آموزش خط چشم روباهی و کشیدن راحت این خط چشم در چند مرحله

در این بخش از آرایش صورت مجله آرگا با نحوه کشیدن خط چشم روباهی در خدمت شما عزیزان بودیم که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید خط چشمی زیبا و جذاب را بکشید و به چشمهایتان فرم بی نظیری را ببخشید.

آموزش خط چشم روباهی و کشیدن راحت این خط چشم در چند مرحله

خط چشم روباهی از انواع مدل های نازک می باشد که در امتداد خط مژه ها کشیده می شود همچنین این نوع خط چشم تا قسمت مرکزی چشمها امتداد پیدا می کند و روی کل خط مژه ها کشیده نمی شود که در صورت تمایل شما می توانید برای زیبایی چشمهایتان به کمک خطی نازک قسمت داخلی چشمها را به مرکز آن ها متصل نمایید. این سبک آرایش چشم تاکید زیادی روی گوشه داخلی و خارجی چشمها دارد و باعث می شود تا چشمها کشیده تر به نظر برسند.

نحوه کشیدن خط چشم روباهی

خط چشمها دارای مدل هایی متنوع می باشند و شما می توانید به کمک خط چشمهای گربه ای و دنباله دار و نازک و روباهی و … به چشمهایتان حالت و فرم بی نظیری را ببخشید.

مدل خط چشم

مراحل کشیدن خط چشم

1.ابتدا پرایمر چشم بزنید. پرایمر باعث می شود تا سطح پوست پلک صاف شود و سایه چشم و خط چشم ماندگاری بیشتری روی پلک چشم ها داشته باشند.

2. برای این سبک آرایش چشم بهتر است از سایه محو و ملایم استفاده نمایید و بهتر است سایه را در قسمت خارجی پلک بکشید. مقداری از سایه با رنگ ملایم را به کمک براش مخصوص روی قسمت خارجی پلک بزنید و سایه را به کمک حرکت رفت و برگشتی روی گوشه پلک هایتان بزنید و مقداری از آن را به سمت مرکز چشم و روی خط پلک محو نمایید.

3. به کمک ریمل به مژه هایتان مقداری فرم و حالت بدهید.

مراحل کشیدن خط چشم روباهی

4. برای کشیدن خط چشم ابتدا یک خط صاف و زاویه دار را از قسمت خارجی به سمت مرکز چشم ها بکشید. توجه داشته باشید که دنباله خط چشم را باید بلندتر بکشید سپس قسمت های خالی بین خط چشم و خط پلک را پر نمایید تا خط چشمی که کشیده اید مرتب به نظر برسد.

5. توجه داشته باشید که برای داشتن ظاهری طبیعی تر باید خط چشم را در قسمت مرکزی چشم ها مقداری ملایم تر بکشید سپس دنباله خط چشم را مقداری بلندتر بکشید و به کمک خطی نازک انتهای خط چشم را تا استخوان ابروها امتداد بدهید.

نحوه کشیدن خط چشم روباهی

6. خطی را که روی خط مژه هایتان کشیده اید مقداری ضخیم تر کنید همچنین این مدل خط چشم باید صاف باشد از این رو بهتر است همه انحناها و نامرتبی های آن را از بین ببرید تا خط چشمی صاف و مرتب داشته باشید.

7. بعد از کشیدن خط چشم به کمک براش در امتداد خط چشم بکشید تا خطی محو و ملایم در دنباله خط چشم ایجاد گردد.

مراحل ساده برای کشیدن خط چشم روباهی

8. قسمت داخلی چشم را تکمیل کنید. برای این کار باید یک مثلث کوچک در داخلی ترین قسمت چشم ها بکشید و راس این مثلث باید تیز و به سمت بینی باشد تا حالت چشم های شما روباهی شود سپس قسمت داخلی مثلث را با دقت پر کنید.

9. برای اینکه خط چشم ظاهری جذاب و تمیز داشته باشد می توانید به کمک براشی کوچک یا گوش پاک کن اطراف خط چشم را به کمک کانسیلر تمیز نمایید.

نحوه کشیدن خط چشم روباهی

توجه داشته باشید که در زمان کشیدن این مدل خط چشم باید به فرم چشم های خود توجه داشته باشید تا بتوانید بر اساس مدل چشم هایتان خط چشم خود را به شیوه ای صحیح بکشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان