جزئیات جدید از شکایت دیاباته به فیفا +عکس

در صورتی که باشگاه استقلال در هر زمان مطالبات دیاباته را پرداخت کند پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه فورا باز خواهد شد و در نامه ارسالی به فدراسیون فوتبال و باشگاه استقلال این موضوع تاکید شده است.

به گزارش مشرق، خبر شکایت شیخ دیاباته و از باشگاه استقلال و بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی این باشگاه توسط مهاجم اهل مالی امروز در حالی منتشر شد که بعد از انتشار آن تحلیل‌های مختلفی در مورد نوع محرومیت این باشگاه صورت گرفت.

به طور مثال عنوان شده که نامه منتشر شده نامه دبیرخانه فیفا است در حالی که نامه مورد نظر بعد از بررسی در شورای حل اختلاف، توسط کمیته وضعیت فیفا به باشگاه استقلال ارسال شده است. فیفا بعد از شکایت شیخ دیاباته در تاریخ 20 جون( 30 خرداد ماه) رای کمیته انضباطی خود را به باشگاه استقلال ابلاغ کرده‌ و سپس به باشگاه استقلال 45 روز فرصت داد تا مطالبات وی پرداخت شود در غیر این صورت پنجره نقل و انتقالات به صورت اتوماتیک بسته خواهد شد.

در نامه اولیه به باشگاه استقلال که در شورای حل اختلاف حق به دیاباته داده شده، آمده  این بازیکن حقوق ماهانه 35 هزار دلاری خود را به علاوه رقم دیرکرد و جریمه آن را در این مدت دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید:

پنجره نقل‌وانتقالات استقلال برای دومین بار بسته شد +عکس

در بند 6 نامه تاکید شده: در صورتی که باشگاه بدهی این بازیکن را تا 45 روز پرداخت نکند (که این 45 روز از ارسال نامه اولیه فیفا گذشته است) این باشگاه با مشکلاتی نظیر عدم جذب بازیکن داخلی و بین‌المللی جدید به مدت 3 فصل مواجه خواهد شد. همچنین با وجود اعلام برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه اگر استقلال پول دیاباته را پرداخت کند باز هم پنجره نقل و انتقالات بسته می‌ماند،اما هر زمان این باشگاه مطالبات مهاجم اهل مالی را بدهد پنجره باز خواهد شد.

در نامه‌ای ارسالی اشاره شده باشگاه استقلال از 3 پنجره نقل و انتقالاتی پیش رو به دلیل عدم پرداخت مطالبات این بازیکن محروم شده اما هر زمان مطالبات پرداخت شود بلافاصله محرومیت برداشته خواهد شد. ضمن آنکه استقلال 3 پنجره نقل و انتقالاتی فرصت دارد مطالبات این بازیکن را پرداخت کند و در صورتی که این کار را انجام ندهد محرومیت‌های دیگری توسط کمیته انضباطی فیفا برای این باشگاه در نظر خواهد گرفته شد.

در تصویر زیر کاملا و قسمت زرد شده کاملا مشخص است که هر زمان استقلال مطالبات دیاباته را پرداخت کند پنجره‌ نقل و انتقالاتی‌اش باز خواهد شد و این باشگاه نگرانی از بابت این موضوع نخواهد داشت.

جزئیات جدید از شکایت دیاباته به فیفا +عکس

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان