حاج رضایی:

حریفان اصلی تیم ملی در تهران حضور دارند/ فدراسیون در قرارداد با اسکوچیچ بدعت اشتباهی ایجاد کرد

کارشناس فوتبال عقیده دارد تیم ملی به جای رقابت با ۵ تیم حاضر در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی باید با حریفانش در تهران مقابله کند.

به گزارش مشرق، امیر حاج رضایی در خصوص قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی و همگروه‌های ایران اظهار داشت: من نسبت به این قرعه احساس بدی ندارم و عقیده ندارم اتفاق بدی برای تیم ما رخ خواهد داد. کما اینکه اگر قرعه سخت‌تری هم به ما می‌خورد باید بازی می‌کردیم و پیروز می‌شدیم. تیم کره جنوبی حریف سنتی تیم ماست و بارها در بزنگاه‌های مهم مقابل این تیم قرار گرفتیم و کلی خاطره خوب و بد از این تیم داریم که خاطرات خوب در ذهن ما پررنگ‌تر است. به جز کره جنوبی با 4 تیم کشورهای عرب زبان بازی داریم. سوریه که تیم خوبی است و چهار سال قبل هم ما را توانست به چالش بکشد. لبنان به عنوان یک کشور جنگ زده با اقتصاد ویران توانست در روز آخر جواز حضور در این دوره از مسابقات را کسب کند و حریف راحتی برای ما نیست. عراق هم همیشه مقابل ما یک حریف دشوار بوده و می‌ماند یک امارات که آنها به دلیل سرمایه گذاری در بخش آموزش و استخدام مربیان مطرح رو به پیشرفت هستند و آنها هم دست و پا بسته نخواهند بود.

وی افزود: از طرفی ما مسابقات یورو را پیش روی خودمان داریم که از گروه مرگ هیچ تیمی در مسابقات باقی نماند و مدعیان زیادی حذف شدند و باید پذیرفت که فوتبال ورزش قابل پیش بینی‌ای نیست و به خیلی عوامل بستگی دارد و ممکن است اتفاقات به شکلی رقم بخورد که تیم‌های خوب حذف شوند. به قول یک خبرنگار غربی فوتبال اصلا ورزشی بر مبنای عدالت نیست و لزوماً عدالت در آن برقرار نخواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره قرارداد اسکوچیچ هم به ایلنا گفت: من عقیده دارم حریفان اصلی ما این 5 تیم نیستند و حریف اصلی تیم ملی ما در تهران و در ساختمان فدراسیون فوتبال است. من از یک رسانه شنیدم که قرارداد اسکوچیچ مقطعی و پارت پارت تمدید می‌شود که این یک بدعت اشتباه و یک نا امنی برای سرمربی است. در این چند وقت هم بحث تغییر او مطرح بوده و امنیت شغلی‌اش را زیر سوال بردیم و این‌ها موارد بازدارنده است. دفاع من از اسکوچیچ به خاطر این نیست که او را مربی فوق العاده‌ای می‌دانم. به این خاطر است که اولاً موفق شد کار دشواری را به سلامت انجام دهد و اینکه ما 11 شهریور باید به میدان برویم و در این 2 ماه چطور می‌توانستیم مربی جدید استخدام کنیم. آیا فرصتش بود؟ شرایط مالی‌اش فراهم است؟ توانایی انتقال پول به او را داریم؟

حاج رضایی ادامه داد: ما در این 2 ماه باید ببینیم چکار برای تیم ملی انجام خواهیم داد. آیا دیدارهای تدارکاتی خوبی در نظر خواهیم گرفت؟ اردوی مناسبی برای تیم ملی تدارک خواهیم دید؟ آیا لژیونر ها را به طور کامل در اختیار داریم؟ این ها سوالاتی است که پاسخ آن در سرنوشت تیم ملی به نظر من تاثیر بسزایی خواهد داشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان