خرید بک لینک اشتباه یعنی سئوی اشتباه و آسیب دیدن سایت

قبل از این که به شما بگوییم از کجا بک لینک بخرید و از کجا نباید، باید مشخص کنیم که خرید بک لینک معتبر چیست؟

بک لینک با کیفیت بالا چیزی نیست که فقط در صورت داشتن وب سایت در اینترنت رخ دهد. بک لینک­ها از مواردی هستند که شما برای دستیابی به آن­ها مجبورید به طور فعال روی سایت کار کنید. خصوصا این که بسیاری از این سایت­ها نیازی به توجه شما ندارند و به نوعی آن­ها هستند که به سایت شما کمک می­کنند. خرید بک لینک می­تواند اقدامی هوشمندانه باشد.

شما باید به روش­های مختلفی یک پیوند عالی ایجاد کنید. به روش­های جدید پیوند نگاهی بیندازید. باید این کار را انجام دهید مگر این­که بخواهید به SEO سایت خود آسیب برسانید. قبل از این که به شما بگوییم از کجا بک لینک بخرید و از کجا نباید، باید مشخص کنیم که خرید بک لینک معتبر چیست؟

اگر در وبلاگی از شما نام برده شده و به شما پیوند داده شده است، پس این یک لینک بازگشت به وب سایت شما محسوب می­شود. اگر کسی از طریق شبکه رسانه­‌های اجتماعی به شما پیوند داده شده باشد، بسته به عوامل مختلفی می­تواند یک لینک برگشت محسوب شود.

لینک سازیپیوند خوب یک پیوند از یک وب سایت است که قبلا بسیار مورد توجه قرار گرفته و معمولا دارای بازدید بسیار بالایی است. این معیاری است که Google برای تعیین میزان مرتبط بودن یک وب سایت استفاده می­کند.

لینک سازی حرفه‌­ای

اگر وب سایت خاصی در زمینه فعالیت شما محبوب است و فکر می­‌کنید مایل است پیوندی را به شما میزبانی کند، می­توانید از طریق ایمیل به آن­ها مراجعه کنید. به خاطر داشته باشید این احتمال وجود دارد که آن­ها این پیوندها را با هزینه ثابت یا ماهانه به فروش برسانند.

این موضوع را حتما با شخصی که وب سایت را اداره می­کند در میان بگذارید تا مطمئن شوید که قیمت مناسب را دریافت می­کنید و شرایطی را که هنگام خرید خود اعمال می­کنید کاملا درک می­کند. خرید بک لینک دائمی می­تواند اقدام هوشمندانه­‌ای باشد.

نکته مهم

به خاطر داشته باشید که ممکن است سایت­ها مایل باشند پیوند شما را به صورت رایگان میزبانی کنند. به عنوان مثال وبلاگ­های مشهوری که در سایت­های رایگان میزبانی می­‌شوند، ممکن است روزانه هزاران بیننده داشته باشند اما دلیلی برای دریافت هزینه واقعی برای ورود به وبلاگ­ها نمی‌­بینند.

شاید لازم باشد نشان دهید که چرا سایت شما شایسته توجه است، اما حداقل هزینه آن کمتر است. هرچند که گفته شده انتظار پیوندهای رایگان را نداشته باشید و مطمئن باشید که با انتظار یک طرح خاص وارد معامله خواهید شد.

حالا چه کنیم و به چه کسی درخواست دهیم؟

ممکن است دست رد به سینه شما بخورد و یا نتوانید برسر قیمت توافق کنید. برخی از این افراد و سایت­ها رقبای شما هستند. بهترین کار اقدام از طریق یک واسطه است. تصور کنید لیستی را برای شما ارسال کنند که اسامی سایت­های مشهور در آن باشد. شاید هرگز انتظار همکاری با این سایت­ها را نداشته­‌اید! پیشنهادات فوق‌­العاده با قیمت­های باورنکردنی! این چیزی است که می توانید جهت خرید بک لینک از سئوسل انجام دهید.

همیشه برای انجام هر معامله‌­ای به یک واسطه بی­طرف احتیاج دارید. شخص یا مجموعه‌­ای که صرفا با آگاهی از شرایط شما را راهنمایی کند و به سوژه مورد نظر ارجاع دهد. برای خرید بک لینک و یا بیان پیشنهاد این پیوندها می­‌توانید روی کمک سایت­های فروشنده یا همان واسطه حساب کنید. نتایج این خرید برای بهبود سئو باور نکردنی خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان