ماهان شبکه ایرانیان

تخت خواب کلاسیک برای درخشش دکوراسیون اتاق خواب شما

اتاق خواب: همه ما به خوبی می‌دانیم که مبلمان هر فضا نشان‌دهنده شخصیت آنجاست و فضا با حضور مبلمان است که معنا و کارآیی پیدا می‌کند

اتاق خواب: همه ما به خوبی می‌دانیم که مبلمان هر فضا نشان‌دهنده شخصیت آنجاست و فضا با حضور مبلمان است که معنا و کارآیی پیدا می‌کند. فضاهای داخلی منزل با توجه به تعریف کاربری، نیازمند مبلمانی مناسب خود هستند. در اتاق‌خواب‌ها هم تختخواب‌ها نقش اصلی را ایفا می‌کنند. اما اگر هر کدام از این مبلمان و عناصر تاثیرگذار در فضا درست انتخاب نشود، ممکن است به جای آنکه به کارآیی فضا کمک کند بیشتر در آن ایجاد اختلال کند.

تخت خواب عنصر قدرتمند دکوراسیون داخلی اتاق خواب 

تخت خواب را به جرات می توان جزو تاثیر گذارترین و قدرتمندترین مبلمان ها برای اتاق خواب دانست، آن ها چنان قدرتمند هستند که وقتی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب قرار می گیرند، دیگر مبلمان ها را مجبور می کنند تا با آن ها ست شوند، و لوازم و وسایل دکوری را تحت سلطه خود در می آورند. 

تشک خوب، تخت خواب خوب، خوابی راحت 

اگر می خواهید خوابی راحت را تجربه کنید، باید یکی تخت خواب و یکی هم تشک های تان را از بهترین نوع خود انتخاب کنید تا در کنار هم، جایی را برای آسایش و آرامش شما پدید بیاورند. مطلب راهنمای خرید تشک مناسب برای یک خواب آسوده را بخوانید تا بتوانید بهترین تشک را برای تخت خواب تان تهیه کنید و هم چنین تا انتهای این مطلب هم با چیدانه همراه باشید تا ببینیم برای خرید یم تخت خوب بود باید چه کار کنیم. 

تصویر سرویس خواب زنجیره ای

سرویس خواب زنجیره ای

نامشخص

آشنایی با گروه وندار 

گروه صنایع چوب وندار، تولیدکننده انواع سرویس خواب بزرگسال، سال 1380 شروع به کار کرده است. تختخواب‌های تولیدشده توسط وندار عموما از جنس ام‌دی‌اف و چوب یا ترکیبی از آن دو است که با طراحی اسپرت و کلاسیک به بازار عرضه می‌شود. این محصولات با بهره‌گیری از تکنولوژی و تحت استانداردهای روز تهیه شده و 14 سال است که عضوی از دکوراسیون منازل ایرانی هستند.

تصویر سرویس خواب ورساچه

سرویس خواب ورساچه

نامشخص

این تخت خواب ها مبلمانی کارآمد و زیبا در دکوراسیون خانه شما خواهند بود. کارشناسان گروه صنایع چوب وندار با شناسایی نیازهای روز مشتریان خود، محصولاتی کارا و زیبا را به بازار ارائه می‌دهند و نقشی موثر در حفظ شخصیت این بخش از فضای خانه‌های ایرانی ایفا می‌کنند.

تصویر سرویس خواب الیزابت

سرویس خواب الیزابت

نامشخص

فرقی نمی‌کند از چه تختخوابی خوش‌تان می‌آید، آنچه بسیار مهم است راحتی و نیز طراحی آن است اما اگر از طرفداران سبک کلاسیک هستید، این محصولات قطعا از بهترین گزینه‌ها برای اتاق خواب شما خواهند بود. می‌توان گفت سبک کلاسیک همان سبک سنتی غربی است که قدری رنگ و روی عصر معاصر به خود گرفته است. مطلب انتخاب مبلمان کلاسیک در طراحی دکوراسیون منزل به شما کمک می کند تا در مورد تهیه مبلمان های کلاسیک بهتر به نتیجه برسید. 

تصویر سرویس خواب آراکس

سرویس خواب آراکس

نامشخص

خیلی از ما ایرانی‌ها در خانه‌هایی متولد شده و رشد کرده‌ایم که سبکی کلاسیک داشته‌اند. طراحی کلاسیک دلپذیر و جذاب و یادآور تصاویر زیبا و سبک مجلل قرن‌های 18 و 19 میلادی است و گرما و راحتی خانه‌های کودکی‌مان را به یاد می‌آورد. تختخواب‌های وندار با رعایت اصول سبک کلاسیک فضایی رویایی و لوکس را در اتاق خواب شما به وجود خواهد آورد.

برای دیدن دیگر نمونه کارهای این شرکت می توانید به پروفایل اهالی فن گروه صنایع چوب وندار در چیدانه مراجعه نمایید و اطلاع تماس این شرکت را نیز به دست آورید. 

همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش مشاوره دکوراسیون چیدانه سوالات خود را پیرامون انتخاب تختخواب ها را مطرح کنید تا اهالی فن چیدانه به آن ها پاسخ دهند. 

مطالب بیشتر: 12 پیشنهاد برای یک تخت خواب ایده آل
تخت خواب های هیجان انگیز در دکوراسیون اتاق کودک
10 ایده جذاب برای دیوار پشت تخت خواب
تخت خواب های رنگی برای دیدن خواب های رنگی
20 ایده جذاب برای تخته‌های پشتی تخت‌ خواب‌ها
تخت خواب تاشو ، راه حل خانه کوچک
تخت خواب و آنچه باید بدانید!

گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان