پول می‌گیری که نشنوی!

دنیای اقتصاد : باز هم همان داستان همیشگی؛ فوتبالیستی که در یک موقعیت نامتعارف از کوره در رفته و مشتی حرف نامعقول به زبان آورده است

در جریان پیروزی 5بر‌صفر پرسپولیس در خانه ماشین‌سازی در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر، یک درگیری لفظی بین حامد لک و توپ‌جمع‌کن پشت دروازه اتفاق می‌افتد. به هر دلیلی توپ‌جمع‌کن روی اعصاب دروازه‌بان پرسپولیس می‌رود و لک هم از کوره در رفته، حرف‌های بسیار ناشایستی به او می‌زند. در کولینگ‌بریک یا وقفه آبخوری نیمه دوم، تصاویر تلویزیونی مشخص می‌کند که لک برای دلجویی سراغ توپ‌جمع‌کن رفته، اما بلافاصله بعد از بازی فیلم جملات زشت به کار رفته از سوی گلر سرخ‌ها تمام فضای مجازی را پر می‌کند. حالا کمیته انضباطی به حامد لک فرصت داده دفاعیاتش را ارسال کند و هیچ بعید نیست این دروازه‌بان در حساس‌ترین مقطع فصل از حضور در مسابقات محروم شود.

باشگاه پرسپولیس تاکید دارد که توپ‌جمع‌کن با سناریوی قبلی دنبال تحریک لک و ثبت واکنش او بوده؛ حتی اگر این فرضیه درست هم باشد، چیزی از گناه گلر قرمزها کم نمی‌شود. چه در ماجرای کنعانی یا فحاشی محمود فکری در اهواز و چه در تمام موارد مشابه، تاکید شده مربی و بازیکن حرفه‌ای بالاترین دستمزد را می‌گیرد و به همان نسبت باید آستانه تحملش را بالا ببرد. اینها شهروند عادی نیستند که اگر واکنش هم‌سطح با کنش نشان دادند، بشود اغماض کرد. شاید بی‌رحمانه به نظر برسد، اما فوتبالیست حرفه‌ای پول می‌گیرد که خیلی چیزها را نبیند و نشنود. همه جای دنیا همین شرایط وجود دارد و اگر قرار باشد مسی و رونالدو هم بابت هر فحشی که در زمین می‌شنوند چهار تا پس بدهند، سنگ روی سنگ بند نخواهد شد. کاش هواداران هم با حمایت بیجا از این تخلفات، راه را برای تکرار اشتباهات مشابه باز نگذارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان