رویارویی شدید مگان مارکل با دربار انگلیس بر سر اتهام بدرفتاری او با کارکنانش

مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی انگلیس به زودی باید پاسخگوی اتهامات وارده به خود درباره ی زورگویی به کارکنان زیر دستش باشد که دربار انگلیس رسیدگی به یکایک آن ها را آغاز کرده است.

رویارویی شدید مگان مارکل با دربار انگلیس بر سر اتهام بدرفتاری او با کارکنانش

مگان مارکل، عروس خاندان سلطنتی انگلیس به زودی باید پاسخگوی اتهامات وارده به خود درباره ی زورگویی به کارکنان زیر دستش باشد که دربار انگلیس رسیدگی به یکایک آن ها را آغاز کرده است.

مگان 39 ساله تاکنون گفتگوی رسمی ای درخصوص ادعاهای مطرح شده مبنی بر محیط کاری «سمی» ایجاد شده توسط وی در زمان حضورش  در کاخ کنزینگتون نداشته است.

نزدیکان این هنرپیشه ی سابق معتقدند احتمالاً به زودی درگیری شدیدی میان مارکل و دربار انگلیس رقم خواهد خورد. این اتفاق پس از آن است که دو تن از اعضای ارشد گروه کارکنان سابق مارکل ادعا کردند زمانی که دوشس ساسکس هنوز از خاندان سلطنتی انگلیس کناره نگرفته بود، از سمت وی مورد زورگویی قرار می گرفتند.

به گفته ی رسانه های انگلیس، دست کم 10 نفر از کارکنان سابق کاخ تاکنون برای همکاری با تحقیقات مستقلی که با مطرح شدن ادعاهایی در این خصوص آغاز شده، ابراز تمایل کرده اند.

کار تحقیق توسط یک شرکت حقوقی مستقل در حال انجام است.

نتیجه ی تحقیقات قرار بود هفته ی گذشته منتشر شود اما اعلام شد تحقیقات هنوز ادامه دارد و حتی ممکن است تا سال آینده نیز ادامه یابد.

یک منبع مطلع از روند تحقیقات به رسانه های انگلیس گفته: «تصور این است که احتمالاً درگیری شدیدی بین دربار و دوشس ساسکس که تفهیم شده باید پاسخگوی تمامی اتهامات وارده علیهش باشد، رقم خواهد خورد.»

«دربار تک تک اتهامات را بسیار جدی می گیرد و می خواهد تا پیدا کردن حقیقت ماجرا پیش برود و به آن هایی که حرف خود را زده اند اطمینان می دهد که شایستگی شنیده شدن را دارند.»

«اما مگان اصرار دارد که کارمندانش وظایف شان را انجام نمی دادند و نمی توانستند از پس فشار کارهای او بربیایند و نمی فهمیدند که او می خواست کارها چطور انجام شود.»

جدیدترین مورد از افشاگری ها در این خصوص، ادعاهای جنجالی ای است که در کتابی به نام «جنگ برادران» (Battle of Brothers) نوشته ی رابرت لیسی، یکی از نویسندگان معتبر خاندان سلطنتی مطرح شده است.

لیسی که مشاور تاریخی سریال «تاج» (The Crown) نتفلیکس هم بود، در کتاب خود مدعی شده پرنس ویلیام پس از مطلع شدن از رفتار مارکل با کارکنان کاخ مقدمات جدایی محل زندگی اش از برادر خود هری را فراهم کرد.

به ادعای لیسی، وقتی یکی از دستیاران ارشد سلطنتی با مگان درباره ی بدرفتاری اش با کارکنان خود که باعث به گریه افتادن بعضی از آن ها شده بود صحبت کرد، او در پاسخ گفته بود «کار او نوازش کردن آدم ها نیست».

گفته می شود این اتفاق به اختلاف عمیق میان دو برادر که به گفته ی منابع نزدیک به خاندان سلطنتی تا به امروز ادامه دارد، دامن زد. گرچه دو شاهزاده با برقراری آتش بس موقت برای حضور در کنار یکدیگر در مراسم رونمایی از مجسمه ی مادر مرحوم شان، پرنسس دایانا در کاخ کنزینگتون که قرار است این هفته برگزار شود موافقت کردند.

در اکتبر 2018 یعنی زمانی که پرنس هری و همسرش مگان مارکل هنوز در کاخ کنزینگتون زندگی می کردند، شکایتی علیه مارکل مطرح شد.

به گفته ی رسانه ها، در یک ایمیل که توسط یکی از کارکنان مارکل ارسال شده و محتوای آن درز کرده بود، ادعا شده بود مارکل دو تن از دستیاران شخصی اش را به زور از خانه بیرون کرده و به اعتماد به نفس یکی دیگر از کارکنان نیز لطمه زده بود.

دربار انگلیس اعلام کرد به ادعاها رسیدگی خواهد کرد و نسبت به اتهامات مطرح شده ابراز نگرانی کرد.

خاندان سلطنتی اظهار کرد «تحمل زورگویی یا بدرفتاری را ندارد و نخواهد داشت».

یکی از نمایندگان دوشس ساسکس پیش تر مارکل را قربانی یک «کمپین بدنام سازی برنامه ریزی شده» عنوان کرده بود.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 4 / 5. تعداد رای: 1

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان