مدل موی گرد دخترانه و زنانه در انواع استایل های جذاب و زیبا

در این مطلب تصاویری از انواع مدل موی گرد زنانه و دخترانه با جدیدترین متدهای کوتاهی مو روز دنیا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل موی گرد دخترانه و زنانه در انواع استایل های جذاب و زیبا

آرایش موهای گرد از انواع مدلهای کوتاهی زیبا و خاص است و اگر شما تمایل دارید مدل مویی متفاوت داشته باشید بهتر است از این نوع کوتاهی برای کوتاه کردن موهای لخت یا فر خود استفاده کنید.

مدل موی گرد زنانه و دخترانه

کوتاهی موی زنانه و دخترانه در انواع مدلهای متنوع تکه ای و گِرد و صاف و … موجود هستند که انتخاب هر یک از این مدل کوتاهی ها به فرم صورت و سایر ویژگی های ظاهری شما بستگی دارد. در ادامه با انواع مدلهای موهای گِرد آشنا خواهید شد که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند.

مدل مو گرد

مدل کوتاهی مو گِرد با جدیدترین متدها

مدل موهایی نظیر مدل مو مصری و مدل مو قارچی و … از انواع کوتاهی های گِرد هستند که در این مدل ها موها قسمت جلو و پشت موها به صورت گِرد کوتاه می شوند و این مدل ها برای خانم ها با فرم صورت کشیده و لاغر انتخابی مناسب و ایده آل هستند و باعث می شوند تا فرم صورت درشت تر به نظر برسد.
مدل موهای گِرد در انواع مدل های کوتاه و بلند موجود هستند و اگر شما تمایل دارید مدل موهایتان خاص باشد و سن تان کمتر از حد معمول به نظر برسد بهتر است از مدل موهای گرد کوتاه برای کوتاهی موهای خود استفاده نمایید.
مدل موهای گِرد بلند و متوسط نیز برای خانم هایی که تمایل دارند مدل مویی بلند و جذاب داشته باشند انتخابی مناسب و ایده آل محسوب می شوند.
توجه داشته باشید که بهتر است قبل از کوتاه کردن موهایتان به کمک مدل کوتاهی گِرد از مطابقت و همخوانی این مدل با فرم صورت خود مطمئن شوید، زیرا اگر مدل انتخابی تان به فرم صورت شما نیاید ممکن است ظاهری نامطلوب پیدا کنید.
اگر مدل مو گِرد با فرم صورت و سایر ویژگی ظاهری شما مطابقت داشته باشد عیب های موجود در ظاهر شما کمتر به نظر می رسد و علاوه بر این چهره ای بی نظیر و بدون نقص خواهید داشت.

مدل موی زیبا و شیک

مدل کوتاهی مو گِرد

مدل موی زیبا و شیک گرد

مدل مو گِرد

مدل موی زنانه گرد

مدل مو گِرد زنانه

مدل موی زنانه و دخترانه گرد

مدل کوتاهی مو شیک

مدل مو دخترانه گرد

مدل مو قارچی

مدل موی زیبا گرد

مدل مو دخترانه گرد

مدل مو گرد

مدل مو گِرد زنانه شیک

مدل مو گرد زنانه

مدل کوتاهی مو

مدل مو گرد مصری

مدل مو بلند و گِرد

مدل مو بلند گرد

مدل کوتاهی موی بلند

مدل مو مصری

مدل مو زنانه

مدل مو زنانه گرد

مدل کوتاهی موی زنانه

مدل مو زنانه گرد

مدل موی شیک زنانه

موی گرد زنانه

مدل کوتاهی مو زنانه

مدل مو دخترانه

مدل مو دخترانه گِرد

مدل مو مصری

مدل مو جذاب گِرد

مدل کوتاهی موی گرد

مدل موهای زنانه گرد و شیک

جدیدترین مدل موهای کوتاه برای صورتهای گِرد

مدل موها می تواند نشان دهنده شخصیت افراد باشد؛ از این رو انتخاب مدل مناسب موها می تواند همچون آینه ای نشان دهنده شخصیت درونی شما باشد. مدل موهای کوتاه از جمله مدلهای جذاب و پرکاربرد در بین سنین مختلف برای خانوم ها می باشد، حال در صورتی که علاقمند به مشاهده جدیدترین مدل موهای زنانه کوتاه برای صورتهای گِرد هستید، دعوت می کنیم در ادامه این بخش همراه ما شوید.

تصاویری از مدل مو گرد

اگرچه مدل موی کوتاه را اغلب خانوم هایی که از موهای بلند خسته شده اند، انتخاب می کنند اما امروزه به دلیل تنوع کوتاهی مو و مدلهای جذاب آن، این نوع مدل موها طرفداران زیادی به خصوص در بین قشر جوان پیدا کرده اند، اما همانطور که گفتیم، قبل از انتخاب مدل مو حتما باید به این نکته توجه داشته باشید که مدل انتخابی به صورت تان می آید یا خیر و سپس آن را انتخاب کنید. اغلب بانوانی که دارای صورتی گِرد هستند، به دنبال مدل مویی می باشند که گِردی صورت آنها را پوشانده و چهره را کشیده تر نشان دهد، حال این گروه از خانوم ها باید در هنگام کوتاه کردن موهایشان وسواس زیادی به خرج دهند، زیرا انتخاب یک مدل موی اشتباه می تواند گِردی چهره آنها را نمایان تر کرده و در نتیجه ظاهر شان نافرم و زشت به نظر آید.

مدلی زیبا از مو گردمدلی جدید از مو گردجدیدترین مدل مو گردمدل مو گرد دخترانهمدل موی گرد کوتاهمدل مو گرد زنانهمدل مو گرد بورمدل موی گرد زنانهمدل مو گرد جدیدمدل مو گرد جذابانواع مدل مو گرد مدل مو گرد زیبامدل مو گرد کوتاهجدیدترین مدل موی گرد

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا با انواع مدل مو گرد آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها با سلیقه شما همخوانی و مطابقت داشته باشند و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها مدل کوتاهی مو شیک و بی نظیری را برای خود انتخاب نمایید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان