سریال‌های سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس

از جمله سرویس‌های آنلاین جدید می‌توان به اچ‌بی‌او مکس و دیزنی و همچنین اپل تی‌وی پلاس اشاره کرد. کمپانی اپل برای ساخت و تولید فیلم و سریال‌های جدید و اصیل، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و قیمتی منصفانه بر روی سرویس آنلاین فیلم و سریال خود گذاشته است

سریال‌های سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس

سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس موفق شد تا به آرامی و در سکوت کامل، مجموعه مستحکم و موفقی از عناوین سریال شکل دهد. در زیر، لیستی از بهترین سریال‎‎‌هایی قرار دارد که تاکنون توسط این سرویس ساخته و پخش شده است. موفق‌ترین سرویس آنلاین در ساخت و پخش فیلم و سریال را می‌توان سرویس نتفلیکس دانست. این سرویس در طی چند سال گذشته بسیار پیشتاز بود. اما علاوه بر سرویس آمازون پرایم و هولو، اکنون چند سرویس برجسته دیگر نیز به جمع رقبای نتفلیکس اضافه شده است. مطمئنا این رقابت سبب شکل‌گیری فیلم و سریال‌های خلاقانه و پیشگامانه جدیدی خواهد شد.

از جمله سرویس‌های آنلاین جدید می‌توان به اچ‌بی‌او مکس و دیزنی و همچنین اپل تی‌وی پلاس اشاره کرد. کمپانی اپل برای ساخت و تولید فیلم و سریال‌های جدید و اصیل، بیش از یک میلیارد دلار سرمایه گذاری کرده و قیمتی منصفانه بر روی سرویس آنلاین فیلم و سریال خود گذاشته است. از این رو، می‌توان انتظار داشت که کمپانی اپل سعی کند تا از دیگر سرویس‌های آنلاین پیشی بگیرد. گرچه هنوز این سرویس موفق نشده تا همانند رقبایش، لیست بلند بالایی از فیلم و سریال‌ها را در خود جای دهد اما مطمئنا مسیر مثبتی را در پیش گرفته و فیلم و سریال‌های اصیل و جدیدی را خلق کرده که ارزش دیدن دارند. در زیر، لیستی از بهترین سریال‌های اصیل و ساخت سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس قرار دارد.

سریال دفاع از جیکوب (Defending Jacob)

سریال دفاع از جیکوب، مینی سریالی بر اساس رمانی جنایی به همین نام نوشته ویلیام لنددی است. این سریال با بازی کریس ایوانز است و در مورد یک پسری است که متهم به کشتن همکلاسی‌اش است. دیگر بازیگران این سریال نیز میشل دوکری و جیدن مارتل هستند. این سریال در بهار سال 2020 بر روی سرویس اپل تی‌وی پلاس پخش شد و با وجود تن مرموز و پیچیدگی‌های زیاد، به موفقیتی قابل قبولی در این سرویس دست یافت.

سریال دیکینسون (Dickinson)

گرچه ساخت سریالی کمدی در مورد شاعر معروف امیلی دیکینسون ممکن است اشتباه و غلط به نظر برسد اما این سریال موفق شد تا به جای آنکه یک سریال درام بیوگرافی باشد، یک اثر خیلی عجیب و در عین حال، حقیقی در مورد این شاعر باشد. خواننده و بازیگر هیلی استاینفلد نقش این شاعر محبوب و مشهور را در سال‌های جوانی‌اش به تصویر می‌کشد. این سریال که اتفاقات آن در دهه 1850 میلادی رخ می‌دهد بسیار شبیه به یک سریال نوجوانانه امروزی به نظر می‌رسد. در این سریال، خواننده رپ ویز خلیفه نقش مرگ را ایفا می‌کند.

سریال برای تمام بشریت (For All Mankind)

داستان برای تمام بشریت در تابستان سال 1969 رخ می‌دهد و در آن، تمام خانواده‌ها در سرتاسر آمریکا در جلوی تلویزیون خود جمع می‌شوند تا شاهد اولین فرود انسان بر روی کره ماه باشند، با این تفاوت که به جای باز آلدرین و نیل آرمسترانگ، این یک فضانورد شوروی است که از فضاپیما خارج می‌شود و پرچمی را بر روی کره ماه برافراشته می‌کند. سریال برای تمام بشریت، یک سریال لذت‌بخش است و به گونه‌ای، یک روایت تاریخی را به شیوه دیگری بیان می‌نماید. این سریال توسط رونالد دی مور خلق شده است.

سریال خانه پیش از تاریکی (Home Before Dark)

این سریال مرموز الهام گرفته شده از داستان دختر جوانی به نام هیلدی لیسیاک است که روزنامه خودش را در پنسیلوانیا و یک پرونده قتل را زودتر از دیگران منتشر کرده است. پدر او یک گزارشگر سابق روزنامه دیلی نیویورک است و به او در این کار کمک کرده است. بروکلین پرینس نقش لیسیاک را به تصویر می‌کشد و دیگر بازیگران سریال نیز جیم استورگس، ابی میلر و لوییس هرتوم هستند.

سریال داستان لیزی (Lisey’s Story)

همسر لیزی لاندون با بازی جولین مور یعنی اسکات لاندون، یک رمان نویس مشهور، بیش از دو سال است که فوت کرده است. خانه آنها اکنون پر از جعبه‌هایی پر از کتاب‌ها، دست‌نوشته‌ها و نسخه‌های خطی منتشر نشده است. پروفسور دشمیل با بازی ران سیفاس جونز به شدت به دنبال دست یافتن به این نسخه‌های خطی منتشر نشده است و در هر زمانی، مزاحم لیزی می‌شود تا به این نسخه‌ها دست پیدا کند. قسمت‌هایی از این مینی‌سریال توسط خود استیون کینگ نوشته شده و توسط پابلو لاراین کارگردانی شده است.

سریال آمریکای کوچک (Little America)

کومیل نانجیانی و امیلی وی گوردون این سریال مجموعه‌ای را خلق کرده‌اند که در مورد مهاجرانی است که در آمریکا زندگی می‌کنند. هر قسمت از این سریال، داستانی جداگانه را روایت می‌کند، برخی از داستان‌ها خنده‌دار و برخی عاشقانه هستند و در مورد تجربیات منحصربه‌فرد مهاجرت است.

سریال صدای کوچک (Little Voice)

سریال صدای کوچک، داستان یک خواننده جوان و امیدوار به نام بس با بازی بریتنی اوگرادی را روایت می‌کند. بس به شهر نیویورک می‌رود و سعی دارد تا زندگی خوبی در این شهر برای خود بسازد. گرچه داستان فیلم کلیشه‌ای به نظر می‌رسد اما موفق می‌شود تا به نحوی وارد قلب شما شود و شما را درگیر این سریال کند.

سریال برنامه صبحگاهی (The Morning Show)

این سریال در مورد یک برنامه صبحگاهی و تمام آن اتفاقاتی است که در پشت صحنه رخ می‌دهد. این سریال به یکی از بهترین و درخشنده‌ترین سریال‌های سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تبدیل شد و جوایزی نیز برده است. بخش از سرگرم‌کنندگی و موفقیت فیلم نیز به لطف حضور بازیگرانی برجسته همچون جنیفر انیستون، ریس ویترسپون و استیو کارل است. گرچه سریال ممکن است موضوعات جدیدی را برای ارائه کردن نداشته باشد اما نقش‌آفرینی بازیگران به گونه‌ای است که شما را وادار می‌کنند تا ادامه سریال را تماشا کنید.

سریال ساحل پشه‌ها (Mosquito Coast)

سریال ساحل پشه‌ها بر اساس رمانی به همین نام نوشته پاول تیروکس است. در سال 1986، فیلمی بر اساس این رمان با بازی هریسون فورد ساخته شد. در این سریال، برادرزاده واقعی نویسنده رمان یعنی جاستین تیروکس بازی می‌کند. او نقش یک مخترع به نام الی فاکس را بازی می‌کند که خانواده خود را از خانه‌شان دور می‌کند و برای فرار از دست دولت، به مکزیک سفر می‌کنند.

سریال دیدن (See)

سریال دیدن، جزو اولین سریال‌هایی بود که در سال 2019 بر روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه شد. این سریال داستان آینده‌ای را روایت می‌کند که بشریت قدرت بینایی خود را از دست داده و راه‌های جدیدی برای زندگی برگزیده‌اند. یک دوقلو با توانایی دیدن به دنیا می‌آیند و همین سرآغاز ماجراجویی‌هایی می‌شود. سریال دیدن با بازی جیسون موموا، سلویا هوکز، دیو باتیستا و نستا کوپر است. فصل دوم این سریال قرار است از تاریخ جمعه 5 شهریور 1400 بر روی سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس عرضه شود. فصل اول این سریال با استقبال گسترده‌ای از سوی مخاطبان روبه‌رو شد.

سریال تجسس افسانه‌ای (Mythic Quest)

سریال تجسس افسانه‌ای، یک سریال کمدی از راب مک الهنی، چارلی دی و مگان گانز است. کمپانی بازی‌سازی یوبیسافت در تولید فیلم نقش داشته است. این سریال، گروهی از توسعه‌دهندگان را دنبال می‌کند که در حال کار بر روی یک بازی چندنفره آنلاین به نام تجسس افسانه‌ای هستند.

سریال فیزیکی (Physical)

سریال فیزیکی در مورد شور و شوق ایروبیک در دهه هشتاد میلادی است. گرچه در ابتدا، یک سریال کمدی خوشحال و شاد به نظر می‌رسد اما سریال قرار است موضوعات بسیار تیره‎‌تری را مورد بررسی قرار دهد. سریال فیزیکی توسط انی وایزمن ساخته شده و با بازی رز بایرن است. سریال به طور عمیقی یک تجربه پرتنش و ضروری است.

سریال اشمیگادون (Schmigadoon)

این سریال برای کسانی که از فیلم و سریال‌های موزیکال خوشش می‌آیند، بسیار مناسب است. در این سریال موزیکال و کمدی، سیسلی استرانگ و کیگان-مایکل کی نقش یک زوج دکتر به نام ملیسا و جاش را بازی می‌کنند که در طی یک گردش، در درون شهری عجیب و غریب به نام اشمیگادون گرفتار می‌شوند. آنها به زودی متوجه می‌شوند که آنها در دوره طلایی ژانر موزیکال قرار دارند و تنها راه خروج آنها از اینجا نیز عبور از یک پل با داشتن عشقی حقیقی بین خود‌شان است. این دو اکنون مشکلاتی با یکدیگر دارند و باید با یکدیگر کنار بیایند و بار دیگر عاشق هم شوند تا بتوانند از این مکان خارج شوند.

سریال خدمتکار (Servant)

سریال روانشناختی و هیجانی خدمتکار توسط تونی باسگالوپ نوشته و خلق شده است. سریال خدمتکار با بازی لورن امبروز، توبی کبل، نل تایگر فری و ران ویزلی است. این سریال داستان یک زوج را روایت می‌کند که یک پرستار بچه برای مراقبت از فرزند کوچکشان به خدمت می‌گیرند. پس از ورود این خدمتکار به خانه‌شان است که مشکلاتی بین این زوج شکل می‌گیرد.

سریال تد لسو (Ted Lasso)

سریال تد لسو، یک سریال کمدی و لذت‌بخش است که به یک پدیده تمام عیار برای سرویس آنلاین اپل تی‌وی پلاس تبدیل شده است. سریال تد لسو داستان باشگاه فوتبالی انگلیسی به نام ریچموند اف‌سی و مالک آن با بازی هانا وادیگنهام را دنبال می‌کند که از آنجا که همسر سابقش این تیم را بسیار دوست داشته، سعی دارد تا آن را نابود کند. او مربی فوتبالی به نام تد لسو با بازی جیسون سودیکیس را از تیمی آمریکایی به خدمت می‌گیرد. گرچه تد لسو هیچی در مورد فوتبال نمی‌داند اما مهربانی و محبت او سبب شده تا به تیم کمک کند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان