بازیگران سریال Friends فامیل خونی از آب درآمدند!

به گفته ی وبسایت تبارشناسی MyHeritage، کورتنی کاکس و متیو پری، بازیگران سریال محبوب «دوستان» (Friends) نسبت خونی دوری با یکدیگر دارند.

بازیگران سریال Friends فامیل خونی از آب درآمدند!

به گفته ی وبسایت تبارشناسی MyHeritage، کورتنی کاکس و متیو پری، بازیگران سریال محبوب «دوستان» (Friends) نسبت خونی دوری با یکدیگر دارند.

تحقیقات وبسایت MyHeritage نشان داده این دو بازیگر مشهور دو خویشاوند مشترک به نام ویلیام آزبورن هاسکل سوم و الن هاسکل دارند که در انگلیس زندگی می کردند و نزدیک به 500 سال قبل با یکدیگر ازدواج کردند.

یکی از پسران ویلیام و الن به نام کاپیتان ویلیام راج هاسکل چهارم نسبت مستقیمی با جان بنت پری، پدر متیو پری دارد. فرزند دیگر ویلیام و الن یعنی راجر هاسکل، از اجداد کورتنی کوپلند، مادر کورتنی کاکس است.

به گفته ی روی مندل، مدیر بخش پژوهش وبسایت MyHeritage، پیدا شدن چنین نسبت هایی در بررسی های عمیق تر درباره ی نیاکان خود، امر نامتعارفی نیست.

به گفته ی وبسایت MyHeritage، کاکس و پری نسبت دوری با لیدی گاگا هم دارند.

کورتنی کاکس و متیو پری را شاید بیشتر با بازی شان در نقش های مونیکا گلر و چندلر بینگ در سریال «دوستان» می شناسند، یک سریال طنز موفق که از سال 1994 تا 2004 در 10 فصل منتشر شد.

شخصیت هایی که کاکس و پری نقش آن ها را ایفا می کردند رابطه ی خود در سریال را از یک دوستی معمولی آغاز کردند. اما در اواخر فصل چهارم سریال، وقتی برای شرکت در مراسم عروسی راس گلر (برادر مونیکا) با امیلی والتهام به لندن رفته بودند، رابطه ی آن ها عاشقانه شد. مونیکا و چندلر رابطه ی عاشقانه ی خود را مخفیانه ادامه دادند تا اینکه در فصل پنجم بقیه هم از احساس آن ها به یکدیگر باخبر شدند.

این زوج در پایان فصل هفتم سریال با یکدیگر ازدواج کردند و در فصل پایانی آن صاحب فرزند شدند.

 

بیشتر بخوانید:

رکورد خارق‌العاده تعداد بینندگان قسمت ویژه Friends: The Reunion در تنها یک روز

گرانقیمت های دوست داشتنی؛ 10 مورد از پرهزینه ترین سریال های تاریخ تلویزیون

10 سریال دوست داشتنی و جذابی که تماشای چندین باره آن ها نیز لذت بخش است

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان