عروسی مجلل برادرزاده ۳۰ ساله پرنسس دایانا با نامزد ۶۲ ساله اش

لیدی کیتی اسپنسر، برادرزاده ی پرنسس دایانا طی مراسم عروسی مجللی در ایتالیا به نامزد خود «بله» گفت.

عروسی مجلل برادرزاده 30 ساله پرنسس دایانا با نامزد 62 ساله اش

لیدی کیتی اسپنسر، برادرزاده ی پرنسس دایانا طی مراسم عروسی مجللی در ایتالیا به نامزد خود «بله» گفت.

اسپنسر 30 ساله با مرد ثروتمندی به نام مایکل لوییس که پدر 3 فرزند است ازدواج کرد که بیش از 20 سال از او بزرگ تر است.

لیدی کیتی و مایکل 62 ساله در حضور مهمانان خود که چهره های مشهوری هم در میان آن ها بود، در شهر رم، پایتخت ایتالیا با یکدیگر پیمان زناشویی بستند.

سه پسر لوییس از ازدواج قبلی او با لئولا لوییس هم در مراسم حضور داشتند و شنیده ها از رابطه ی نزدیک آن ها با نامادری جدید خود حکایت دارد.

مایکل لوییس میلیاردر، که یکی از چهره های بانفوذ حوزه مد به شمار می رود، رئیس گروه فاسکینی، یک فروشگاه زنجیره ای پوشاک در آفریقای جنوبی و مالک دو برند پوشاک Phase Eight و Whistles در انگلیس است.

این تازه عروس و داماد جشن خود را از شب جمعه با یک مهمانی شام در یک رستوران اختصاصی در رم، با حضور مهمانان خود که از طبقه ی اعیان بودند آغاز کردند و روز شنبه نیز مراسم عروسی آن ها برگزار شد.

چند روز پیش از آن، لیدی کیتی، که دختر دایی پرنس ویلیام و پرنس هری است، آخرین دورهمی مجردی زنانه ی خود را در کنار دوستانش در شهر فلورنس سپری کرد.

با آغاز جشن عروسی، مهمانان شروع به انتشار تصاویری از مراسم در اینستاگرام کردند.

جشن عروسی آن ها با یک آتش بازی تماشایی به پایان رسید.

لیدی کیتی، دختر مدل سابق انگلیسی، ویکتوریا ایتکن و اشراف زاده ی انگلیسی، چارلز اسپنسر، برادر کوچک تر پرنسس دایانا، یک مدل است که از سال 2017 با خانه مد ایتالیایی دالچه اند گابانا در زمینه ی مدلینگ همکاری دارد.

اینطور که گفته می شود لیدی کیتی در جشن عروسی خود 5 لباس عوض کرد که همگی طراحی این خانه مد بودند.

لیدی کیتی چند ماه قبل، پس از انتخابش به عنوان سفیر جهانی برند دالچه اند گابانا، از احساسی خوبی که لباس های این برند در او ایجاد می کند صحبت کرد.

او در اینباره گفت: «وقتی لباس هایش را می پوشم شور عشقی که در آن ها وجود دارد را حس می کنم و احساس می کنم در بهترین حالت خودم هستم.»

لیدی کیتی اسپنسر در انگلیس متولد و در آفریقای جنوبی بزرگ شد اما بیشتر دوران کودکی اش را در آلتورپ سپری کرد، عمارتی که دایانا در آن بزرگ شد و به برادر کوچک تر دایانا، لویی به ارث خواهد رسید.

بر اساس شنیده ها، لیدی کیتی و مایکل لوییس از طریق لیام فاکس، وزیر سابق دفاع انگلیس با یکدیگر آشنا شدند و رابطه عاشقانه ی آن ها اولین بار در سال 2018 علنی شد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.8 / 5. تعداد رای: 12

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان