مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران در گفت‌وگو با میزان خبر داد

وصول بیش از ۲۵۰ میلیارد معوقات بانکی در سال گذشته

مدیر کل ثبت اسناد و املاک مازندران گفت: سال گذشته بیش از ۲۵۲ میلیارد ریال معوقات بانکی با رشد ۵۹ درصدی نسبت به مشابه سال گذشته وصول شد.

معوقات بانکیمحمد حسن بهادر مدیر کل  ثبت اسناد و املاک مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان گفت: در سال 95 به 112 هزار و 606 پرونده شبه قضائی در دوایر ثبتی استان رسیدگی شد.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان مازندران، ادارات اجرای اسناد رسمی را به یک دادگستری کوچک تشبیه کرد و اظهار کرد: سال گذشته در این شعب 6 هزار و 376 پرونده اجرایی تشکیل و 3 هزار و 77 پرونده نیز با ختم رسیدگی مختومه گردیده است که قسمتی از حاصل این تلاش‌ها وصول بیش از 252 میلیارد ریال معوقات بانکی با رشد 59 درصدی نسبت به مشابه سال گذشته و بعد از استان تهران بوده است.

بهادر رسیدگی به 286 پرونده افراز، صدور 895 رأی در هیأت نظارت استان و 146 رأی در دادگاه بدوی سران دفاتر و 91 هزار و 906 رأی در اجرای قانون تعیین وضعیت ثبتی در اراضی و ساختمانهای فاقد سند و 9 هزار و 769 رأی در راستای قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را از دیگر اقدامات اداره کل متبوعش در راستای رسیدگی به پرونده‌های شبه قضائی بیان کرد و افزود سالانه بیش از 75 نفر از قضات دادگستری به عنوان اعضای هیأت‌های رسیدگی به این گونه پرونده‌ها تعیین و فعالیت می‌نماید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان