پیام تسلیت به همسایه با جملات زیبا و رسمی برای همدردی

گلچینی از پیام تسلیت به همسایه با جملاتی دوستانه و رسمی را در این مطلب مطالعه خواهید کرد که امیدواریم این جمله ها مورد توجه شما همراهان عزیز و همیشگی مجله آرگا قرار بگیرند.

پیام تسلیت به همسایه با جملات زیبا و رسمی برای همدردی

مرگ اتفاقی ناخوشایند برای افرادی است که عزیزی را از دست داده اند و هیچ واژه ای نمی تواند تسلی خاطر آن ها باشد و از رنج و اندوه فرد داغدیده بکاهد ولی با این وجود بهتر است برای فرد داغدیده پیامک تسلیتی را ارسال کنیم تا خودمان را در غم وی شریک کنیم. پیام تسلیت به همسایه از انواع پیامک هایی است که به صورت رسمی و دوستانه نوشته شده است و شما می توانید این پیامک ها را به همسایه خود که عزیزی را از دست داده ارسال کنید و کمی به وی روحیه بدهید.

پیام تسلیت به همسایه با متن هایی پرمحتوا و زیبا

با شیوع بیماری کرونا نمی توان در همه مراسم های ترحیم شرکت کرد از این رو بهتر است شما پیامک های تسلیت را در شبکه های مجازی برای فرد داغدیده ارسال کنید همچنین می توانید این متن ها را در استوری اینستاگرام یا در قسمت وضعیت واتساپ خود قرار بدهید و از این طریق به فرد داغدیده تسلیت بگویید. در ادامه پیامک تسلیت به همسایه را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم از مطالعه این پیامک ها نهایت بهره را ببرید.

پیام نسلیت به همسایه

پیام تسلیت رسمی

خبردرگذشت(…..)عزیز چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می‌نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست خداوند قرین رحمتش فرماید.

**************

کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنتان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهراء محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

**************

در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم .

**************

درود
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد.

متن تسلیت به همسایه

اس ام اس برای عرض تسلیت

خداوند شما را اجر صابرین دهد که حضرتش فرمود:و بشر الصابرین الذین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون. عرض تسلیت حقیر را بپذیرد.

**************

انالله و انا الیه راجعون

خبردار شدیم که(……) به رحمت خدا رفت

آرزو میکنیم که وسعت صبر خانواده ی این دوستان عزیز به اندازه ی دریای غمشان باشد.

با هم دعا کنیم تا خداوند بزرگ روح عزیز از دست رفته را قرین رحمت کند و خوب از این میهمان جدید پذیرایی کند.

**************

یاد روزهای بودن پدرت را عزیز می‌داریم و لحظه‌های سنگینی هجران او را به سوگ می‌نشینیم باشد که در نظرت افتد.

**************

جناب آقای… / سرکار خانم…

با نهایت تأسف ضایعه غم بار درگذشت مادر گرامی‌تان را خدمت شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای روح پاک آن مرحومه علو درجات و مغفرت الهی و برای خانواده محترم صبر عظیم آرزومندیم.

متن تسلیت به همسایه

پیام تسلیت به همسایه با مضامین پرمحتوا

اندوه از دست دادن مادر چنان تلخ است که هیچ عبارتی را در این مقام یارای مرهم نهادن نیست. تنها یاد خداست که می‌تواند دل پر درد شما را تسلی بخشد. درگذشت مادر گرامی را به شما و خانواده محترم صمیمانه تسلیت گفته، برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مرحومه آرام، آسوده و خرسند در حریم امن الهی آرام گیرد.

**************

 جناب آقای… / سرکار خانم…

خبر تأسف‌بار فقدان برادر بزرگوار جنابعالی، ما را داغدار کرد. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم آن عزیز از دست رفته، صمیمانه تسلیت می‌گوییم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت الهی و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسئلت داریم.
از طرف همسایگان

**************

درگذشت برادر خوب و ارزشمند شما جانکاه و دردآور بود. صفات انسانی او هرگز از یاد دوستانش محو نخواهد شد. تسلیت ما تقدیم به شما.

**************

جناب آقای…/ سرکار خانم…

درگذشت فرزند برومندتان را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته، برای آن مرحوم رحمت و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند مسئلت می‌کنیم.
از طرف…

جملاتی برای عرض تسلیت به همسایه

پیامک تسلیت به همسایه

تحمل سوگ فقدان فرزند صبری الهی را می‌طلبد. این ضایعه تلخ را به شما و همسر گرامی‌تان تسلیت گفته و از خدا می‌خواهم به شما صبر و بردباری عطا کند.

**************

فراق فرزند دلبندت آنقدر ناباورانه بود که مرا در بهتی عظیم فرو برد. درگذشتش را تسلیت می‌گویم. امیدوارم در برابر این غم محکم و استوار باشید.

**************

جناب آقای… / سرکار خانم….

بی گمان درگذشت … نوجوان / جوان ناکام‌تان گرد غم برچهره‌تان پاشیده است. رسم روزگار است که بارها و بارها همه را به چنین آزمون‌های سختی می‌آزماید، این فقدان بزرگ را صمیمانه تسلیت گفته و سربلندی و شکیبایی‌تان را در این کارزار از ایزد منان خواستارم. باشد که روح بلند این عزیز از دست رفته در بارگاه امن الهی و در جوار رحمتش جاودان بیاساید.
از طرف…

متن برای تسلیت به همسایه

جمله هایی برای عرض تسلیت به همسایه

مرگ، سِیرِ جان از سبز خاک به نیلی بلند افلاک است. دامن از اشک تهی سازید که پیوستن به جانان سعادتی پایان ناپذیر است. روح آن عزیز قرین رحمت الهی باشد.

**************

واژه‌ها به یاری ذهن نمی‌آید آنگاه که حجم اندوه راه نفس را می‌بندد و راهی نیست جز گریستن و گریستن و گریستن. مصیبت وارده را به شما و خانواده محترم تسلیت گفته برای شما صبر و برای درگذشته رحمت بی‌کران الهی را آرزو داریم، امید که روح آن مهربان، آسوده از همه رنج‌های بی‌شمار دنیا، در حریم امن الهی آرام گیرد. تسلیت و همدردی صمیمانه همسایگان را بپذیرید.

پیامک تسلیت برای همسایه

متن تسلیت به همسایه با جملاتی زیبا

گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه‌های دنیای فانی، جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می‌دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می‌سراید. درگذشت پدر / مادر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل خواهانم.

**************

خبر اندوه وارده به شما، ما را در غصه جانگداز فرو برد. اندوه بی پایانمان از این واقعه دردناک قابل وصف نیست. این مصیبت را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می‌نماییم و برای آن مرحوم آمرزش الهی خواستاریم.

متن زیبا برای تسلیت به همسایه

در این مطلب مجموعه ای از پیام تسلیت به همسایه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از بین آن ها بتوانید پیامکی زیبا را برای ارسال انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان