روتختی و کالای خواب رویایی برای نیمی از زندگی تان!

راهنمای خرید: همه افراد پس از سپری کردن یک روز پرکار و شلوغ در آرزوی یک خواب راحت و آسوده هستند

راهنمای خرید: همه افراد پس از سپری کردن یک روز پرکار و شلوغ در آرزوی یک خواب راحت و آسوده هستند. از لازمه‌های یک خواب رؤیایی برخورداری از سرویس خواب مناسب است که هم تشک آن، هم ست ملحفه ها و بالش ها و خلاصه هر آن چه که به آن مربوط است به صورت جداگانه دارای کیفیت بالایی باشند. امروز می خواهیم شما را با محصولات و شرکتی آشنا کنیم که در زمینه سرویس های خواب و لوازم جانبی آن یکی از شرکت های بسیار معتبر است و محصولاتش از کیفیت بالایی برخوردار است. با چیدانه همراه باشید تا هم این شرکت را بشناسیم و هم نگاهی به محصولات مختلف آن ها بیاندازیم. 

شرکت تن آسای 

محصولات شرکت تن آسای در کارخانه‌ای با مساحت حدود 100.000 مترمربع در تهران و نزدیک به 400 نفر نیروی انسانی ماهر و متخصص داخلی و خارجی و با استفاده از ماشین‌آلات پیشرفته تولید می‌شود. در مجموعه، این مأموریت دنبال می‌شود تا با ارائه محصولات متنوع و دارای نشان استاندارد، رویای شما را برای داشتن خوابی آرام و مبلمانی زیبا و راحت به واقعیت بدل کند. تاکنون این مهم با تلاش‌های انجام‌شده،  را به دریافت لوح و تندیس‌های برترین محصول از نظر کیفیت، دوام و نوآوری مفتخر کرده است.محصولات تن آسای در 28 نمایندگی رسمی در تهران و 53 نمایندگی رسمی در شهرستان های سراسر ایران قابل دسترسی به هموطنان عزیز می باشد.

تصویر سرویس خواب الگانس تن آسای

سرویس خواب الگانس تن آسای

نامشخص

سرویس های خواب هایی زیبا برای دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

بیایید از خود سرویس های خواب شروع کنیم، این شرکت در تولید سرویس های خواب های زیبا با طرح ها و سبک های مختلف یکی از پیشگامان است. این سرویس های خواب دارای انواع مختلفی هستند و طراحی های مختلفی دارند، از سرویس خواب های مربع  گرفته تا سرویس خواب هایی به شکل نیم دایره. این سرویس های خواب به همراه خود میز کنسول و کشو و کمدهایی دارند که به شما در طبقه بندی و نظم دهی اتاق خواب تان کمک می کند و به شما دکوراسیون داخلی اتاق خواب هماهنگ و یکدستی تحویل می دهد. نه اتاق خوابی که هر کدام از اجزای آن طرح و سبکی جداگانه دارد. 

ست ملحفه رونیز تن آسای

ست ملحفه رونیز تن آسای

نامشخص
ست ملحفه آذران تن آسای

ست ملحفه آذران تن آسای

نامشخص
ست ملحفه آرتین تن آسای

ست ملحفه آرتین تن آسای

نامشخص

ست های ملحفه برای سرویس های خواب زیبای شما 

بعد از آن که سرویس خواب مورد نظرتان را انتخاب کردید، شرکت تن آسای به شما این امکان را می دهد که برای سرویس های خواب تان ست های محلفه را هم خریداری کنید تا دیگر مجبور نباشید وقت دوباره ای را برای انجام این کار بگذارید. این ست های ملحفه هم از مواد و مصالح با کیفیت ساخته شده اند و طرح و نقش های آن ها به قدری متنوع و زیبا است که امکان ندارد شما نتوانید ست ملحفه مورد نظرتان را پیدا کنید، همچنین طراحی برخی از این ست های ملحفه به صورت هماهنگ با سرویس های خواب این شرکت صورت گرفته است که به شما کمک می کند تا بهتر بتوانید ملحفه های تان را با سرویس خواب تان ست کنید. 

بالش رایحه تن آسای

بالش رایحه تن آسای

نامشخص
لحاف یک نفره تن آسای

لحاف یک نفره تن آسای

نامشخص
تشک سفری تن آسای

تشک سفری تن آسای

نامشخص

بالش، تشک سفری و لحاف های جداگانه 

از دیگر محصولاتی که این شرکت در اختیار شما قرار می دهد بالش ها، تشک ها و ملحفه های یک نفره و دو نفره است که می توانید آن ها را به صورت جداگانه خربداری کنید، اگر قصد دارید تا برای مهمان های تان ست رختخواب تهیه کنید، ملحفه ها و بالش های این شرکت بهترین هستند، چرا که هم مقرون به صرفه اند و هم جای کمتری را می گیرند، و اگر خانه ای کوچک دارید دیگر لازم نیست نگران جا دادن این وسایل و لوازم باشید. همچنین برای مسافرت های خودتان هم می توانید تشک های مسافرتی این گروه را تهیه کنید تا حتی در مسافرت های تان هم از نعمت خواب خوب بهره مند باشید. 

تشک طرح ایندرا

تشک طرح ایندرا تن آسای

نامشخص
تشک طرح ترمو اسپا Thermo spa

تشک طرح ترمو اسپا Thermo spa تن آسای

نامشخص
تشک طرح آرمینا تن آسای

تشک طرح آرمینا تن آسای

نامشخص

تشک های مناسب برای خواب راحت 

اگر دوست دارید تا از کیفیت وسلامت تشک ها که عنصر اصلی برای یک خواب راحت و سالم هستند، مطمئن باشید، پیشنهاد می کنم تا نگاهی به تشک های این مجموعه بیاندازید. این تشک ها از الیاف طبیعی درست شده اند و در ساخت آن ها از تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. شما به آسانی می توانید به این تشک ها اطمینان کنید و از کیفیت ساخت آن ها مطمئن باشید. این تشک ها دقیقا طبق آناتومی بدن طراحی شده اند و خوابی راحت را برای شما به ارمغان می آورند. اگر دوست دارید بدانید کدام تشک ها مناسب شما هستند می توانید دو مطلب راهنمای خرید تشک و کدام تشک مناسب شماست؟ را مطالعه کنید. 

ست مبلمان اسیلا تن آسای

ست مبلمان اسیلا تن آسای

نامشخص

مبلمان هایی برای دکوراسیون داخلی خانه شما 

فعالیت های شرکت تن آسای فقط به تولید سرویس های خواب محدود نمی شود، این شرکت در زمینه طراحی مبلمان های راحتی زیبا هم فعالیت می کند، اگر به قسمت محصولات پروفایل اهالی فن شرکت تن آسای در چیدانه مراجعه کنید می توانید تعداد زیادی از ست های مختلف مبلمان برای فضای نشیمن خانه تان را در آن جا ببینید و طبق سبک دکوراسیونی خانه تان یکی از این مبلمان ها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان برگزینید. 

برای آشنایی بیشتر با محصولات و فعالیت های این گروه می توانید به وبسایت شرکت تن آسای مراجعه کنید. 

مطالب راهمای خرید بیشتر را از این جا بخوانید: دکوراسیون منزل شیک با مبلمان دست دوم!
راهنمای خرید: وسایلی برای نظم دهی به دکوراسیون داخلی منزل
7 صفحه اینستاگرام که لوازم شیک دکوراسیون منزل می فروشند
راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا
راهنمای خرید ظروف آشپزخانه شیک و زیبا
مبلمان کوچک و رنگارنگ برای دکوراسیون خانه های نقلی
راهنمای خرید شیرآلات و تجهیزات سرویس بهداشتی
مبلمان جذاب با ترکیب طراحی مدرن و سنتی

شما می توانید سوال های دکوراسیونی خود را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید تا کارشناسان و اهالی فن چیدانه شما را راهنمایی کنند.

نویسنده : شمیم آقازاده ؛ تحریریه چیدانه

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان