آخرین وضعیت امیرحسین مدرس پس از ابتلا به کرونای دلتا

امیرحسین مدرس یکی از هنرمندان کشورمان به کرونای دلتا مبتلا شده و حالش خیلی خوب نیست.

آخرین وضعیت امیرحسین مدرس پس از ابتلا به کرونای دلتا

به گزارش تسنیم ، کمتر کسی است که اجرای امیرحسین مدرس در برنامه "نیمرخ" و صدای او را در تیتراژ سریال "متهم گریخت" به کارگردانی رضا عطاران که در ماه رمضان پخش می‌شد، فراموش کرده باشد و اسم این هنرمند را در یکی از عرصه‌های هنری ندیده باشد. امیرحسین یکی از افرادی است که همه فن حریف بود و در بسیاری از زمینه‌های هنر از جمله بازیگری، اجرا، خوانندگی، نویسندگی و … فعالیت کرده است.

امیرحسین از سال 1366 و در سن 17 سالگی کار را با گروه کودک نوجوان شبکه یک شروع کرده و بعد از 4، 5 سال، وارد رادیو شد؛ پس از آن فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 1370 با برنامه انتهای حضور به عنوان گوینده و بازیگر شروع کرد. البته او با اجرای برنامه متفاوت نیمرخ در دهه 1370 شناخته شد و به شهرت رسید.

جالب است بدانید که امیرحسین علاوه بر اجرا و بازیگری در تلویزیون، در نویسندگی، سردبیری روزنامه، خطاطی و شعر گفتن نیز تجربه دارد؛ همچنین او در زمینه موسیقی، با ساز‌های سه تار، تنبور و دف آشنا بوده و توانسته 5 آلبوم موسیقی با صدای خودش منتشر کند.

اجرای او در برنامه "نیمرخ" بدعتی نو در برنامه‌های گروه جوان شبکه‌های تلویزیونی به حساب می‌آید و صدای گرم امیرحسین را در تیتراژ سریال‌های متهم گریخت، عشق گمشده، زندگی به شرط خنده و ترانه مادری شنیده‌ایم. از جدیدترین برنامه‌هایی که وی اجرای آن را برعهده داشته برنامه سین مثل سریال در نوروز 1396 و برنامه "ساعت 25" را می‌توان نام برد.

در سینما، نقش‌هایی را از خودش در فیلم‌هایی مثل "نرگس مست"، "در امتداد شهر"، "ما همه گناهکاریم" و "گرگ و میش" به جای گذاشته و در تلویزیون بیش از "راستش را بگو"، "یادآوری"، "ستاره‌های سربی"، "سیر و سرکه" و "تاریکی شب، روشنایی روز" همه او را به نامِ منشی یوزارسیف در سریال "یوسف پیامبر" به یاد می‌آورند.

او مدت زیادی است از دنیای بازیگری و اجرای در تلویزیون فاصله گرفته که علت آن را از مدیر برنامه‌هایش جویا شدیم؛ چون خودش سه روز است درگیر کرونای دلتا شده و نمی‌تواند صحبت کند و دوران نقاهت را می‌گذراند. بسیاری از دوستانش با پیامِ اینستاگرامی‌اش نگران شدند؛ چون پستی در صفحه مجازی‌اش منتشر کرده است که این مضمون را دارد: "سرانجام گروه دلتا من رو پذیرفت؛ الان من خیلی خفنم و تا سه هفته هیچ کس جرأت نداره از دو قدمی ام رد بشه. "

وقتی پیگیر شدیم که هم درباره فاصله گرفتن این هنرمند شناخته شده صحبت کنیم در قدمِ اول حال و احوال امیرحسین مدرس را پرسیدیم. منیژه تهرانی مدیر برنامه‌های "مدرس" به خبرنگار تسنیم گفت: سه روز است امیرحسین مدرس به کرونا مبتلا شده و تمام علائمی که داشتند به کرونای دلتا برمی‌گردد. خیلی حال‌شان خوب نیست و ریه‌شان درگیر شده است. تحت درمان‌اند و در خانه دوران نقاهت را می‌گذرانند.

وی افزود: فعلاً در شروعِ بیماری‌اند و گفته می‌شود رفته رفته سخت‌تر هم می‌شود و امیدوارم رو به بهبود بروند و هرچه زودتر بتوانند فعالیت‌های خودشان را از سر بگیرند. ضعف و بی‌حالی شدید و سرفه‌های شدید دارند. البته وضعیت نگران‌کننده نیست و الان داروهایشان را مصرف می‌کنند و ان‌شاءالله با دعای مردم هرچه زودتر سلامتی‌شان را به دست خواهند آورد.

مدیر برنامه‌های امیرحسین مدرس در ادامه درباره فاصله گرفتن این هنرمند از اجرای در تلویزیون و کار بازیگری، تأکید کرد: ایشان در حال حاضر پژوهشی درباره کتاب‌های نسخه خطی دارند و درگیر این کار شده‌اند. یک کتابی هم منتشر شده و روی دومین کتاب متمرکزند؛ خیلی وقت‌شان را گرفته و ترجیح می‌دهند این کار را پیگیر باشند.

وی با اشاره به فعالیت در رادیو صبا، گفت: فعلاً در رادیو و برنامه "قند پارسی" حضور دارند؛ هم خودشان نویسنده برنامه‌اند و داستان‌هایش را انتخاب می‌کنند و هم اینکه اجرای این برنامه را برعهده دارند. فعلاً خودشان تمایلی ندارند با جای دیگری کار کنند و ترجیح می‌دهند کار پژوهشان را پیگیری کنند. البته کلاس‌های فن بیان‌شان در موسسه خودشان برگزار می‌شود؛ پیشنهاد‌هایی دارند، اما با وسواس، انتخاب آثار را پیگیری می‌کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان