مرد انگلیسی که می خواهد شبیه خواننده گروه BTS باشد و خود را کره ای می داند

اولی لاندن، اینفلوئنسر ۳۱ ساله ی انگلیسی که به جراحی های زیبایی متعددش برای شبیه شدن به پارک جی-مین ، خواننده ی گروه BTS مشهور است و به تازگی خود را کره ای خوانده بود، هفته ی گذشته با انتشار تصاویری از چشم های خود که آن ها را با استفاده از جراحی پلاستیک به شکل بادامی درآورده، اعلام کرد «تغییر نژاد» داده است.

مرد انگلیسی که می خواهد شبیه خواننده گروه BTS باشد و خود را کره ای می داند

اولی لاندن، اینفلوئنسر 31 ساله ی انگلیسی که به جراحی های زیبایی متعددش برای شبیه شدن به پارک جی-مین ، خواننده ی گروه BTS مشهور است و به تازگی خود را کره ای خوانده بود، هفته ی گذشته با انتشار تصاویری از چشم های خود که آن ها را با استفاده از جراحی پلاستیک به شکل بادامی درآورده، اعلام کرد «تغییر نژاد» داده است.

او مدتی قبل با انتشار تصویری رنگین کمانی از پرچم کره جنوبی اعلام کرده بود خود را کره ای می داند، اقدامی که با انتقاد شدید کاربران رو به رو شد.

لاندن سال ها است چهره ای شناخته شده در محیط های طرفداری حوزه ی رسانه و سرگرمی کره جنوبی به شمار می رود، اما صحبت از عمل های زیبایی پرهزینه و دردناکش در برنامه های تلویزیونی در سال های 2018 و 2019 برای او شهرتی منفی رقم زد، عمل هایی که در تلاش برای شبیه کردن خود به پارک جی-مین ، خواننده ی گروه BTS به آن ها تن داده بود.

لاندن حالا یک اینفلوئسر است و بیش از 427 هزار دنبال کننده در توییتر دارد و 28،600 نفر نیز عضو کانال یوتیوبش هستند. او قطعه ای به نام «کریسمس در کره» هم منتشر کرده است.

دو اقدام قبلی او یعنی کره ای خواندن خود و انتشار تصویری رنگین کمانی از پرچم کره واکنش های منفی زیادی از سوی کاربرانی به دنبال داشت که کارهای لاندن را بی احترامی به هویت و فرهنگ کره ای می دانستند.

لاندن در جدیدترین ویدئوی خود گفت برای سربلند کردن بت خود، پارک جی-مین ، دست به یک جراحی زیبایی دیگر زده است.

او در ویدئویی که در توییتر خود منتشر کرد گفت: «می خواهم به من افتخار کند. مطمئنم که افتخار می کند که عیناً مثل او باشم. بالاخره چشم های کره ای جی-مین را هم دارم که خیلی هم زیبا هستند.»

اولی لاندن اعلام کرد بیش از 150 هزار دلار صرف عمل های زیبایی کرده تا خود را شبیه خواننده گروه BTS کند

لاندن طی سال ها به دلیل حضور در ریالیتی شوها و صحبت از عمل های زیبایی خود در برنامه های تلویزیونی به چهره ی شناخته شده ای بدل شده است.

او در سال 2019 در مصاحبه ای تلویزیونی گفت: «نمی خواهم نژادم را تغییر دهم. من احترام بسیار زیادی برای فرهنگ کره قائل هستم. این قدردانی فرهنگی است نه مصادره فرهنگی.»

لاندن ظرف 6 سال 15 عمل جراحی برای شبیه کردن خود به پارک جی-مین ، خواننده ی گروه BTS داشت که در مجموع بیش از 150 هزار دلار خرج آن ها کرده بود.

لاندن در همان مصاحبه گفت: «اگر به عکس های من و جی-مین نگاه کنید می بینید که عین هم هستیم. کره که بودم هر کس مرا در خیابان می دید جی-مین صدایم می کرد. همه فکر می کنند من جی-مین هستم.»

لاندن دست به کارهای عجیب دیگری مثل ازدواج با ماکت مقوایی پارک جی-مین هم زده است

لاندن در سال 2020 در مصاحبه با دیلی میل گفت در لاس وگاس با ماکت مقوایی پارک جی-مین ازدواج کرده بود.

در مه 2021 هم او به خاطر فعال کردن برچسب «متوفی» برای حساب اینستاگرام خود خبرساز شد. این در حالی بود که لاندن در قید حیات بود و وضعیت حساب اینستاگرامش بعداً به حالت قبل بازگشت.

انتشار خبر درگذشت لاندن سبب شد کاربران فضای مجازی گمان کنند این اتفاق برنامه ریزی شده رخ داده بود. لاندن در پی این اتفاق در مصاحبه ای با سان گفت فکر می کند حساب اینستاگرامش هک شده بود و این اتفاق را بسیار ناراحت کننده عنوان کرد.

لاندن ژوئن 2021 اعلام کرد خود را کره ای می داند

روز 18 ژوئن لاندن تصویری رنگین کمانی از پرچم کره در توییتر خود منتشر کرد و نوشت این پرچم رسمی او به عنوان یک کره ای است.

کره ای خواندن خود توسط لاندن اعتراض شدید کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت. ساندرا سانگ، یک ستاره ی اینستاگرامی کره ای در واکنش به این اقدام لاندن نوشت این کار او هویت کره ای ها را بی ارزش می کند چون آن را در حد چیزی که یکباره مد شده تقلیل می دهد.

بسیاری از کاربران هم به تصویر رنگین کمانی ای که لاندن از پرچم کره جنوبی منتشر کرده بود اعتراض کردند و آن ها را توهینی به فرهنگ کره و معنای پرچم این کشور دانستند.

لاندن بعدتر با انتشار بیانیه ای به این اعتراضات پاسخ داد.

او در پستی اینستاگرامی نوشت: «بله من خودم را کره ای می دانم. بله من شبیه پارک جی-مین هستم. اما هیچ کدام این ها نباید دلیلی برای طرد کردن من از جامعه، برخورد غیر انسانی با من و خجالت دادنم به خاطر کسی که هستم باشد.»

مدیر برنامه های لاندن نیز گفت: «لاندن احساس پیوند عمیقی با کره و فرهنگش دارد و با آن بیشتر احساس نزدیکی می کند تا فرهنگ کشور خودش.»

اعتراضات اخیر به لاندن در ادامه ی سال ها انتقاد به این ستاره ی شبکه های اجتماعی به خاطر عمل های جراحی اش برای شبیه کردن خود به پارک جی-مین و مصادره ی فرهنگ کره است.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان