بازگشت لامبورگینی کانتاچ

لامبورگینی با عرضه مدل کانتاچ در دهه هفتاد میلادی به یکی از بازیگران اصلی در بازار ماشین‌های اسپرت تبدیل شد. این ماشین با ظاهری نامتعارف در سال ۱۹۷۴ میلادی به بازار آمد و ورای صنعت خودرو به سمبلی از قدرت و ثروت تبدیل شد.

بازگشت لامبورگینی کانتاچ

لامبورگینی با نمایش نسل جدیدی از مدل کانتاچ بازدیدکنندگان جشنواره ماشین‌های کلاسیک در پبل‌بیچ را شگفت‌زده کرد. تنها 112 دستگاه از مدل جدید کانتاچ ساخته می‌شود و قیمت پایه ماشین دو میلیون و 640 هزار دلار است.

لامبورگینی با عرضه مدل کانتاچ در دهه هفتاد میلادی به یکی از بازیگران اصلی در بازار ماشین‌های اسپرت تبدیل شد. این ماشین با ظاهری نامتعارف در سال 1974 میلادی به بازار آمد و ورای صنعت خودرو به سمبلی از قدرت و ثروت تبدیل شد.

طراحان لامبورگینی کانتاچ جدید را بسیار شبیه به مدل دهه هفتاد طراحی کرده‌اند. ماشین از نظر فنی تا حد زیادی وامدار مدل سیان کارخانه است. قوای محرکه آن ترکیبی از یک موتور دوازده سیلندر و یک موتور الکتریکی کوچک است که در مجموع 800 اسب بخار نیرو تولید می‌کند.

ماشین تا حد زیادی شبیه به مدل کانتاچ در دهه هفتاد میلادی طراحی شده است

 

حداکثر سرعت ماشین 355 کیلومتر در ساعت و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعتش 2.8 ثانیه است. لامبورگینی می‌گوید که سرعت کانتاچ در 8.6 ثانیه از صفر به 200 کیلومتر در ساعت می‌رسد.

کانتاچ در حالی به بازار عرضه می‌شود که لامبورگینی برنامه‌ای را برای تحول کارخانه آغاز کرده است. این شرکت اعلام کرده که تا پایان دهه جاری میلادی با فاصله گرفتن از موتورهای درون‌سوز، چهار مدل کاملا الکتریکی به بازار عرضه خواهد کرد.

لامبورگینی اعلام کرده که همه 112 مدل کانتاچ فروخته شده و تولید ماشین از بهار آینده آغاز خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان