اینستاگردی: عزادار شدن جواد عزتی ، ازدواج متین ستوده، خوانندگی لیلا بلوکات

در چند روز اخیر در اینستاگرام شاهد خبرهای خوش و غمگین بودیم. خبرهای خوشی همچون افتخارآفرینی دختران ورزشکار کشور تا ازدواج متین ستوده و تولد احد مهرانفر. در میان خبرهای خوش، خبرهای ناراحت کننده‌ای مثل داغدار شدن جواد عزتی نیز به چشم می‌خورد.

اینستاگردی: عزادار شدن جواد عزتی ، ازدواج متین ستوده، خوانندگی لیلا بلوکات

در چند روز اخیر در اینستاگرام شاهد خبرهای خوش و غمگین بودیم. خبرهای خوشی همچون افتخارآفرینی دختران ورزشکار کشور تا ازدواج متین ستوده و تولد احد مهرانفر. در میان خبرهای خوش، خبرهای ناراحت کننده‌ای مثل داغدار شدن جواد عزتی نیز به چشم می‌خورد.

در ادامه سری می‌زنیم به روزمرگی‌های بازیگران، خوانندگی لیلا بلوکات، خبرساز شدن آقای سرآشپز گیلانی و واکنش هنرمندان به غذاهای او.

اول از همه پیروزی الهه منصوریان، قهرمان ووشو، و یکتا جمالی را باید به همه مردم ایران تبریک گفت. هنرمندان و بازیگران کثیری قهرمانی این دو بانو را در استوری اینستاگرامشان تبریک گفتند.

جواد عزتی

یکتا جمالی، نوجوان 17 ساله اصفهانی، اولین بانوی مدال آور ایران در رشته وزنه برداری است. او در مسابقات قهرمانی وزنه برداری جهان در تاشکند 2021 موفق به کسب مدال برنز در دسته 87 کیلوگرم شد. این ورزشکار جوان در استوری اینستاگرامش از تمام کسانی که افتخارآفرینی وی را تبریک گفته بودند تشکر کرد.

الهه منصوریان که پیشتر به خاطر قهرمانی‌های متعددش شناخته شده بود، این بار نیز موفق به کسب جام قهرمانی برای کشور شد. او در آخرین پست اینستاگرام خود ویدیویی شش دقیقه ای از مسابقه خود قرار داد و نوشت: «پیروزی در سوپر فایت سازمانwlf.  و کسب جام قهرمانی همه نشانه‌ای است برای آن که بدانم و بدانی، ما می‌توانیم».

جواد عزتی

این بانوی قهرمان در پستی دیگر که در ساعات اولیه قهرمانی‌اش منتشر کرده بود، نوشت: «این پیروزی تقدیم به مردم ایران و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان» و در استوری های اینستاگرامش از تمام کسانی که این پیروزی را به او تبریک گفته بودند، تشکر کرد.

در میان این شادی‌ها، متین ستوده نیز دیشب خبر از ازدواج خود را با علی زند داد. متین ستوده که بیشتر برای بازی در سریال «لیسانسه‌ها» و «فوق لیسانسه‌ها» شناخته شده است، دیشب یک عکس با لباس عروس و دسته گل در دستش منتشر کرد و زیر آن یک متن عاشقانه نوشت:

«فصل جدید زندگی من، نه بهتر بگویم حالا ما شده‌ایم، پس فصل جدید زندگی من و تو که تعبیر ما شدن دارد، تعبیر تکامل کنار هم و چه خوب که بهار است شروع ما شدن چرا که من زاده‌ی بهارم و تولد عشقمان هم در همین فصل زیبای شکوفه‌ها، عاشقی در بهار بوی بهشت می‌دهد و من عاشقانه این بهشت را با تو می‌خواهم تا همیشه… آغازش شد بهار و بهار می‌ماند باقی راه شانه به شانه هم، یقین دارم. الهی آمین».

جواد عزتی

این خانم بازیگر در پستی دیگر عکسی از حلقه‌هایشان منتشر کرد و نوشت: «بماند به یادگار به تاریخ 1400/8/3 ».

علی زند، صاحب رستوران تهران پاریس، که پاتوق اکثر بازیگران است، در پست اینستاگرام خود عکسی از حلقه‌هایشان گذاشت و یک متن عاشقانه نوشت: «تو آیه‌ی دوستت دارم خواندی و من ایمان آوردم که عشق معجزه‌ای ست که از لب‌های تو نازل می‌شود».

جواد عزتی

احمد مهرانفر، بازیگر و نویسنده محبوب ایرانی متولد 10 خرداد 1354 است و به همین مناسبت جمع کثیری از هنرمندان تولد او را در استوری اینستاگرامشان تبریک گفتند؛ او نیز در جواب تبریک‌ها عکسی از خودش پست کرد و از همه کسانی که تولد او را تبریک گفتند تشکر کرد.

جواد عزتی

لیلا بلوکات به مناسبت تولد استاد آوازش، ویدیویی از همخوانی خود با استادش منتشر کرد و در زیر آن نوشت که این ویدیو به مناسبت تولد آقای حمیدرضا شعبانی است و مربوط به اوایل آموزش او می باشد. لیلا بلوکات ادامه این آواز را در استوری هایش منتشر کرد.

جواد عزتی

لیلا بلوکات که این روزها مشغول بازی در سریال «از سرنوشت 4» است، تقریباً هرروز عکس‌هایی از پشت صحنه فیلمبرداری این سریال پست و استوری می‌کند. در این میان، چند شب پیش به علت فشار کاری زیاد حالش بد می‌شود و مجبور می‌شوند به او سرم وصل کنند. او فیلمی از خود در حالی که یک سرم به دستش وصل است استوری کرد و روی آن نوشت: «فشار کار و تایم بالای فیلمبرداری افیش روز و شب».

ساعاتی پیش از استوری اینستاگرام تعدادی از هنرمندان همچون حامد بهداد، محسن کیایی، سحر دولتشاهی و محمد بحرانی متوجه شدیم که جواد عزتی، بازیگر محبوب کشورمان، به سوگ از دست دادن برادرش نشست. برادر جواد عزتی به طور ناگهانی و بر اثر سکته قلبی، سه شنبه 11 خرداد 1400 دار فانی را وداع گفت.

جواد عزتی

یک آقای سرآشپز در گیلان غذاهای خود را با دیزاین عجیبی سرو می‌کند. تزیین غذاهای او با پر و سر و دست و پای حیوانات است؛ عکس‌های غذاهای او اخیراً در فضای اینستاگرام بازتاب زیادی داشته و موجب ناراحتی مردم و تعدادی از هنرمندان شده است.

در این میان، هانیه توسلی واکنش شدیدی به این ماجرا نشان داد و از هواداران خود خواست تا صفحه اینستاگرام این آقای آشپز را ریپورت کنند. هانیه توسلی در استوری های اینستاگرامش عکس‌هایی از غذاهای این رستوران به اشتراک گذاشت و برای این آشپز، عکاس این غذاها و مشتریان این رستوران احساس تأسف کرد و در یکی از استوری ها نوشت: «چرا انسان بودن اینقدر ترسناک و عجیب شده؟ چرا وحشی بودن خودتون رو به رخ می‌کشید؟ کم خشونت داریم الآن؟ چرا دوست دارین نمایش بدین که وحشی و خشن و تهوع‌آور هستین؟»

جواد عزتی

این بازیگر چند روز قبل از این ماجرا عکسی از غذای خودش در استوری ها گذاشته بود: آبدوغ خیار در هوای گرم بهاری. او همچنین یک عکس از گربه‌اش در صفحه‌اش منتشر کرد و نوشت:«پسر پسر قندعسل».

جواد عزتی

شاهین صمدپور، خبرنگار و مستندساز مستقل، نیز به ماجرای غذاهای وحشتناک به شیوه‌ای طنزگونه واکنش نشان داد و در یکی از استوری ها نوشت: «در توضیح این غذا نوشتن خوراک مغز و چشم با سس لبو. چقدر اشتهاآور!»

جواد عزتی

حالا سری می‌زنیم به روزمرگی‌های بعضی از بازیگران. شقایق دهقان، با رسیدن توت‌ها عکسی از پست‌های قدیمی‌اش را استوری کرد و نوشت: «تابستان فصل توت تکانی بود…».

او در یک پست دیگر که گویا آلبوم عکس‌های قدیمی را ورق می‌زد، عکسی از مادربزرگ و پدر و عمویش منتشر کرد و توضیح داد که پدرش وقتی می‌خواست مادر خودش را محبت‌آمیز و با شوخی صدا کند به او می‌گفت خانوم دهقان و برادر شقایق دهقان هم وقتی می‌خواهد با شوخی و محبت گونه او را صدا کند، به او می‌گوید دهقان خانوم.

جواد عزتی

خانم دهقان کمی به عقب‌تر رفته و عکسی از بچگی‌های پدرش را استوری کرد و اظهار داشت که پسربچه‌ای که موهای فر دارد پدرش است.

جواد عزتی

نیکی کریمی هم سری به عکس‌های قدیمی‌اش زده بود و یک عکس از سال 1385 منتشر کرد و نوشت: «به وقت قصه گویی با دوربین رازآلود رفیق قدیمی حسین جعفریان عزیز سر صحنه چند روز بعد، دومین فیلمی که ساختم».

جواد عزتی

الناز شاکردوست در یکی از استوری های اینستاگرامش عکسی از خود منتشر کرد که سوار بر موتور است و در استوری دیگر فیلمی از سایه خود بر دامنه‌های یک تپه به اشتراک گذاشت که روی آن نوشته است: «ناگهان بهترین دوستم را دیدم، او سایه‌ام بود.» این خانم بازیگر در روزهای اخیر عکسی از گالری گردی‌های خود نیز در صفحه‌اش پست کرد.

جواد عزتی

 

جواد عزتی

مهناز افشار سه عکس از خودش در صفحه‌اش منتشر کرد که عکس سومی، عکسی بی سر است. این عکس‌ها را دخترش از او گرفته است. خانم افشار که از عکاسی دخترش ذوق کرده بود، این عکس‌ها را منتشر کرد و نوشت: « گفت بشین ازت عکس بگیرم. بهش گفتم آخه تو کی اینقدر بزرگ شدی فسقلی. آخری دیگه قدش نرسید و من هم کله ندارم».

جواد عزتی

بهاره رهنما که برای ساخت مستند «صدام کن مامان» برنده جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم‌های مستقل برزیل شده است، عکسی از خود منتشر کرد و در کپشن آن نوشت: «در دیدار با سیصد زن جوان و میانسال و کهنسال سرزمینم دریافتم معجزه اصلی خلقت ما در زن بودنمان نهفته است. ما زن ها حتی اگر هرگز مادر نشویم، حتی اگر هیچکس صدایمان نکند مادر، ب ذات مادر به دنیا می آییم و مادر از دنیا می رویم».

جواد عزتی

مهراب قاسم خانی، نویسنده و طراح دکور، در این روزها عکس‌های زیادی از گربه‌هایش در حال استراحت و در حال غذا خوردن استوری می‌کند. در یکی از استوری هایش هم عکس دو تابلو نقاشی طنز را منتشر کرد که در اواسط دهه هفتاد از این دست تابلوها نقاشی می کرد و می‌فروخت.

جواد عزتی

 

جواد عزتی

مهراد جم که به تازگی پدر شده است، عکسی از کفش‌های بچگانه در دستش منتشر کرد و در کپشن نوشت: «آقا! میگم این پسرونه ست یا دخترونه؟ بابا بگو پسره یا دختره دیگه چقدر خفنه».

جواد عزتی

مهران غفوریان در صفحه اینستاگرامش به مناسبت تولد مادرش عکسی از خودش و مادرش منتشر کرد و با متنی عاشقانه تولد او را تبریک کرد. این آقای بازیگر عکسی از خود به همراه همسر، دخترش و رضا عطاران در استوری هایش منتشر کرد.

جواد عزتی

رضا شفیعی جم عکسی طنزگونه از لبخند خود منتشر کرد و به شیوه آگهی‌های تبلیغاتی ایرانی انتقاد کرده است و از تولیدکنندگان خواسته است تا تبلیغاتی کوتاه، نامحسوس و مفید داشته باشند تا هنرمندان هم برای شرکت در تبلیغات رغبت نشان دهند. متن کامل کپشن او را می‌توانید از عکس زیر بخوانید.

جواد عزتی

سحر قریشی که این روزها در فضای مجازی فعال‌تر شده است و عکس‌ها و فیلم‌های زیادی از پشت صحنه فیلمبرداری منتشر می‌کند، عکسی از خود و امین قوامی، برنامه‌ریز سینما و تلویزیون، در یک گاوداری استوری کرده است.

جواد عزتی

شبنم قلی خانی در یک پست عکس‌های سلفی و قدی به همراه این متن منتشر کرد: «کاش سرم را بردارم و برای هفته‌ای در گنجه‌ای بگذارم و قفل کنم… در تاریکی یک گنجه خالی روی شانه‌هایم جای سرم چناری بکارم و برای هفته‌ای در سایه‌اش آرام گیرم». این خانم بازیگر در یکی از استوری هایش عکسی با هشتگ مادر دختری از خودش و دخترش منتشر کرد.

جواد عزتی

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان