معرفی مانیتورهای جدید سری اودیسه ۲۰۲۱ سامسونگ

سامسونگ بعد از رونمایی از مانیتور خمیده خود در سال ۲۰۲۰ اکنون نمونه‌های مختلفی از مانیتورهای اودیسه را با صفحات تخت و اندازه‌های ۲۴ تا ۲۸ اینچ معرفی کرده است

معرفی مانیتورهای جدید سری اودیسه 2021 سامسونگ

شرکت سامسونگ الکترونیکس در مقام برترین برند بازار مانیتورهای گیمینگ جهان امروز از محصولات جدید خود در سری مانیتورهای اودیسه 2021 رونمایی کرد که از امروز در بازارهای جهانی عرضه خواهند شد و طراحی آینده‌گرا و تصویری عالی را در اختیار اهالی بازی با هر سطحی از مهارت قرار خواهند داد.

سامسونگ بعد از رونمایی از مانیتور خمیده خود در سال 2020 اکنون نمونه‌های مختلفی از مانیتورهای اودیسه را با صفحات تخت و اندازه‌های 24 تا 28 اینچ معرفی کرده است. این سری جدید تصاویری بسیار واقعی، سرعت واکنش بالاتر، ارگونومیک اختصاصی و کاربری نوآورانه را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد. علاقه‌مندان به بازی در کنار این قابلیت‌های جدید می‌توانند از رنگ‌های واقعی، دقت بالا و سرعت واکنش بسیار زیاد در بازی‌های کامپیوتری و کنسولی خود لذت ببرند.

با ادامه گسترش رونق صنعت بازی در سراسر جهان، مانیتورهای سری اودیسه سامسونگ خیلی زود به انتخاب اول علاقه‌مندان به این حوزه تبدیل شده‌اند که خواهان کیفیت تصویر باورنکردنی و عملکرد عالی در همه انواع بازی‌ها هستند. افزایش تنوع محصولات این سری به گیمرها امکان خواهد داد دقیقا مانیتور مناسب با سلایق و نیازهای بازی خود را انتخاب کنند.

هی‌سونگ ها، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید «بازی، کل دنیا را در یک تجربه مشترک به هم وصل می‌کند و افرادی با هر پس زمینه‌ای می‌توانند ماجراهایی جدید را تجربه کنند. افزایش تنوع سری مانیتورهای اودیسه باعث می‌شود تعداد بیشتری از اهالی بازی، چه در تلاش برای پیروزی در یک تورنمنت یا صرفا در حال تجربه یک بازی جدید، بتوانند از این قابلیت‌ها لذت ببرند».

محصولات جدید سری اودیسه سامسونگ عبارتند از:

  • Odyssey G7 28″ (مدل G70A): اودیسه G7 ترکیبی از بهترین تصاویر با عملکردی در سطح محصولات آینده است. این مانیتور با داشتن یک صفحه Ultra-High Definition (UHD) با زاویه دید عریض 178 درجه در کنار HDR400 رنگ‌هایی واقعی با کنتراست بالا و رنگ مشکی بسیار تیره و رنگ سفید بسیار روشن تولید می‌کند که در نتیجه جزییات تصویر بسیار دقیق نشان داده می‌شود. اهالی بازی با در اختیار داشتن نمایشگر 4K با نرخ بروزرسانی 144 هرتز و زمان واکنش فوق سریع 1 میلی‌ثانیه در کنار قابلیت NVIDIA G-SYNC Compatible و AMD FreeSync Premium Pro می‌توانند وارد دنیایی کاملا واقعی شوند. امکان استفاده از اتصال HDMI 2.1 باعث می‌شود حداکثر رزولوشن و نرخ بروزرسانی نه تنها برای کامپیوتر بلکه برای کنسول‌های آینده هم فراهم شده و تصویر نهایی با کیفیت 4K و پشتیبانی از 120 هرتز روی G7 نمایش داده می‌شود. طراحی CoreSync در مانیتور G7 باعث می‌شود تا تصاویر از روی صفحه فراتر رفته و وارد دنیای واقعی بازیگر شده و او را کاملا در دنیای بازی غرق کنند.
  • Odyssey G5 27″ (مدل G50A): اودیسه G5 برای بازیکنانی مناسب است که به دنبال ارتقای بازی خود، چه روی کامپیوتر و چه روی کنسول‌های نسل آینده، به یک سطح بالاتر هستند. این اولین محصول سری اودیسه است که مجهز به یک صفحه نمایش Quad High Definition (QHD) با نرخ بروزرسانی 165 هرتزی در کنار زمان واکنش 1 میلی‌ثانیه و HDR10 برای رسیدن به بهترین نمایش تصویر ممکن است. قابلیت‌های G-SYNC Compatible و AMD FreeSync Premium عملکرد این مانیتورها را یک پله ارتقا می‌دهند. این مانیتور با داشتن پایه‌ای با امکان تنظیم ارتفاع و چرخش به همه جهات، می‌تواند شرایط بازی راحتی برای چندین ساعت را برای کاربر فراهم کند.
  • Odyssey G3 27,24 (مدل G30A): اودیسه G3 برای گیمرهایی مناسب است که به دنبال راهی ساده برای تنظیم بازی خود هستند. این مانیتور با نرخ بروزرسانی 144 هرتزی و زمان واکنش 1میلی‌ثانیه‌ای می‌تواند براحتی در صحنه‌های پرتحرک بازی، تقریبا بصورت آنی تک‌تک پیکسل‌ها را تغییر دهد. قابلیت AMD FreeSync Premium هم تصاویر پرتحرک بازی را با کیفیت عالی و به همان شکل موردنظر سازنده بازی، نشان می‌دهد. مانیتور G3 دارای یک پایه قابل تنظیم بلند است که باعث می‌شود کاربر بتواند در حالت راحت خود نشسته و بازی را کامل ببیند.

مانیتورهای گیمینگ G70A و G50A سری Odyssey سامسونگ همچنین مجهز به قابلیت مولتی‌تسکینگ هستند که باعث می‌شود در هر کاری از بازی تا تولید محتوا، بهترین بهره را از این محصولات ببرید. همه این محصولات دارای ابزارهای مدیریت چند نمایشگر برای مولتی‌تسکینگ هستند. با استفاده از قابلیت تصویر کنار تصویر یا (PBP) کاربر می‌تواند براحتی و بصورت مداوم به بازی یا چت کردن با دیگران بپردازد و با استفاده از قابلیت تصویر در تصویر یا (PIP) یک نمایشگر مجازی ثانویه برای خود ایجاد کند. با استفاده از بخش تنظیمات ساده، افراد می‌توانند براحتی چندین صفحه نمایش را روی یک مانیتور مدیریت کرده و برای انجام بهتر مولتی‌تسکینگ، پنجره‌هایی کاملا قابل مدیریت، باز کنند. دیگر لازم نیست بین تماشای برنامه موردعلاقه‌تان یا انجام بازی جدیدتان، یکی را انتخاب کنید.

علاوه بر این قابلیت Auto Source Switch+ به بازیکنان امکان می‌دهد تا بدون نیاز به تغییر دستی منبع ورودی، براحتی به بخش موردعلاقه خود بروند. بلافاصله بعد از روشن کردن کامپیوتر یا کنسول، مانیتور ورودی فعال شده را تشخیص داده و به آن سوئیچ می‌کند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به آدرس https://displaysolutions.samsung.com/monitor/detail/1841/G28AG70 مراجعه کنید.

مشخصات مانیتورهای جدید سری اودیسه 2021 سامسونگ :

 

مدل   G70A G50A G30A
 

 

 

 

 

صفحه نمایش

ابعاد نمایشگر 28 اینچ 27 اینچ 27 و 24 اینچ
تخت یا خمیده تخت (Flat)
نسبت تصویر 16:9
روشنایی (Typical) 300 cd/㎡

(Peak 400 cd/㎡)

350 cd/㎡ 250 cd/㎡
HDR VESA DisplayHDR 400 HDR10
وضوح تصویر 3,840×2,160 2,560×1,440 1,920×1,080
زمان واکنش یک میلی‌ ثانیه (GTG) یک میلی‌ ثانیه (MPRT)
زاویه دید 178°(Horizontal)/178°(Vertical)
فریم ریت (Frame Rate) Max 144Hz Max 165Hz Max 144Hz
 

 

 

قابلیت‌های گیمینگ

FreeSync FreeSync Premium Pro FreeSync Premium
G-SYNC سازگار با G-SYNC
Auto Source Switch+ بله
سایر قابلیت‌ها (1) Eye Saver Mode, Flicker Free, Black Equalizer, Refresh Rate Optimizer
سایر قابلیت‌ها (2) Low Input Lag Mode, Super Arena Gaming UX, Ultrawide Game View, CoreSync Lighting
 

 

 

سایر قابلیت‌ها

رنگ مشکی
Interface Display Port 1.4 (1EA),
HDMI 2.1 (2EA),

USB3.0 Up (1EA) & Down (2EA)

Display Port 1.2 (1EA), HDMI 2.0 (1EA), Display Port 1.2 (1EA),
HDMI 1.4 (1EA),
Ergonomics HAS(Height Adjustable Stand), Tilt, Swivel, Pivot
Wall Mount 100×100
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان