، سرودی با عنوان «مسیر جدید» منتشر کرد. یکی از اعضای گروه سرود «مسیر جدید» درباره تولید این سرود بیان کرد: قطعه موسیقی «مسیر جدید» به مناسبت انتخاب پیش رو تولید شد. ما، تعدادی از جوانان و نوجوانان انقلابی تصمیم گرفتیم سرودی را در ابتدا برای تقدیم به مقام معظم رهبری و تشویق هم سن و سال هایمان در انتخابات تولید کنیم. انتخابات امسال بنا به گفته مقام معظم رهبری می‌تواند در سرنوشت کشورمان بسیار موثر باشد.

وی افزود: من رای اولی نیستم از رای سومی‌ها هستم. سال 73 متولد شدم و امسال در انتخابات شرکت می‌کنم.

یکی دیگر از اعضای گروه سرود «مسیر جدید» درباره ویژگی‌های رئیس جمهور اصلح بیان کرد: رئیس جمهور اصلح کسی است که به نحو احسن مشکلاتمان را برطرف کند. این کار را به هرنحوی که می‌تواند، انجام دهد. امیدواریم به فرد اصلح رای بدهیم که بتواند مشکلات کشور را حل کند. انتخاب رئیس جمهور بسیار سخت است و هنوز در این باره فکری نکردم.

فرد دیگری از اعضای گروه سرود «مسیر جدید» در این باره اظهار کرد: باید پس از تایید صلاحیت کاندیداها مناظره‌های انتخاباتی را مشاهده کنیم. پس از این مرحله با تحقیق و پرس و جو فرد اصلح را انتخاب کنیم. رئیس جمهور اصلح کسی است که به جای اطرافیانش به مردم فکر کند. به این معناست که دلسوز مردم باشد و به عنوان یک پدر به مردم نگاه کند.

وی افزود: در قرن کنونی می‌توان با یک جستجوی ساده به نحوه زندگی کاندیداها پی برد. در بین آن‌ها افراد ساده زیست هم دیده می‌شوند. بسیار راحت می‌توان فهمید کدام یک از کاندیداها اصلح‌ است. امیدوارم کسی بیاید که غم مردم را بخورد. مشکلاتی از جمله مشکلات اقتصادی در کشورمان وجود دارد. برای برطرف شدن آن فقط به یک همدلی و همبستگی نیاز داریم. مردم همواره پشت ولایت، نظام و دولتشان بودند؛ این بار هم همینگونه خواهند بود. همان قطاری که روی ریل پیشرفت هستند، به مسیرش ادامه دهد و حرکت روی این ریل ادامه دار باشد.

سرپرست گروه سرود «مسیر جدید» با اشاره به لزوم پای بندی رئیس جمهور به قانون اساسی گفت: اجرای قانون اولین ویژگی رئیس جمهور اصلح است. باید بتواند از رهبری و ولایت فقیه تبعیت کند. پشتیبان ولایت فقیه بودن تنها ویژگی شخصیتی است که از حاج قاسم سلیمانی برای ما به یادگار مانده است. برای در امان ماندن در خط رهبری حرکت کنیم. انتخابات 1400 زمان آزمون ماست. می‌توانیم از این آزمون سربلند بیرون بیاییم.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی در کشور کاندیداهایی نفوذی حضور داشتند. بعدها مشخص شد این‌ها نتوانستند به واقعیت‌ها عمل و به مردم خدمت کنند. در این عصر و دوره باید علاوه بر عملکرد به تخصص آن‌ها و فرمایش مقام معظم رهبری درباره انقلابی بودنشان توجه کنیم برای اینکه بتوانیم از بحران کنونی کشور نجات پیدا کنیم وگرنه اینکه دولت بعدی بگوید مشکلات امروز نتیجه عملکرد دولت‌های قبلی است نمی‌تواند مشکلات ما را حل کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان