مشاوره طلاق و حقوقی به صورت آنلاین

قانون طلاق یکی از دو جنبه اصلی حقوق خانواده است. این قانون، همراه با دیگر رویه‌های قانونی مربوط به حضانت و حمایت از کودک، بر اکثر امور حقوقی مربوط به نگهداری و انحلال خانواده‌ها، حاکم است. اکنون همه کشورها اجازه طلاق توافقی را برای زوجین فراهم کرده‌اند.

مشاوره طلاق و حقوقی به صورت آنلاین

قانون طلاق یکی از دو جنبه اصلی حقوق خانواده است. این قانون، همراه با دیگر رویه‌های قانونی مربوط به حضانت و حمایت از کودک، بر اکثر امور حقوقی مربوط به نگهداری و انحلال خانواده‌ها، حاکم است. اکنون همه کشورها اجازه طلاق توافقی را برای زوجین فراهم کرده‌اند. از طرفی، روند طلاق توافقی، به هماهنگی‌های انجام شده بین زوجین مربوط است. گروه وکلای یعقوبی شرایطی را فراهم آورده است تا افرادی که تصمیم به شروع این روند دارند، با استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین خانواده در خصوص طلاق توافقی، تصمیم درستی را اتخاذ کنند. 

مزایا / وظایف / اختیارات وکیل طلاق توافقی

وقتی با مسئله طلاق روبرو می‌شویم، دشوار است که بدانیم به کجا باید مراجعه کرد. تعداد کمی از ما تجربه قبلی در زمینه مشاوره حقوقی طلاق توافقی را داشته‌ایم. این میان شاید داستان‌هایی هم در مورد اتلاف وقت و هزینه‌های گزاف برای مشاوره با وکیل طلاق توافقی شنیده باشیم. اما راه‌حل‌هایی موجود است که می‌توان یک وکیل مناسب را برای مشاوره پیدا کرد. گروه وکلای یعقوبی این مسئله را به‌صورت مشاوره حقوقی آنلاین خانواده برای شما در نظر گرفته است. در این روند باید به موارد زیر توجه داشته باشید:

بدانید چه می‌خواهید.

قبل از اینکه برای استخدام وکیل طلاق توافقی عجله کنید، گزینه‌های دیگری برای حل مسائل در نظر بگیرید. اگر درگیر فرزندان و امور مالی نیستید، می‌توانید یک فرد واسطه را پیش بکشید تا به شما کمک کند در مورد شرایط طلاق خود، مذاکره کنید. میانجیگری سریع‌ترین و ارزان‌ترین راه برای طلاق است و شاید اصلا نیازی به استخدام وکیل طلاق توافقی هم نداشته باشید. اگر مذاکره شما پیچیده‌تر است، باید برای گرفتن توافق با وکیل همسرتان، شما هم مشاوره با وکیل طلاق توافقی را در نظر بگیرید. برای آگاهی از پیچ‌وخم این کار استفاده از مشاوره حقوقی آنلاین خانواده، می‌تواند یک راه مفید و سریع برای حل مسائل شما باشد.

واقع‌بین باشید.

ابتدا، شما باید درک کنید که طلاق یک فرایند قانونی است و تنها هدف آن حل‌وفصل مشکلات و مسائل پیش روی شما است. در این مرحله، شما تصمیم بر طلاق توافقی گرفته‌اید. وظیفه وکیل طلاق توافقی شما این است که شما را به بهترین وجهی در این پروسه راهنمایی کند. درحالی‌که ممکن است بخواهید آنها به عصبانیت، ناامیدی، درد و ناراحتی شما گوش دهند، این نکته را فراموش نکنید "این وظیفه آنها نیست".

آنها آموزش داده نشده‌اند که درمانگر یا مربی شما باشند. ازآنجاکه وکیل طلاق توافقی هزینه‌ای را برای کار خود دریافت خواهد کرد (فارغ از اینکه این هزینه برای شما زیاد است یا خیر) از همان ابتدای امر با خودتان این مسئله را حل کنید که او موارد و پرونده‌های زیادی را دیده است و با روند دادخواست شما نیز آشناست. پس در مورد آنچه می‌توانید از آنها انتظار داشته باشید، واقع‌بین باشید.

روی هدف متمرکز باشید.

شما قبلا تصمیم خود را گرفته‌اید. هدف نهایی شما در این روند طلاق توافقی است و امیدوارید بتوانید این کار را بدون استهلاک عمده سبک زندگی خود انجام دهید. اما چگونه؟ مشاوره با وکیل طلاق توافقی بهترین راه‌حل است. با استفاده از این مزیت، شما می‌دانید که وقتی صحبت از مذاکره درباره چیزهای مادی می‌شود که در اهداف اصلی شما نگنجیده‌اند، اجازه نخواهید داد احساسات شما درگیر موضوع شده و از مسیر خود خارج شوید. این میان اگر توافقات خود را به طور کامل انجام داده‌اید، وکیل طلاق توافقی شما، هیچ محدودیتی برای پیشبرد پرونده نخواهد داشت. زیرا او از همان جلسات اول با تمام اهداف شما آشنا شده است.

حداقل سه وکیل بالقوه را شناسایی کنید.

برای استخدام اولین وکیلی که ملاقات کرده‌اید، عجله نکنید. همه آنها یکسان نیستند. حداقل سه وکیل طلاق پیدا کنید که بتوانید قبل از تصمیم‌گیری با آنها مصاحبه کنید. واضح است که شما باید وکیل پایه یک برای طلاق توافقی خود استخدام کنید که متخصص حقوق خانواده باشد و وکالت در این نوع خاص از طلاق که فکر می‌کنید برای شما بهترین است، در نظر بگیرد. وکیل ایده‌آل دانش و تجربه حقوقی موردنیاز شما را دارد، به شما در درک روند، برقراری ارتباط و مذاکره به‌خوبی کمک می‌کند. او مشکلات را حل خواهد کرد و در سیستم دادگاه خاص شما تجربه کرده است. چگونه وکلای بالقوه را پیدا می‌کنید؟ از شما دوستان توصیه‌های شخصی بخواهید. در مورد مشاوره حقوقی طلاق توافقی، مطالعه کنید و بهتر است از دوره‌های مشاوره حقوقی آنلاین خانواده نیز استفاده کنید.

سؤالات اصلی ما از مشاوره حقوقی طلاق توافقی

5 سؤالی که لازم است در مشاوره حقوقی آنلاین خانواده خود بپرسید:

  • چه چیزی باید از شرایط زندگی من بدانید؟
  • چگونه می‌توانم این طلاق را کم‌هزینه‌تر کنم؟
  • روند طلاق باید به چه صورت باشد؟
  • مراحل بعدی من بعد از این جلسه چیست؟
  • در مورد خودتان به من بگویید.

طلاق توافقی با وکیل/ بدون وکیل چقدر طول می‌کشد؟

همان‌طور که شما هم می‌دانید، ابتدا یکی از همسران یا هر دو تصمیم به مشاوره با وکیل طلاق توافقی خواند گرفت. مدارک لازم و مشاوره‌های مربوطه انجام خواهند شد و اگر تصمیم آنها قطعی باشد، مدارک به دادگاه ارسال شده و تاریخ رسیدگی به پرونده تعیین می‌شود. اگر پرونده ازدواج شما یک طلاق توافقی است و فرزندی ندارید، دادگاه به‌سادگی با این پرونده برخورد خواهد کرد. این فرایند از زمان تشکیل پرونده بین 20روز به طول می‌انجامد.

البته برخی از افراد برای کم کردن هزینه و حق‌الوکاله طلاق توافقی، این مسیر را بدون وکیل شروع خواهند کرد. زمان این نوع پرونده نیز به مراجعات افراد بستگی دارد. مشاوره با وکیل طلاق توافقی این روند را تسریع خواهد کرد.

در نتیجه، هنگام انتخاب وکیل طلاق توافقی خود، به دنبال شخصی بگردید که در بسیاری از پرونده‌های طلاق مشابه پرونده شما کار کرده باشد. اگر وکیل شما از دانشکده حقوق تازه فارغ‌التحصیل شده است، مطمئن شوید که وی چند دوره مشاوره حقوقی طلاق توافقی را گذرانده است و یک مذاکره‌کننده ماهر است. این اطلاعات را در

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان