متن استعفا رسمی برای درخواست قطع همکاری با شرکت ها و نهادهای مختلف

در این مطلب متن استفعا با مضامین رسمی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم از مطالعه آن ها نهایت بهره را ببرید و مورد توجه تان قرار بگیرند.

متن استعفا رسمی برای درخواست قطع همکاری با شرکت ها و نهادهای مختلف

ممکن است شخصی به دلایل مختلف تصمیم بگیرد تغییر شغل دهد و علاوه بر این تغییر شغل روی زندگی افراد تاثیر زیادی دارد. اگر شما در محیط اداری یا سازمانی مشغول به کار هستید و تمایل دارید شغل تان را به دلیل فشار کاری یا تنش های ایجاد شده در بین همکاران تغییر بدهید بهتر است برای نوشتن متن استعا نامه بدرستی تصمیم گیری نمایید و جملاتی پرمحتوا و درست را برای نوشتن انتخاب کنید.

متن استعفا برای کناره گیری از مشاغل و سمت های مختلف

شیوه نگارش متن برای استعفانامه برای شرکت ها و نهاد های مختلف با یکدیگر متفاوت می باشد ولی به طور کلی همه استعفانامه ها از ساختار یکسانی پیروی می کنند. در مطالب قبلی متن نامه اداری و متن لوح تقدیر را مطالعه کردید در ادامه متن برای استعفانامه را پیش رو خواهید داشت.

جملات استعفا

جملاتی برای نوشتن استعفا نامه

مدیریت محترم شرکت …..

با سلام و ادب

احتراماً اینجانب ….. پرسنل این شرکت از تاریخ ……. به بعد به دلایل شخصی قادر به همکاری با این شرکت محترم نمی باشم.

لذا بدینوسیله استعفای خود را کتبا به آن مدیریت محترم اعلام می نمایم.

مراتب جهت اطلاع و اقدام لازم حضورتان ارسال میگردد.

با تشکر

************

بسمه تعالی

مدیرعامل محترم ………………..

جناب آقای ………………..

موضوع: در خواست استعفا

باسلام

بدینوسیله اینجانب ……………….. به شماره کارمندی ……………….. و به شماره شناسنامه ……………….. از تاریخ ……………….. در این شرکت با سمت ……………….. در واحد ……………….. مشغول به کار می باشم. به دلایل شخصی / کاری تقاضای استعفای خود را از تاریخ ……………….. به حضور محترم اعلام می نمایم.

در مدت همکاری خود در این مجموعه بسیار از رهنمودها و آموزشها بهره مند شده و امیدوارم همکاری بنده نیز برای این سازمان مثمر ثمر بوده باشد.

خواهشمند است دستور فرمایید اداره امور کارکنان در ارتباط با درخواست اینجانب اقدام لازم را مبذول نماید. اینجانب تا زمان تسویه حساب در خدمت شرکت بوده و آمادگی دارم در صورت نیاز آموزش فرد جدید در تصدی این شغل را به عهده بگیرم.

پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمل تشکر را کرده و توفیق روز افزون شما و همکاران محترم مجموعه را از خداوند متعال خواستارم.

با تشکر

نام و نام خانوادگی

متن برای نوشتن استفعا

متن استعفا نامه

جناب آقای مهندس ………

معاونت محترم ……….

با احترام اینجانب ……… مدیر عامل باشگاه … ضمن تشکر و قدردانی از زحمات جنابعالی و اعضای هیئت مدیره به دلیل برخی از مشکلات اینجانب قادر به همکاری در این پست نمی باشم.

پیشاپیش از لطف و عنایت جنابعالی نهایت سپاسگذاری را دارم و همچنین از زحمات و مساعدت های شما تشکر می کنم.

با سپاس فراوان

نام ونام خانوادگی

امضاء

************

مدیریت محترم شرکت/ سازمان ……… جناب آقای … سلام علیکم احتراما به استحضار می رساند اینجانب …….. فرزند …….. به شماره پرسنلی …….. با سمت سازمانی ……… بنا به دلایلی که در ادامه ذکر گردیده است از تاریخ ……… خواهان استعفا از این شرکت می باشم . خواهشمندم در صورت موافقت دستور فرمایید تا اقدامات لازمه را در این زمینه مبذول و نسبت به درخواست اینجانب اقدام به عمل نمایند . ذکر دلایل با تشکر از لطف جنابعالی و کلیه همکاران شاغل در این مجموعه

نام و نام خانوادگی

امضا

متن استفعا نامه زیبا

جملات پرمحتوا برای نوشتن استعفا

مدیریت محترم شرکت/ سازمان … با سلام و احترام به استحضار آن مقام محترم می رساند ، اینجانب ………. فرزند ……… به شماره کارگزینی ……… بنا به دلایل ذکر شده در ادامه ، ضمن تشکر از تمام ظرفیت هایی که مجموعه و دیگر همکاران در اختیار اینجانب قرار داده اند ، دیگر قادر به همکاری با این مجموعه نبوده و درخواست استعفا دارم . لذا خواهشمند است در صورت صلاحدید امر فرمایید تا اقدامات لازم را مبذول دارند . ذکر دلایل با تشکر از زحمات شما و کل مجموعه

نام و نام خانوادگی

تاریخ و امضا

************

جناب آقای ……… مدیر محترم امور اداری / رییس محترم اداره کارگزینی با سلام و احترام بدینوسیله به استحضار می رساند اینجانب ……………….. به شماره پرسنلی …… که از تاریخ ……………. در این شرکت با سمت ………… در واحد …… مشغول بکار می باشم بنا به دلایل شخصی یا کاری تقاضای استعفای خود را از تاریخ …..…………… بحضور تقدیم میدارم . خواهشمند است دستور فرمایید تا در این زمینه اقدامات لازم را مبذول دارند . بدیهی است اینجانب تا زمان تسویه حساب درخدمت شرکت بوده و در صورت نیاز آمادگی دارم تا آموزش نفر جدید جهت تصدی شغل مربوطه رابرعهده گیرم . پیشاپیش از حسن نظر جنابعالی کمال تشکر را ابراز نموده و توفیق جنابعالی و دیگر همکاران محترم مجموعه را از خداوند منان خواستارم . با تشکر و سپاس

نام و نام خانوادگی

تاریخ و امضا

استعفا نامه

متن استعفا اداری

مدیریت محترم عامل

با سلام

احتراماً بدینوسیله به استحضار عالی میرسانم که اینجانب ……پرسنل بخش …… این شرکت بدلیل مشکلات مالی/حقوق/شخصی/… تنها تا پایان ماه جاری قادر به ادامه همکاری با این شرکت محترم میباشم.

لذا خواهشمند است با استعفای اینجانب موافقت بفرمائید

ضمن تشکر وقدر دانی بابت زحمات چندین ساله مدیران محترم شرکت.

مراتب جهت اطلاع واقدام لازم حضورتان ارسال میگردد.

************

به نام خدا

تاریخ:

مدیریت محترم …………………….
موضوع: استعفاء
با سلام و احترام
اینجانب …………………………….. بنا به دلایل شخصی قادر به ادامه همکاری با آن شرکت نمی باشم و بدینوسیله استعفاء خود را اعلام می نمایم.
خواهشمندم در صورت موافقت با استعفاء مراتب کتبا به بنده اعلام شود تا محل کار را ترک و برای انجام تسویه حساب مراجعه نمایم.
در غیر اینصورت مطابق تبصره ماده 21 قانون کار بنده وظیفه دارم به مدت یک ماه به کار خود ادامه دهم.

با تشکر
نام و نام خانوادگی/

امضاء

متن زیبا برای استعفا نامه

در این مطلب مجموعه ای از متن استعفا نامه را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم که امیدواریم از بین آن ها بتوانید متنی پرمحتوا و رسمی را برای نوشتن استعفای خود انتخاب کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان