تمجید الکس رودریگز از همسر سابقش و تمرینات ورزشی مشترک آن ها

الکس رودریگز ثابت کرده همسران سابق می توانند هم‌باشگاهی خوبی هم برای یکدیگر باشند.

تمجید الکس رودریگز از همسر سابقش و تمرینات ورزشی مشترک آن ها

الکس رودریگز ثابت کرده همسران سابق می توانند هم‌باشگاهی خوبی هم برای یکدیگر باشند.

رودریگز 45 ساله، بازیکن سابق بیسبال، همسر سابق خود، سینتیا اسکروتیس را «مادری در کلاس جهانی» توصیف کرده است. او عکسی از سینتیا در اینستاگرامش منتشر کرد که او را در باشگاه نشان می داد.

او یک سلفی هم با اسکروتیس 48 ساله منتشر کرد. این زوج سابق از سال 2002 تا 2008 با یکدیگر زندگی کردند و یک دختر 16 ساله به نام ناتاشا و یک دحتر 13 ساله هم به نام الا دارند. آن ها آخرین روز از یک برنامه ی تناسب اندام 9 هفته ای در میامی را می گذراندند که 4 هزار دلار هزینه دارد و دلیل تغییر ظاهر اخیر رودریگز است.

رودریگز و اسکروتیس سرپرستی دختران شان را به طور مشترک برعهده دارند و رودریگز پیشتر در مصاحبه ای درباره ی این موضوع صحبت کرده بود: «تجربه ی خیلی خیلی خوبی برایمان است. من رابطه ی بسیار دوستانه ای با انجل (همسر سینتیا) دارم. با دخترهایم خیلی خوب است. فکر می کنم چهار تا آدم خوب در کنار هم قرار گرفته اند، در واقع سه تا آدم خوب در کنار من.»

بازیکن سابق تیم بیسبال نیویورک یانکیز و جنیفر لوپز در ماه آوریل پایان نامزدی خود را رسماً اعلام کردند. آن ها گفتند این تصمیم را بعد از تلاش برای حل مشکلات شان گرفتند. رودریگز و لوپز در بیانیه ی خود اعلام کردند: «متوجه شدیم بهتر است به عنوان دو دوست در کنار هم باشیم.»

«ما به همکاری و پشتیبانی از یکدیگر در کارهای مشترک مان ادامه خواهیم داد. بهترین آرزوها را برای همدیگر و فرزندان مان داریم.»

رودریگز همچنین به تازگی در یک استوری اینستاگرامی از مطابقت دادن خودش با زندگی مجردی گفت. او در اینباره نوشته بود: «دارم وارد یک شروع تازه در زندگی ام می شوم. هر چیزی که برایم خوب نباشد را از زندگی ام حذف می کنم.»

 

بیشتر بخوانید:

ناهار خوردن جنیفر لوپز با شوهر سابق و آخرین خبرها در مورد آغاز رابطه او و بن افلک

واکنش نامزد سابق جنیفر لوپز به رابطه دوباره خواننده مشهور با بن افلک

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 5 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان