مدل درب ضد سرقت و راهنمای خرید آن

با مشاهده انواع مدل درب ضد سرقت در این مطلب همراه آرگا باشید. درب های ضد سرقت با مزایای فوق العاده ای که در زمینه ی زیبایی، استحکام و امنیت همچنین عایق صدا، گرما و نور و همچنین نسوز بودن دارند، هر انتخابی را با خود همراه می کنند.

مدل درب ضد سرقت و راهنمای خرید آن

درب ضد سرقت نوعی از درب های منزل می باشد که امروزه کاربرد زیادی دارد و علاوه بر زیبایی شما را در رسیدن به امنیت مورد نظر نیز یاری می کند، هنگام ساخت منزل قبل از نصب درب، نوبت به مرحله ی اصلی انتخاب و خرید یک درب مناسب می رسد. به همین خاطر اغلب افراد درب های ضد سرقت را بر می گزینند. در این مطلب ما را با مشاهده تصاویر کاربردی و شیک از مدل درب ضد سرقت همراهی کنید.

در در بیان ساده محافظ و پوشاننده منزل می باشد، علاوه بر این تکمیل کننده ی زیبایی و نمای شیک و منحصر به فرد خانه ی شما نیز است. در گذشته کاربرد درب های ساده رایج بود اما امروزه درب های ضد سرقت جایگاه ویژه ای را در میان مردم و خریداران از آن خود نموده اند که باعث شده سایر درب ها نسبت به سابق از رونق بیفتند. خوب است البته در ادامه سخن های خود بگوییم که هر نوع درب سرقتی صرفا محافظ نیست و هنگام انتخاب و خرید باید دقت کامل را انجام دهید.
انواع الگوهای شیک درب ضد سرقت
مدل در ضد سرقت با طراحی های متنوع

آشنایی با درب ضد سرقت

درب ضد سرقت نوعی درب محافظتی می باشد که قفلها در این نوع درب خیلی مستحکم بوده و حدودا می توان پس از قفل گردیدن، غیر قابل باز شدن می باشند. این درب ها فقط درب های مقاوم و امنیتی نیستند، بلکه در کنار ویژگی های عایق صدا، عایق گرما، عایق صدا و عایق رطوبت، همچنین نسوز بودن دارای ظاهری زیبا و شیک می باشد که دیزاین منزل شما را متحول می کند.

مدل درب ضد سرقت با اشکال شیک و لوکس

انواع نمونه های ایده آل درب ضد سرقت

انتخاب صحیح مدل درب ضد سرقت

درب های ضد سرقت با جنس فلز، در حالت دارا بودن روکوب چوبی, رنگ فلز از پشت در مشهود است، پس هنگام انتخاب این درب به رنگ آن توجه ویژه ای نمایید به طوری که رنگ منتخب با رنگ چارچوب و فلز دارای هماهنگی باشد. در واقع درب های ضد سرقت فلزی در مقایسه با درب های ضد سرقت چوبی از استحکام و مقاومت بالاتری در مقابل گرما، سرما و صدا برخوردار هستند. مزیت زیبایی که درب های چوبی نسبت به فلزی دارند را می توانید با کمک فرفوژه به آن بیفزایید. لازم است تاکید کنیم که انتخاب خود را بر مبنای ملاک های ظاهر زیبا و قیمت ارزان قرار ندهید, چه بسا که در همهمه رقابتی درب ها برای فروش بهتر و جذب مشتری با قیمت پایین و نمایی زیبا از کیفیت و دوام کار می کاهند.

نکته: در ساختمان های دارای دالان پوشیده برای استفاده از هر نوع درب ضد سرقتی آزاد هستید، اما در نواحی شمالی و مرطوب درب های رویه فلز گزینه های بهتری هستند. همچنین در منازلی که در ورودی رو به نور آفتاب است, بهتر است از درب های رویه رنگ بهره ببرید.

انواع ایده های لاکچری درب ضد سرقت

انواع نمونه های ایده آل و لوکس درب ضد سرقت

اجزای مختلف درب ضد سرقت

  • استراکچر

یکی از بخش های اصلی و مهم درب های ضد سرقت, استراکچر می باشد که سایر اجزای درب بر روی آن واقع می شوند. به بیانی ساده تر پایه و اساس درب محسوب شده که کیفیت و بادوام بودن آن مساوی با استحکام و امنیت درب ضد سرقت شما دارد. این بخش در کمترین حالت از ورقی گالوانیزه با وزن 105 میلی متر تهیه شده اند.

مدل در ضد سرقت با امنیت و زیبایی بالا

  • قفل

اصلی ترین بخش درب ضد سرقت قفل است که دارای دوام بالایی بوده به طوری که پس از قفل گردیدن غیر قابل باز شدن هستند. بیشتر درب های ضد سرقت از 2 گونه قفلهای کاله یا کالی ترکی بهره می برند, که البته در حال حاضر اکثرا از قفل هوشمند الکترونیکی جهت درب ضد سرقت بهره می برند.

  • چشمی

این بخش از درب ضد سرقت به قسمت لنز کوچک واقع شده در قسمت میانی در اطلاق می گردد که با استفاده از آن کسانی که پشت در ایستاده اند را بدون باز شدن در می بینید.

  • لولای درب

درب های ضد سرقت متشکل از سه لولا می باشند که مشهود نبوده و تا هنگام باز نشدن نود درجه ای این درب ها، لولاها قابل رویت نیستند. و این خود یکی دیگر از امنیتی بودن این نوع درب ها است.
آشنایی با انواع مدل درب ضد سرقت
  • رویه

این بخش مهم از درب ضد سرقت بسیار مهم است که مربوط به بعد زیبایی و نمای آن می شود. اغلب طرح این درب ها، رویه های روکش طبیعی دارای نقش های برجسته یا نیم برجسته، همچنین طرح صاف می باشند.

  • زنجیر

زنجیر بخش مهمی از درب ضد سرقت است که می توانید با استفاده از آن در را فقط به صورت نصفه باز نمایید، اما کسی نتواند وارد داخل گردد.

طرح هایی زیبا و جذاب درب ضد سرقت

نکات مهم و کاربردی برای خرید درب ضد سرقت

1- جنس چارچوب درب

موقع انتخاب و خریداری چارچوب درب ضد سرقت که نخستین مرحله از خرید درب های ضد سرقت محسوب می شود، لازم است توجه ویژه ای نمایید. چنانچه چارچوب انتخابی شما دارای کیفیت مناسب نباشد موجب ایجاد مشکلات بسیاری موقع نصب لنگه درب ضد سرقت و نیز موقع استفاده می گردد. درب های ضد سرقت فلزی دارای آلیاژ مناسب برای انتخاب بهتر هستند که در نقطه ی متصل شدن ورق ها، جوش به طور جزئی نبوده و به طور کامل همه ی بخش های را در بر گرفته و از جوش نوع CO 2 استفاده گردد.

همچنین به نوع آب و هوا توجه کنید، به عنوان مثال جنس درب ضد سرقت چوبی در نواحی مرطوب با جنس درب چوبی نواحی سرد و خشک تفاوت دارد.

مدل های زیبا و نفیس درب ضد سرقت

2 – امنیت بالای قفل

اصلی ترین بخش درب ضد سرقت قف است که هر چقدر قفل ها دارای زبانه هایی با تعداد بیشتر باشند، در کنار نصب حفاظ های آهنی دارای امنیت بیشتر شده و درب های هوشمند ضد سرقت یکی از برترین گزینه های انتخاب جهت داخل شدن بدون اجازه هستند. بهتر است دستیگره های استیل را انتخاب نمایید.

انواع نمونه های ایده آل و شیک درب ضد سرقت

3 – نمای زیبا و شیک درب ضد سرقت

اهمیت زیبایی منزل و به توابع آن درب منزل بر هیچ کس پوشیده نبوده و نیست. ولی این موضع با تمام مهم بودنش نمی توان امنیت را تحت الشعاع قرار داده و زیر سلطه ی خود ببرد. زیرا ایمنی بودن منزل یکی از مهمترین خواسته های هر خانواده و فردی به شمار می رود که می توانید با انتخاب گزینه ای مناسب از درب ضد سرقت ایمنی و زیبا در واقع به هر دو هدف خود یعنی زیبایی و امنیت برسید.

توجه داشته باشید که درب باید با طراحی داخلی و نمای بیرونی هماهنگی داشته باشد. مثلا جهت منازل مدرن از درب های مدرن و برای خانه های کلاسیک از درب های کلاسیک استفاده کنید.

آشنایی با مدل درب ضد سرقت

4 – عایق صدا بودن

در حال حاضر با توجه به زندگی شهری و همهمه و آلودگی های صوتی بالا, بهره گیری از درب و پنجره های عایق صدا امری عادی و مهم به شمار می رود که متناسب با محله و شهری که زندگی می کنید می توانید این موضوع را در نظر بگیرید.

انواع نمونه های ایده آل درب ضد سرقت

5 – قیمت مناسب اما نه بی کیفیت

انواع درب های ضد سرقت از جمله درب های ضد سرقت ترکیه ای، درب های ضد سرقت ایرانی و درب های ضد سرقت چینی وجود دارند، درب های چینی که از نظر قیمت مقرون به صرفه بوده اما دارای کیفیت پایینی هستند. البته رابطه مستقیمی میان ارزان بودن و بی کفیت بودن قائل شد.

مدل درب ضد سرقت فلزی و چوبی آشنایی با ایده های لاکچری و لوکس درب ضد سرقت الگوهای ایده آل درب ضد سرقت

نمونه های مدرن درب ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت پازلی زیبا و شیک

مجموعه ای ایده آل از مدل درب ضد سرقت الگوهای شیک و لوکس درب ضد سرقت آشنایی با نمونه های زیبای درب ضد سرقت

آشنایی با انواع نمونه های ایده آل درب ضد سرقت گالری لوکسی از مدل درب ضد سرقت

نمونه های ایده آل درب ضد سرقت

مدل های درب ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت شیک با رنگ های زیبا و دارای چشمی و قفل ایمن

طرح های درب ضد سرقت

درب ضد سرقت با روکوب

الگوهای خاص درب ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت عایق صدا و گرما

مدل های در ضد سرقت شیک

مدل های متفاوتی از درب ضد سرقت

نمونه های متنوع درب ضد سرقت

طرح های شیک درب ضد سرقت

انواع الگوهای ایمنی و زیبای درب ضد سرقت

الگوهای متنوع درب ضد سرقت

مدل های متفاوت و متنوع درب ضد سرقت

انواع الگوهای درب ضد سرقت

طرح های ناب درب ضد سرقت

درب ضد سرقت با روکش چوب راش

مدل های مدرن و زیبای درب ضد سرقت

نمونه هایی بینظیر و متنوع از درب ضد سرقت

انواع طرح های منحصر به فرد درب ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت با طراحی های زیبا

انواع الگوهای ایده آل درب ضد سرقت

برای آشنایی با مدل درب ورودی ساختمان کلیک کنید.

الگوهای زیبا و جذاب درب ضد سرقت

گالری لوکسی از مدل درب ضد سرقت

انواع ایده های زیبای درب ضد سرقت

برای آشنایی با مدل درب اتاق خواب ام دی اف و چوبی کلیک کنید.

انواع الگوهای درب ضد سرقت

 

طرح هایی منحصر به فرد از درب ضد سرقت

 

مدل های دوست داشتنی درب ضد سرقت

مدل درب ضد سرقت شیک با رنگ آبی دلخواه

الگوهای زیبا و بینظیری از مدل درب ضد سرقت

انواع الگوهای لوکس درب ضد سرقت

 

نمونه های ایده آل و دوست داشتنی درب ضد سرقت

 

انواع مدل درب ضد سرقت

مزایا و ویژگی های درب های ضد سرقت

  • نحوه نصب درب های ضد سرقت به گونه ای است که در آن فضای خالی باقی نماند و یکی از روش های پرکاربرد دزدها، دیلم کردن در این مورد نتیجه داده و مانع داخل شدن آنها به منزل شود.
  • ریختن اسید بر روی قفل یکی دیگر از ترفندهای سارقان است که در این زمینه نیز با شکست روبه رو می شوند، درب های ضد سرقت دارای قفل ضد اسید سد راه آنها می شوند.
  • این درب ها قفل شب بند دارند که گزینه ای امنیتی عالی محسوب می شوند.
  • جهت ساخت این نوع درب ها از قفل های عادی بهره گرفته نمی شود، قفل های به کار رفته به گونه ای می باشند که از 2 – 3 یا 4 سمت در درون چارچوب قفل می گردند.
  • به خاطر به کار رفتن زه لاستیکی در پیرامون چارچوب، گرد و خاک داخل نشده و همچنین عایق صدا نیز می باشد.
  • از دیگر ویژگی های این نوع درب ها عیق گرما بودن آنها است.
  • در صورت لزوم بر روی درب های ضد سرقت می توانید زنگ هم نصب نمایید.
  • درب های ضد سرقت چوبی تماما از چوب تهیه نمی گردند، ورق فولادین جهت مانع شدن از شکسته شدن و سوراخ شدن درب در میان دو رویه لنگه در به کار رفته است.
  • ضخامت ورق در ابن درب ها بیشتر از 1 میلی متر می باشد که به خاطر امنیت زیاد درب ها است.
  • درب های ضد سرقت دارای تنوع بالایی در طرح هستند که متناسب با سلیقه شخصی شما انتخاب می شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر