۱۰ سریالی که باید در سال ۲۰۲۱ تماشا کنید

بیش از یک سال است که از پخش فصل قبلی سریال وراثت محصول شبکه اچ‌بی‌او می‌گذرد و در پاییز امسال، فصل جدید سریال وراثت پخش خواهد شد

10 سریالی که باید در سال 2021 تماشا کنید

نیمه اول سال 2021 دارای سریال‌های نسبتا خوبی بود و به نظر می‌رسد که نیمه دوم سال 2021 بسیار امیدوارکننده و خوشبینانه است و تمام شبکه‌ها و سرویس‌های آنلاین، برنامه‌های جدید و جذابی برای پخش در پاییز و زمستان سال 2021 مهیا کرده‌اند. شیوع گسترده ویروس کرونا سبب شده تا تولید و پخش سریال‌ها به مشکل به خورد و با این حال، امید می‌رود که سال 2021، سال جذابی در دنیای سریال باشد. در زیر، لیستی از سریال‌های جدید و همچنین فصل‌های جدید سریال‌های قبلی قرار دارد که در ماه‌های آینده سال میلادی جاری پخش خواهند شد. با ما همراه باشید.

سریال وراثت (Succession)

بیش از یک سال است که از پخش فصل قبلی سریال وراثت محصول شبکه اچ‌بی‌او می‌گذرد و در پاییز امسال، فصل جدید سریال وراثت پخش خواهد شد. هنوز تاریخ دقیقی از زمان پخش فصل سوم این سریال مشخص نشده است. در فصل سوم سریال، علاوه بر بازیگران قبلی سریال، شاهد حضور الکساندر اسکارسگارد در نقش یک مدیر و موسس تکنولوژی به نام لوکاس متسون و آدرین برودی در نقش یک سرمایه‌گذار و فعال میلیاردر به نام جاش آرونسون خواهیم بود.

سریال سرقت پول (Money Heist)

کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که سریال سرقت پول با فصل پنجم به پایان خواهد رسید. فصل پنجم و پایانی این سریال قرار است در دو بخش پخش شود. بخش اول آن در تاریخ جمعه 12 شهریور 1400 پخش خواهد شد و بخش دوم آن نیز جمعه 12 آذر 1400 عرضه می‌شود. احتمالا بخش اول فصل پنجم به ادامه داستان فصل چهارم سریال خواهد پرداخت و آن را به پایان خواهد رساند. بخش دوم فصل پنجم نیز به روابط بین کاراکترها خواهد پرداخت و داستان سریال را به پایان می‌رساند.

سریال تد لسو (Ted Lasso)

سریال تد لسو محصول سرویس آنلاین اپل پلاس است. سال گذشته بود که این سریال کمدی از سرویس آنلاین اپل پلاس منتشر شد و با استقبال خوبی از سوی منتقدان و مخاطبان روبه‌رو شد. از همین رو، کمپانی اپل پلاس این سریال را برای فصل دوم تمدید کرد. پخش فصل دوم سریال تد لسو قرار است از تاریخ جمعه 1 مرداد 1400 شروع شود. فصل دوم نیز ادامه ماجراجویی‌های تد لسو با بازی جیسون سودیکیس را در انگلستان دنبال خواهد کرد.

سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟ (What If)

کمپانی مارول قرار است با سریال انیمیشنی چه می‌شود اگر …؟، نگاه بسیار متفاوت‌تری از دنیای سینمایی مارول را برای مخاطبان خود به تصویر بکشد. این سریال قرار است داستان‌ها و کاراکترهای این دنیای سینمایی بزرگ را به شیوه‌ای دیگر و متفاوت روایت کند و به گونه‌ای، دنیاهای موازی را برای طرفداران به تصویر بکشد. فصل اول این سریال شامل ده قسمت خواهد بود. بازیگران دنیای سینمایی مارول همچون کریس همسوورث، تام هیدلسون، سباستین استن و مایکل بی جوردن قرار است صداپیشگی نقش‌های خود را برعهده داشته باشند. پخش فصل اول سریال از چهارشنبه 20 مرداد 1400 به صورت هفتگی شروع می‌شود.

سریال مردگان متحرک (The Walking Dead)

پس از یازده سال و مرگ کاراکترهای مختلف و دوست‌داشتنی، سرانجام سریال مردگان متحرک پس از پخش یازده فصل به پایان خود خواهد رسید. پخش فصل یازدهم سریال مردگان متحرک از یکشنبه 31 مرداد 1400 از شبکه ای‌ام‌سی شروع خواهد شد. از کاراکترهایی که همچنان در سریال حضور دارند می‌توان به کارول با بازی ملیسا مک‌براید، دریل دیکسون با بازی نورمن ریدوس، مگی گرین-ری با بازی لورن کوهن و میشون با بازی دانای گوریرا اشاره کرد. طرفداران همچنین بسیار امیدوارند تا بار دیگر شاهد حضور دوباره کاراکتر ریک گرایمز با بازی اندرو لینکولن باشند. در پایان فصل نهم سریال بود که مرگ احتمالی ریک گرایمز نشان داده شد.

سریال بروکلین نه-نه (Brooklyn Nine-Nine)

سریال بروکلین نه-نه با نقش‌آفرینی اندی سمبرگ و محصول شبکه ان‌بی‌سی است. این سریال برای هفت فصل پخش شده و فصل هشتم این سریال نیز قرار است از تاریخ پنجشنبه 21 مرداد 1400 پخش شود. فصل هشتم سریال بروکلین نه-نه قرار است آخرین فصل این سریال کمدی باشد.

سریال ویچر (The Witcher)

کمپانی نتفلیکس اعلام کرده که دومین فصل از سریال درام فانتزی ویچر قرار است در تاریخ جمعه 26 آذر 1400 بر روی این سرویس آنلاین عرضه شود. در این سریال، هنری کویل نقش جرالت از ریویا، آنیا چالوترا نقش ینفر و فریا الن نقش سینترا را ایفا کرده‌اند. فصل اول سریال ویچر بسیار مورد استقبال بینندگان قرار گرفت، از همین رو، کمپانی نتفلیکس به سرعت به سراغ تولید فصل دوم آن رفت. بسیاری منتظر دیدن فصل دوم این سریال حماسی و دیدنی هستند.

سریال میلیاردرها (Billions)

نیمه اول فصل پنجم سریال میلیاردرها در حدود یک سال پیش از شبکه شوتایم پخش شده بود و حالا، قرار است پخش نیمه دوم فصل پنجم این سریال از تاریخ یکشنبه 14 شهریور 1400 شروع شود. فصل پنجم سریال در ابتدا در ماه می سال 2020 در حال پخش بود اما به دلیل گسترش شیوع ویروس کرونا، پخش آن متوقف گردید. تولید فصل ششم سریال میلیاردرها نیز به همین علت هم اکنون متوقف شده است و مشخص نیست که چه زمانی بار دیگر شروع می‌شود.

سریال آرچر (Archer)

شبکه اف‌ایکس‌ایکس رسما اعلام کرده که فصل دوازدهم سریال آرچر قرار است از تاریخ چهارشنبه 3 شهریور 1400 پخش شود. اعلام شده که فصل دوازدهم سریال، آخرین فصلی خواهد بود که در آن شاهد حضور کاراکتر مالوری آرچر با صداپیشگی مرحوم جسیکا واتر خواهیم بود.

سریال پیکی بلایندرز (Peaky Blinders)

پس از وقفه در تولید فصل ششم سریال پیکی بلایندرز، سرانجام طرفداران می‌توانند انتظار داشته باشند که پخش فصل ششم این سریال از اواخر سال 2021 یا شاید اوایل سال 2022 شروع شود. اولین فصل از سریال پیکی بلایندرز در سال 2013 پخش شد و فصل ششم آن نیز قرار است آخرین فصل این سریال انگلیسی جذاب باشد. علاوه بر شیوع ویروس کرونا و مشکلات دیگر، یکی دیگر از مشکلات اصلی سریال در این مدت، فوت هلن مک‌کروری بازیگر نقش عمه پالی در آوریل سال 2021 بود. هنوز مشخص نیست که فصل ششم سریال قرار است چگونه عدم حضور عمه پالی در داستان را توجیه کند. روحش شاد و یادش گرامی!

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان