فرهاد مجیدی و یک ماجرای عجیب

دنیای‌اقتصاد: فرهاد مجیدی در بازگشت روی نیمکت استقلال موفق شد این تیم را به مقام سوم لیگ و نیمه‌نهایی جام حذفی برساند

* پیروز قربانی: مجیدی در بدو بازگشت روی نیمکت استقلال از پیروز قربانی برای همکاری دعوت کرد. آنها در سال‌های گذشته روابط چندان خوبی نداشتند و به همین دلیل هم درخواست فرهاد قابل توجه بود. قربانی ابتدا این دعوت را پذیرفت و از آن به‌عنوان افتخاری برای خودش یاد کرد، اما پس از مدتی دست رد به سینه مجیدی زد. پیروز بعدها گفته بود حوزه تکالیف و اختیارات در نظر گرفته‌شده برای او در استقلال، در شأن وی نبوده است.

* فراز کمالوند: داستان او را همه می‌دانند. بعد از منتفی شدن حضور پیروز قربانی روی نیمکت استقلال، مجیدی سراغ فراز کمالوند رفت و آنها همکاری خوبی را با هم شروع کردند. به‌نظر می‌رسید زوج خوبی در استقلال به‌وجودآمده که در آن شورآفرینی بر عهده مجیدی و مسائل فنی بر دوش کمالوند است. فراز هم آنقدر از این رابطه خوشش آمده بود که در مصاحبه‌ای گفت: «من و فرهاد همه‌چیزمان مثل هم است، فقط اسم‌مان فرق دارد.» این همکاری اما دیری نپایید و بعد از بازگشت استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، کمالوند جدا شد. او سرمربیگری سایپا را بر عهده گرفت و با نتایج اسف‌باری که به‌دست آورد، پیش از پایان فصل از جمع نارنجی‌پوشان جدا شد. کمالوند برای فصل آینده سرمربی تراکتور خواهد بود.

* یوسف دانشیار: یکی از دستیاران کمتر شناخته‌شده فرهاد مجیدی در این فصل، بعد از حضور آندرا استراماچونی روی نیمکت الغرافه قطر با دعوت این مربی ایتالیایی استقلال را ترک کرد و به این تیم پیوست. دانشیار طی دوران حضور استراماچونی در ایران هم دستیار او بود.

* فرشاد ماجدی: دوست قدیمی فرهاد مجیدی دیگر دستیار او بود که این اواخر با نظر خود فرهاد برکنار شد. سرمربی آبی‌ها درباره جدایی ماجدی گفته: «از روزی که به استقلال آمدم، گفتم روی نظم و انضباط حساس هستم. آقای فرشاد ماجدی که رفیق 20 ساله من به‌شمار می‌رود، شب بازی بدون اجازه من اردوی استقلال را ترک کرد و به خانه رفت که به همین دلیل همکاری ما قطع شد.» ماجدی اما جوابیه تندی داد و اتهامات فرهاد را رد کرد. او گفت از سوی سرمربی استقلال متهم شده که ترکیب تیم را لو می‌داده است!

* گابریل پین: طلسم دستیاران برای فرهاد مجیدی با ناتوانی باشگاه در استخدام مربی ایتالیایی کامل شد. با توجه به قانون منع جذب مربی خارجی قرار بود پین به عنوان مشاور کنار فرهاد باشد، اما باشگاه آن‌قدر معطل کرد که فصل در شرف پایان است!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان