بهترین فیلم‌های ناتالی پورتمن

در زیر می‌توانید لیست بهترین فیلم‌های ناتالی پورتمن را مشاهده نمایید.

بهترین فیلم‌های ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن برای مدتی طولانی است که در هالیوود حضور دارد و در هر ژانری که فکر کنید نیز نقش‌آفرینی کرده است. از ژانر عاشقانه و کمدی تا هیجان‌انگیز و فراطبیعی و حتی ژانر ابرقهرمانی را می‌توان در کارنامه این بازیگر مشاهده کرد و کاری نیست که او نتواند انجام بدهد.

در زیر می‌توانید لیست بهترین فیلم‌های ناتالی پورتمن را مشاهده نمایید.

 

فیلم Black Swan (قوی سیاه)

فیلم قوی سیاه در سال 2009 بر روی پرده سینماها به اکران درآمد و اکثریت نسبت به نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن در این فیلم بسیار شگفت‌زده شدند. او برای بازی در فیلم قوی سیاه برنده جایزه بهترین بازیگر زن از مراسم اسکار شد. این فیلم هیجان‌انگیز روانشناختی، داستان یک رقاص باله جوان به نام نینا را دنبال می‌کند که به طور کامل توسط رقص از پا درآمده است.

نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن در نقش نینا شما را به شدت مجذوب می‌کند و بسیار تحت تاثیر خود قرار می‌دهد. صحنه‌های رقص باله نیز زیبا هستند که با موسیقی متن شگفت‌انگیزی ترکیب شده است.

فیلم Closer (نزدیک‌تر)

فیلم نزدیک‌تر، یک فیلم عاشقانه و درام محصول سال 2004 است. در این فیلم، داستان دو زوج روایت می‌شود که با یکدیگر ملاقات می‌کنند، عاشق می‌شوند، متنفر می‌شوند و در نهایت به شیوه‌های مختلف به یکدیگر آسیب می‌زنند.

گرچه داستان و موضوع فیلم ظاهرا اندکی دیوانه‌کننده است اما باید گفت که فیلم نزدیک‌تر، یک فیلم عاشقانه و درام خوب است. این فیلم، یک اثر کاملا منحصر‌به‌فرد است. این فیلم بیشتر به این ایده می‌پردازد که چگونه ملاقات با یک نفر ممکن است بلافاصله زندگی کسی را برای همیشه دچار تغییر کند. ناتالی پورتمن در این فیلم نقش خود را به خوبی ایفا کرد و حتی برای آن نیز نامزد دریافت جایزه اسکار شد. اگر این فیلم را ندیده‌اید، حتما در اولین فرصت اقدام به دیدن آن بکنید.

فیلم‌های Thor (ثور)

دنیای سینمایی مارول به یکی از بزرگترین مجموعه فیلم‌ها در هالیوود تبدیل شده است اما در زمانی که هنوز ابتدای این دنیای سینمایی بود، تنها چند تا از ابرقهرمانان اصلی گروه انتقام‌جویان فیلم‌های مختص خود را داشتند و یکی از آنها نیز ثور بود. اولین فیلم ثور، داستانی در مورد خدای رعد بود.

در فیلم ثور و همچنین فیلم Thor: The Dark World (ثور: دنیای تاریک)، ناتالی پورتمن نقش جین فاستر را به تصویر می‌کشد. جین فاستر یک دانشمند و معشوقه ثور است. در حالی که ناتالی پورتمن حضوری در فیلم سوم مجموعه ثور یعنی فیلم Thor: Ragnarök (ثور: رگناروک) نداشته اما او قرار است در فیلم چهارم به نام Thor: Love and Thunder (ثور: عشق و رعد) به ایفای نقش بپردازد. در فیلم چهارم، جین فاستر سرانجام قدرت‌هایی بدست می‌آورد و به مایتی ثور تبدیل می‌شود.

فیلم Jackie (جکی)

ناتالی پورتمن در فیلم جکی نقش جکی کندی که زمانی بانوی اول آمریکا بوده را به تصویر می‌کشد. این فیلم بیوگرافی و درام، روزهایی را به تصویر می‌کشد که جکی کندی در کاخ سفید بوده و اینکه چگونه ترور همسرش به نام جان کندی سبب تغییر زندگی‌اش شده است.

ناتالی پورتمن برای ایفای نقش جکی کندی در این فیلم نامزد دریافت جایزه اسکار شد و باید گفت که کاملا استحقاقش را داشته است. او نقش جکی کندی را به خوبی به تصویر می‌کشد و یک داستان گیرا را خلق می‌کند که دوران سخت این زن در آن زمانه را به خوبی برای شما به نمایش می‌گذارد.

فیلم No Strings Attached (بدون تعهد)

فیلم بدون تعهد، فیلمی درام است که به خوبی می‌توان اثرات ژانر کمدی عاشقانه را در آن مشاهده کرد. فیلم بدون تعهد، داستان شخصیتی به نام اما با بازی ناتالی پورتمن و دوستش به نام آدام را بازگو می‌کند که تصمیم می‌گیرند تا یک رابطه بدون تعهد نسبت به یکدیگر داشته باشند.

گرچه ممکن است داستان و موضوع اصلی فیلم اندکی ساده و بی‌کیفیت باشد و بارها این داستان را شنیده باشید اما مورد خاصی درباره این فیلم وجود دارد که باعث می‌شود تا آن را دوست داشته باشید. عواطف و احساسات بین ناتالی پورتمن و اشتون کوچر بسیار عالی است.

فیلم The Other Boleyn Girl (دختر دیگر بولین)

 

اگر به دنبال فیلمی با پس زمینه قرون وسطی هستید و از دیدن قلعه‌ها، شاهزاده‌ها و تمام اتفاقاتی که در درون خاندان سلطنتی رخ می‌دهد، لذت می‌برید، پس فیلم دختر دیگر بولین برای شما بسیار مناسب است. این فیلم، داستان دو خواهر به نام‌های انی و مری بولین را دنبال می‌کند که برای بدست آوردن عشق شاه هنری خوشتیپ و پرشور با یکدیگر رقابت می‌کنند.

البته باید گفت که این فیلم از لحاظ تاریخی نسبت به کاراکترهای انی بولین، شاه هنری و دیگر کاراکترهای فیلم دقیق و موثق نیست اما این موضوع از جذابیت فیلم نمی‌کاهد. ناتالی پورتمن نقش انی بولین را به خوبی بازی می‌کند. فیلم دختر دیگر بولین پر از لباس‌های رنگین درخشان و مناظر زیبا است که مطمئنا تماشای آن را بسیار دلنشین می‌کند. علاوه بر این، اسکارلت جوهانسون نقش مری بولین را بازی می‌کند که به جذابیت فیلم می‌افزاید.

فیلم V For Vendetta (وی مثل وندتا)

فیلم وی مثل وندتا یکی از منحصربه‌فردترین فیلم‌های هالیوود به خصوص در زمان اکران آن در سال 2005 بوده است. این فیلم پادآرمانی، بر محوریت یک جنگجوی آزادی‌خواه و هرج‌ومرج طلب نقاب‌زن به نام وی است که در تلاش است تا از طریق کارهای تروریستی، شعله یک انقلاب را روشن کند. در همین حین، یک زن جوان درگیر برنامه‌های او می‌شود.

این زن جوان، ایوی هموند نام دارد که با نقش‌آفرینی ناتالی پورتمن است. پورتمن به خوبی از پس این نقش برمی‌آید. فیلم وی مثل وندتا مسائلی بسیار مهمی را بیان می‌کند و از همین رو، بسیار معروف و مشهور شد. از همین رو است که نقاب‌های وی را در همه جا می‌توان دید. هر فیلمبازی باید فیلم وی مثل وندتا را حداقل یک بار ببیند.

فیلم‌های پیش‌درآمد Star Wars (جنگ ستارگان)

از سال‌های 1999 تا 2005، ناتالی پورتمن نقش پادمی آمیدالا ملقب به ملکه نابو را در مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان به تصویر کشیده است. او این نقش را در فیلم Star Wars: The Phantom Menace (جنگ ستارگان: تهدید شبح)، فیلم Star Wars: Attack of the Clones (جنگ ستارگان: حمله کلون‌ها) و فیلم Star Wars: Revenge of the Sith (جنگ ستارگان: انتقام سیت) بازی کرده است. چه کاراکتر ملکه نابو را دوست داشته باشید چه نه، باید گفت که این کاراکتر واقعا خاطره‌انگیز است و کسی جز ناتالی پورتمن برای ایفای این نقش را نمی‌توان متصور شد.

فیلم Anywhere But Here (هر جا جز اینجا)

در سال 1999 و همزمان با فیلم جنگ ستارگان: تهدید شبح، ناتالی پورتمن در فیلم کمدی درام هرجا جز اینجا بازی کرده است. این فیلم، داستان ادل آگوست با بازی سوزان ساراندون را دنبال می‌کند که بسیار مشتاق تا از شهر کوچکشان یعنی ویسکانسین به بورلی هیلز کالیفرنیا به همراه دختر بی‌میلش به نام ان با بازی ناتالی پورتمن نقل مکان کند.

در این فیلم، ناتالی پورتمن در کنار سوزان سوراندن بسیار استثنایی ظاهر می‌شود. این دو به خوبی در کنار یکدیگر ایفای نقش می‌کنند و یک رابطه پویا و خارق‌العاده مادر دختری شکل می‌دهند که حس اصیل و واقعی بودن را به بیننده انتقال می‌دهد. داستان فیلم پر از درس‌هایی در مورد زندگی و دنبال کردن آرزوها است و در کنار آن، رابطه مادر دختری بسیار قشنگی را به تصویر می‌کشد.

فیلم Annihilation (نابودی)

آخرین فیلم در لیست بهترین فیلم‌های ناتالی پورتمن، فیلم نابودی قرار دارد که فیلمی علمی-تخیلی است. در فیلم نابودی، ناتالی پورتمن نقش دانشمندی به نام لینا را بازی می‌کند که رهبری گروهی از کاوشگران را برعهده دارند که به داخل محدوده قرنطینه شده مرموزی به نام شیمر وارد می‌شوند. این محدوده اسرارآمیز پر از گیاهان و حیوانات جهش‌یافته است که توسط یک حضور بیگانه ایجاد شده است.

اینکه فیلم نابودی در گیشه موفق نشد، اندکی تعجب برانگیز است چراکه این فیلم تمام موارد لازم برای تبدیل شدن به یکی از بهترین فیلم‌های علمی-تخیلی را دارد. فیلم، داستان و موضوع شگفت‌انگیزی دارد و از جلوه‌های بصری عجیب، کاراکترهای شگفت‌انگیز و بازیگران عالی بهره می‌برد. دیگر بازیگران فیلم نیز شامل تسا تامپسون، اسکار آیزاک و چندین تن دیگر است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان