طرز تهیه سالاد فارفاله خیلی خوشمزه با دستور تهیه آسان

سالاد فارفاله خوشمزه ترین پیش غذا می باشد که امروزه تهیه آن برای هر کدبانویی لذت بخش بوده و آن را به نحو احسن انجام می دهند در ادامه مطلب با طرز تهیه سالاد فارفاله همراه ما باشید.

طرز تهیه سالاد فارفاله خیلی خوشمزه با دستور تهیه آسان

در این بخش از مجله آشپزی آرگا می خواهیم طرز تهیه سالاد فارفاله را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم این سالاد علاوه بر سادگی بسیار خوشمزه و اشتها آور است که با ذائقه ی تمام افراد یکی می باشد این سالاد به دلیل ماکارونی پروانه ای که دارد به اسم فارفاله معروف شده است تا پایان مجله آرگا همراه ما باشید.

دستور مراحل سالاد فارفاله

طرز تهیه سالاد فارفاله در منزل

سالاد فارفاله از خوشمزه ترین و لذیذترین نوع سالادها محسوب می شود که بسیار پرطرفدار بوده و بسیاری از کدبانوهای خوش سلیقه آن را با روش های مختلف در منزل تهیه می کنند و آن را به عنوان یک غذای کامل یا پیش غذا مورد استفاده قرار می دهند.
طرز درست کردن سالاد فارفاله
این سالاد خوشمزه و رنگین را می توانید در عرض چند دقیقه برای اعضای خانواده به خصوص فرزندتان تهیه نمایید این سالاد به دلیل ظاهر زیبا و وسوسه انگیزش توانسته کودکان را جذب این پیش غذای سالم و خوشمزه بکند.
همچنین کدبانوهای خوش سلیقه می توانند این پاستا را در شکل و فرم های دیگر انتخاب کنند و در منزل با توجه به ذائقه خود و اطرافیانش آن را در طعم و مزه های گوناگون درست کند.
در واقع فارفاله یا فارفالا که به معنای پروانه است را بیشتر با زبان ایتالیایی می شناسند کدبانوهای منزل به دلیل شکل و ظاهر زیبای این ماکارونی آن را در برنامه غذایی خود اضافه کرده اند و برای تنوع آن را با موادی همچون خیارشور، گوجه فرنگی، سس فرانسوی،پپرونی، فلفل دلمه ای و … تهیه می کنند.

مواد لازم برای سالاد فارفاله:

  • ماکارونی پروانه ای فارفاله: 3.4 بسته
  • خیار شور: 3.4 لیوان
  • فلفل دلمه ای قرمز، زرد، سبز، نارنجی: از هر کدام نصف لیوان
  • گوجه فرنگی خرد شده: 3.4 لیوان
  • پپرونی نوعی سوسیس: 200 گرم
  • سس فرانسوی: به میزان دلخواه

روش تهیه:

برای طرز تهیه سالاد فارفاله ابتدا قابلمه ای را با مقداری آب روی شعله بگذارید سپس 2 قاشق غذاخوری روغن و نمک را به آب اضافه نمایید.
دستور پخت سالاد فارفاله
بعد از جوشیدن فارفاله ها را درون آب ریخته و اجازه دهید تا در مدت زمان 10 دقیقه به خوبی فارفاله ها نرم و پخت شوند سپس آن را آبکش نمایید مقداری آب سرد روی فارفاله ها ریخته و اجازه دهید تا آب آن ها کامل خارج شود.
سپس موادی همچون خیارشور، گوجه فرنگی، فلفل دلمه ای و پپرونی را با دقت خرد و به شکل نگینی در بیاورید.تهیه مرحله ای سالاد فارفاله
آنگاه تمام مواد خرد شده را در ظرفی بریزید و آن ها را با فارفاله ها به خوبی ترکیب و مخلوط نمایید در پایان می توانید به مقدار دلخواه سس فرانسوی در ظرف خود ریخته و کامل آن را هم بزنید.
در صورت تمایل یا نداشتن سس فرانسوی می توان از سس مایونز هم استفاده کرد سپس سالاد را در مدت زمان یک ساعت داخل یخچال گذاشته و بعد یک ساعت سالاد فارفاله خود را میل نمایید. نوش جان
طرز تهیه سالاد فارفاله
ضمن سپاس از همراهی شما عزیزان در آموزش پخت سالاد فارفاله امیدواریم این مطلب برای شما لذت بخش بوده باشد و بتوانید خوشمزه ترین سالاد فارفاله را برای اعضای خانواده خود تهیه نمایید. همچنین می توانید برای آشنایی با نحوه تهیه پاستا قارچ، پاستا میگو و پاستا کره ای کلیک کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان