تغییر لوکیشن ساخت فصل دوم سریال Lord Of The Rings از نیوزیلند به بریتانیا

فصل دوم سریال Lord Of The Rings از سرویس آمازون تولید خود را از نیوزیلند به بریتانیا منتقل کرده است. رمان های Lord Of The Rings نوشته جی آر آر تولکین یکی از پرفروش ترین رمان های فانتزی در تاریخ است که اقتباس های سینمایی حماسی ان توسط پیتر جکسون نیز بر شهرت و اعتبار آن افزود

تغییر لوکیشن ساخت فصل دوم سریال Lord Of The Rings از نیوزیلند به بریتانیا

فصل دوم سریال Lord Of The Rings از سرویس آمازون تولید خود را از نیوزیلند به بریتانیا منتقل کرده است. رمان های Lord Of The Rings نوشته جی آر آر تولکین یکی از پرفروش ترین رمان های فانتزی در تاریخ است که اقتباس های سینمایی حماسی ان توسط پیتر جکسون نیز بر شهرت و اعتبار آن افزود. در سال 2017، آمازون دنیای فانتزی را شوکه کرده و خبر داد که دستور ساخت نسخه سریالی Lord Of The Rings را در چند فصل و هزینه ای چند صد میلیون دلاری صادر کرده است. سریال آمازون در دورانی بسیار پیش تر از اتفاقات The Fellowship of the Ring و در دنیایی به نام عصر ثانویه رخ می دهد. این دوره که 3,441 سال به طول می انجامد، با شکل گیری حلقه همراه بوده و با شکست ارتش ساورون به پایان می رسد. عصر ثانویه با حضور شخصیت های جدید و اوج های داستانی جدیدی همراه خواهد بود.

فصل دوم سریال Lord Of The Rings به خاطر کاهش هزینه از سرویس آمازون تولید خود را از نیوزیلند به بریتانیا منتقل کرده است.

اخیراً نیز اعلام شد که سریال Lord of the Rings از آمازون در سپتامبر 2022 منتشر خواهد شد. بدنبال انتشار تاریخ پخش فصل اول سریال Lord of the Rings، همچنین اعلام شد که فیلمبرداری این فصف در اوکلند غربی، نیوزیلند به پایان رسیده است. اکنون به نظر می رسد که فصل دوم سریال مسیری متفاوت را در پیش خواهد گرفت. روز گذشته، استودیو آمازون اعلام کرد که فصل دوم سریال Lord of the Rings به جای نیوزیلند، در بریتانیا فیلمبرداری خواهد شد. ظاهراً فصل دوم از ژانویه 2022 در بریتانیا شروع به فیلمبرداری خواهد کرد. تاکنون آمازون لوکیشن های دقیق فیلمبرداری فصل دوم این سریال را اعلام نکرده اما تایید کرده که تغییر لوکیشن از نیوزیلند به بریتانیا به خاطر تلاش های این سرویس استریمینگ به منظور توسعه ردپای خود در بریتانیا بوده است.

فصل دوم سریال Lord Of The Rings به خاطر کاهش هزینه از سرویس آمازون تولید خود را از نیوزیلند به بریتانیا منتقل کرده است.

ورنان سندرز معاون استودیوهای آمازون و رییس بخش تلویزیون این سرویس با تشکر از نیوزیلند به خاطر مهمان نوازی در جریان فیلمبرداری فصل اول سریال، در بیانیه خود چنین گفته است: «می خواهیم از مردم و دولت نیوزیلند به خاطر مهمان نوازی و تعهدشان و فراهم کردن یک مکان فوق العاده برای سریال Lord of the Rings و شروع این ماجراجویی حماسی تشکر کنیم. از کمیسیون فیلمسازی نیوزیلند، وزارت کسب و کار، خلاقیت و کار و گردشگری نیوزیلند و دیگر ارگان هایی که همکاری فوق العاده ای داشتند… نیز سپاسگزاریم». تغییر لوکیشن سریال Lord of the Rings برای بسیاری از طرفداران این سریال غیرمنتظره بود زیرا نام کشور نیوزیلند دهه هاست با لوکیشن دنیای زمین میانی مترادف بوده است.

همچنین آمازون توانسته بود معافیت 116 میلیون دلاری دولت نیوزیلند به خاطر استفاده از لوکیشن های این کشور به منظور استفاده برای ساخت این سریال را بدست آورد و به نظر می رسد آمازون تصمیم گرفته با تغییر لوکیشن، از هزینه های قابل توجه ساخت سریال کاسته و مجبور نباشد مالیات قابل توجهی به دولت نیوزیلند از بابت فیلمبرداری در این کشور بپردازد.

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 0 / 5. تعداد رای: 0

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان