در حسرت مدال، در حسرت فینال

یک روز دیگر برای کاروان ورزش ایران در المپیک توکیو بدون مدال سپری شد. دیروز، صبح خوبی داشتیم و صعود دو نماینده کشتی فرنگی ایران به نیمه‌نهایی باعث افزایش امیدواری‌ها به کسب مدال‌های خوشرنگ شد

در وزن 97 کیلوگرم اما محمدهادی ساروی در دور نخست و به مصاف آدِم بوجملین از الجزایر رفت و با برتری 9‌بر‌صفر راهی یک‌چهارم نهایی شد. ساروی در دیدار بعدی با میلِنوف از بلغارستان مبارزه کرد و با عملکردی تماشایی 6‌بر‌صفر پیروز شد و گام به نیمه نهایی گذاشت. با این حال او در نیمه‌نهایی برابر آرتور الکسانیان از ارمنستان، قهرمان المپیک 2016 ریو قرار گرفت و 4‌بر‌یک باخت تا او هم مثل گرایی رنگ فینال را نبیند. ساروی در دیدار رده‌بندی، بعدازظهر امروز با برنده جدال نمایندگان قرقیزستان و فنلاند مبارزه خواهد کرد.

اما امین میرزازاده در وزن 130 کیلوگرم که به جدول شانس مجدد راه یافته بود، ابتدا به مصاف آلین الکسوس سیوراریو از رومانی رفت و با نتیجه 5‌بر‌یک پیروز شد. میرزازاده بعدازظهر دیروز برای کسب مدال برنز برابر رضا کایالپ از ترکیه قرار گرفت و با نتیجه 7‌بر‌2 شکست خورد تا دستش به مدال نرسد و به مقام پنجمی دست پیدا کند. عصر امروز اما غیر از دو رده‌بندی کشتی فرنگی، مسابقات وزنه‌برداری هم آغاز می‌شود؛ جایی که کاروان ورزش کشورمان مثل همیشه امید زیادی به کسب مدال دارد. در نخستین گام علی هاشمی برای کشورمان روی تخته خواهد رفت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان