خط لب یا مداد لب چیست؟

مداد لب یکی از لوازم آرایشی است که اغلب خانم ها از استفاده کردن آن غافل می شوند. مداد لب تاثیر بسیاری را در زیبا نمودن لب ها دارد. در صورتی که طرز صحیح استفاده از آن را بلد باشید می توانید لب هایی برجسته تر و خوش فرم تر داشته باشید.

خط لب یا مداد لب چیست؟

مداد لب یکی از لوازم آرایشی است که اغلب خانم ها از استفاده کردن آن غافل می شوند. مداد لب تاثیر بسیاری را در زیبا نمودن لب ها دارد. در صورتی که طرز صحیح استفاده از آن را بلد باشید می توانید لب هایی برجسته تر و خوش فرم تر داشته باشید. با یک مقایسه خط لب را تعریف میکنیم؛ نسبت رژلب به خط لب، دقیقاً همانند نسبت پرایمر به فونداسیون است. یا می‌توان آن را با برق ناخن و لاک ناخن مقایسه کرد. خط لب می‌تواند جزئیات بیشتری را به لب اضافه کند. در حقیقت کاربرد خط لب را می‌توان زیباتر دیده شدن لب ها دانست.

 اگر می‌خواهید لب شما جزئیات بیشتری داشته باشد و مثلاً بزرگ‌ تر و حجیم ‌تر به نظر برسد، حتماً باید از خط لب استفاده کنید. استفاده از خط لب بسیار ساده است و می‌تواند واقعاً مفید واقع شود. خط لب یا مداد لب بر خلاف تصور بسیاری از افراد، کاربرد بسیار زیادی در جلوه دادن به لب‌ها دارد. با وجود اینکه ابداع مداد لب به اوایل سال 2000 میلادی بر می‌گردد، اما هنوز هم کاربرد خود را در آرایش لب حفظ کرده است.

کاربرد خط لب ارایشی

1 .استفاده از خط لب به عنوان زیر ساز لب

2 .بزرگ تر نشان دادن لب

3 .تغییر دادن فرم و ظاهر لب

4 .پیشگیری از پخش شدن یا ماسیده شدن رژ لب

5 .استفاده از آن به جای رژ لب

فواید استفاده از خط لب

خط لب برای لب های نازک

 اگر خط لب طبیعی خودتان ناهموار و نامتقارن است، خرید مداد لب گزینه معقولی است. استفاده از مداد لب برای این نوع لب ها، باعث می شود که پرتر و حجیم تر دیده شوند. بنابراین از یک مداد لب با رنگ کمی تیره تر از رنگ لب خودتان استفاده کنید.

ماندگاری بیشتر آرایش

 اگر می خواهید رژلبتان پاک نشود و در یک مهمانی چند ساعته بدون تغییر و کمرنگ شدن، روی لبتان ثابت باشد، قبل از اینکه رژلب بزنید، دور تا دور و داخل لب را با مداد لب آرایشی که همرنگ رژلبتان است، پر کنید. این پایه برای لب ها به عنوان یک فیکس کننده رژلب خواهد بود که از پاک شدن آن جلوگیری می کند. به طور کلی برای ماندگاری بیشتر هر آرایشی، باید از پرایمر و پوشش پایه برای آن استفاده کرد که برای رژلب، استفاده و خرید مداد لب همین حکم را دارد.

تاثیر استفاده از خط لب در ارایش صورت

1 .پر نشان دادن لب ها

اگر لب های باریکی دارید و میخواهید آن ها را حجیم تر نشان دهید و یا اینکه میخواهید بخشی از فرم لبتان را اصلاح کنید باید خط لبی را انتخاب کنید که یک درجه از رنگ رژ لبتان تیره تر باشد. انواع برندهای مختلف و با کیفیتی برای خرید خط لب در فروشگاه اینرنتی آسوکالا وجود دارد که می توانید با قیمتی مناسب تهیه کنید.

دورتا دور لب هایتان را با خط لب بکشید و سپس شروع به زدن رژلب کنید. پس از اتمام آرایش لب ها میتوانید با استفاده از یک برق لب کار را تمام کنید. با این روش لب های شما حجیم تر نشان داده میشوند.

2‌. جلوگیری از پخش شدن رژ لب

اگر تصمیم دارید از رژلب جامد و روغنی استفاده کنید باید قبل از آن دور لب تان را خط لب بکشید. این کار باعث میشود که رژ لب تان پخش نشود. توجه داشته باشید که رنگ خط لب تان تفاوت زیادی با رنگ رژ لب تان نکند زیرا در این صورت ظاهری نا زیبا را برای لب های شما به وجود می آورد.

3. ماندگاری رژلب در صورت

اگر می‌خواهید رژلبتان پاک نشود و در یک مهمانی چند ساعته بدون تغییر و کمرنگ شدن، روی لبتان ثابت باشد، قبل از اینکه رژلب بزنید، دور تا دور و داخل لب را با مداد لب آرایشی که همرنگ رژلبتان است، پر کنید. این پایه برای لب‌ها به عنوان یک فیکس کننده رژلب خواهد بود که از پاک شدن آن جلوگیری می‌کند.

بهترین برند خط لب در بازار

خط لب ضد اب ترنیت کاملا نرم ، روان و دارای بافت متراکم است. ساخته شده توسط کشور المان میباشد و این مداد از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است که در رنگ های متنوع تولید شده اند که میتوانید با استفاده از ان به لب های خود فرم جذابی را بدهید. آسکالا ارائه دهنده محصولات با کیفیت و برند به همراه ضمانت اصالت کالا می باشد که امکان ارسال به سراسر کشور و تحویل درب منزل را  فراهم کرده است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان