ماهان شبکه ایرانیان

با فرمول ترکیبی و انواع رنگ موی آتشی آشنا شوید

در این مطلب فرمول ترکیبی رنگ موی آتشی به همراه تصاویری از این رنگ موی زیبا و فانتزی را برای شما همراهان عزیز گردآوری کرده ایم که امیدواریم از مشاهده این مدل رنگ موها نهایت لذت را ببرید.

با فرمول ترکیبی و انواع رنگ موی آتشی آشنا شوید

رنگ مو آتشی از انواع رنگ موهای فانتزی و زیبا است و اگر شما تمایل دارید رنگ مویی متفاوت داشته باشید این رنگ زیبا می تواند برایتان انتخاب ایده آل و مناسبی باشد.

رنگ مو آتشی ترکیبی از رنگ موی قرمز نارنجی روشن و قهوه ای و زرد است و شما می توانید برای رنگ کردن موهایتان در فصل تابستان از این رنگ خاص استفاده کنید.

رنگ مو آتشی زنانه

فرمول های ترکیبی رنگ موی آتشی به همراه تصاویر این رنگ مو

رنگ مو آتشین را می توانید از ترکیب رنگ موهای مختلف بدست آورید. در ادامه فرمول ترکیبی رنگ مو آتشین به همراه تصاویری از این رنگ مو را مشاهده خواهید کرد.

رنگ مو زیبا و فانتزی آتشی

فرمول شماره یک رنگ مو قرمز آتشین

ابتدا تکه های موهایتان را به کمک کلاه مش و یا فویل جدا کنید سپس به کمک فرمول های ترکیبی زیر موهایتان را رنگ بزنید.

رنگ موی قرمز آتشی

فرمول شماره یک

ابتدا پودر ماگما 0.44 را با ولکسون 12 درصد ولا به نسبت یک و نیم به یک درون ظرفی مناسب مخلوط کنید و ترکیب این رنگ مو را روی تکه جدا شده موهایتان بزنید و بعد از 45 دقیقه موهایتان را بشویید.

رنگ مو قرمز آتشی

فرمول شماره دو

پودر clayner را با اکسیدان نه درصد مخلوط کنید و ترکیب این رنگ مو را به موهایتان بزنید و بعد از 35 دقیقه موهایتان را بشویید.

فرمول رنگ موی قرمز آتشی بدون دکلره

فرمول رنگ مو قرمز آتشین با دکلره

برای رنگ کردن موها به صورت قرمز آتشین با دکلره دو ترکیب رنگ مو وجود دارد و شما می توانید با ترکیب کردن این رنگ موها رنگ مویی زیبا و خاص را روی موهایتان ایجاد کنید.

رنگ مو قرمز آتشی

فرمول شماره یک

ابتدا تکه هایی از موهایتان را جدا کنید و تکه های جدا شده را دکلره کنید و به پایه دکلره 9 برسانید و بعد از اینکه موهایتان به پایه مناسب دکلره رسید آن ها را بشویید و اکسیدان شش درصد و واریاسیون قرمز را با یکدیگر ترکیب کنید و به موهایتان بزنید و بعد از 10 دقیقه مکث موهایتان را بشویید.

رنگ مو آتشی زنانه

این نوع رنگ مو از انواع رنگ موهای فانتزی و جذاب است و افرادی که دوست دارند چهره ای متفاوت و زیبا داشته باشند، استفاده از این رنگ مو ایده مناسب و جذابی است. رنگ مو آتشین ترکیبی از رنگ نارنجی قرمز روشن و زرد و قهوه ای است که اخیرا استفاده از آن  برای فصل تابستان طرفداران زیادی پیدا کرده است.

رنگ مو آتشی

هایلایت پایین موها با ترکیب رنگ نارنجی

  • رنگ مو مسی/ 70 میل
  •  رنگ مو مسی متوسط/ 20 میل
  • رنگ مو بلوند نارنجی/ 30 میل
  • واریاسون نارنجی/ 2 سانتیمتر
  • واریاسیون نقره ای/ 5 سانتیمتر
  • اکسیدان شماره 9

رنگ موی آتشین

نکته : مدت زمان لازم برای رنگ گرفتن موها با این رنگ مو با توجه به جنس موها بین 10 دقیقه تا 45 دقیقه متغیر می باشد، زمانی که این ترکیبات را برای موهایتان استفاده می کنید، باید به طور مرتب آن را چک کنید.

رنگ مو قرمز آتشین

در ابتدا موهایتان را با دکلره به پایه 7 یا 8 برسانید و بعد از فرمولهای زیر استفاده کنید، مدت زمان مورد نیاز برای ماندن این رنگ مو روی سر 5 دقیقه می باشد.

فرمول 1 :

  • رنگ قرمز هاناوایی مارک استیل/ نصف تیوپ
  • پودر دکلره رنگی صورتی/ یک پیمانه
  • واریاسیون بنفش و آبی/ یک بند انگشت

رنگ موی آتشی زیبا

فرمول 2 :

  • رنگ مو قرمز پایه 6/ دو سوم تیوپ
  • پودر دکلره یاسی/ نیم پیمانه
  • اکسیدان 6 درصد

رنگ مو مسی آتشین

برای دستیابی به این رنگ در ابتدا باید موهایتان را دکلره کنید و برای این منظور باید پایه موهای خود را به شماره 7 یا 8 برسانید و بعد از ترکیب زیر استفاده نمایید :

  • رنگ مو 9.44 : نصف تیوپ
  • رنگ 7.3 : نصف تیوپ
  • رنگ مو 6.23 : یک چهارم تیوپ
  • اکسیدان 6 درصد

رنگ موهای آتشی

نکته : ماندگاری رنگ مو آتشین کم است و معمولا این رنگها بر روی موها دوام چندانی ندارند، اما شما می توانید با استفاده از شامپوی تثبیت کننده رنگ مو، شستن موها با آب سرد، ترمیم رنگ مو و استفاده از ماسک مو مخصوص به دوام بیشتر این رنگها بر روی موهایتان کمک کنید.

عکس رنگ موهای آتشی

اغلب خانم ها تمایل دارند برای ایجاد تغییرات مثبت در ظاهر خود از رنگ موهای متنوع استفاده کنند. رنگ مو اگر بدرستی انتخاب شود چهره ای جذاب و متفاوت پیدا می کنید بنابراین بهتر است در انتخاب رنگ مو به رنگ پوست و سایر ویژگی ظاهری خود توجه کنید تا بتوانید رنگ مویی مناسب و در عین حال زیبا را برای خود انتخاب نمایید.
رنگ مو آتشی از انواع رنگ موهای شیک و خاص است و اگر شما از آن دسته از خانم هایی هستید که تمایل دارید ظاهر و چهره ای متفاوت داشته باشید بهتر است برای ایجاد تنوع در رنگ موهایتان از رنگ آتشین استفاده کنید.

رنگ موی فانتزی آتشی

رنگ مو جذاب دخترانه

رنگ موی آتشی

رنگ مو آتشین

رنگ موی دخترانه آتشی

رنگ مو ترکیبی آتشین

رنگ موی زیبا و جدید آتشی

رنگ مو شیک و جذاب آتشین

رنگ موی زیبا و جدید آتشی

رنگ مو زیبا و دخترانه جدید

رنگ موی زنانه آتشی

رنگ مو فانتزی جذاب

رنگ مو زنانه آتشی

رنگ مو زیبا و متفاوترنگ مو آتشی زنانه

رنگ مو فانتزی آتشین   رنگ موی آتشی زنانه

رنگ مو شیک و متفاوت آتشین

رنگ موی شیک و متفاوت آتشی

رنگ مو جذاب و خاص آتشین

رنگ مو جدید و زنانه آتشی

رنگ مو فانتزی و جذاب دخترانه

رنگ موی آتشی زنانه

رنگ مو شیک و زیبا برای دختران

رنگ مو آتشی زنانه

رنگ مو زنانه آتشین

رنگ موی زیبا و فانتزی آتشی

در این مطلب فرمول رنگ موی آتشین به همراه تصاویری از این رنگ مو زیبا را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این رنگ موی شیک و خاص مورد توجه تان قرار بگیرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان