ست شلوار و شومیز با استایل های جذاب و امروزی

در این مطلب با انواع مدل های ست شومیز و شلوار مخصوص خانم های شیک پوش و خوش سلیقه آشنا خواهید شد که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید شومیز را در پوشش تان بدرستی ست کنید و جذاب تر از همیشه به نظر برسید.

ست شلوار و شومیز با استایل های جذاب و امروزی

شومیز از انواع لباس های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها و دختران جوان به شمار می رود و بهتر است شما از مدلهای ست شلوار و شومیز الگوبرداری نمایید تا بتوانید با پوشیدن شومیز و شلواری مناسب در پوشش خود تغییرات مثبتی را ایجاد کنید.

مدل های ست شلوار و شومیز شیک و زیبا

اگر شما تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است بعد از انتخاب طرح و رنگ شومیز دخترانه و زنانه آن را با دامن یا شلواری مناسب در پوشش تان ست نمایید.

ست شلوار و شومیز

طرح های شومیز و شلوار زنانه و دخترانه

شومیزهای دخترانه و زنانه در انواع طرح و رنگ های متنوع موجود می باشند و شما می توانید با توجه به فرم اندام و سایر ویژگی های ظاهری خود از بین آن ها طرحی مناسب را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید از شومیز طرحدار یا گلدار در پوشش خود استفاده نمایید بهتر است رنگ شلوارتان را از بین رنگ هایی که در پارچه شومیز وجود دارند انتخاب نمایید همچنین طرح شلوار نیز باید ساده باشد و از پوشیدن شلوار طرح دار نیز بهتر است خودداری نمایید تا ظاهرتان شلوغ به نظر نرسد.

شومیز را می توانید با شلوار قد 90 یا 100 بپوشید که انتخاب هر یک از این طرح های شلوار به سلیقه شخصی و اندازه قد شما بستگی دارد. در صورت تمایل می توانید شومیز را با شلوار ابروبادی بپوشید که در این صورت استایل شما جذاب و خاص تر به نظر می رسد.

شومیزها در انواع طرح های دکمه دار و بدون دکمه دار موجود می باشند که هر یک از این طرح ها زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند همچنین برای دوخت یقه شومیز از یقه هفت و یقه بسته و باز استفاده می شود و اگر شما تمایل دارید شومیزی با یقه باز را برای پوشیدن انتخاب نمایید بهتر است از زیورآلاتی مناسب استفاده کنید.

مدلهای ست شلوار و شومیز طرح های ست شلوار و شومیز زنانه و دخترانه   ست شومیز طرحدار و شلوار ست شلوار و شومیز مخصوص خانم ها مدل شومیز و شلوار طرح دار شومیز و شلوار خاص زنانه مدل ست شلوار و شومیز شومیز و شلوار شیک ست شومیز و شلوار طرح دار شلوار و شومیز شیک

شومیزها در انواع طرح های شومیز آستین بلند و شومیز آستین سه ربع دوخته می شوند و شما می توانید از بین آن ها طرحی مناسب را برای خود انتخاب نمایید. اگر تمایل دارید استایلی متفاوت داشته باشید بهتر است از شومیز آستین سه ربع در پوشش خود استفاده نمایید همچنین می توانید برای جذابیت بیشتر ظاهرتان از ساعت مچی و دستبند و انگشتری شیک استفاده نمایید.

در صورت تمایل می توانید از کمربند نیز برای شلوارتان استفاده کنید. شومیزها در انواع طرح های بلند و کوتاه موجود می باشند و بهتر است در صورت پوشیدن شومیز کوتاه شلواری مناسب بپوشید تا شیک پوش تر به نظر برسید همچنین می توانید شومیز کوتاه و بلند را در پوشش تان با شلوار دم پا یا شلوار جذب و راسته بپوشید.

توجه داشته باشید که بهتر است در انتخاب کفش هایتان نیز دقت لازم را داشته باشید و برای داشتن استایلی متفاوت از کفش پاشنه دار در پوشش تان استفاده کنید. اگر شلواری جذب را برای پوشیدن انتخاب کرده اید می توانید از کفش پاشنه کوتاه نیز در پوشش تان استفاده نمایید.

 مدل شومیز و شلوار شیک و خاص ست شومیز طرح دار با شلوار ساده شومیز طرح دار و شلوار ساده شومیز و شلوار شیک مدل شومیز گلدار و شلوار ساده ست شومیز و شلوار ساده طرح های ست شومیز و شلوار طرح دار و زیبا طرح های شومیز رنگی و شلوار ساده

طرحهای شومیز و شلوار طرح دار و خاص

در این بخش از دنیای مد مجله آرگا تصاویری از انواع طرح های شومیز و شلوار را پیش رو داشتید که امیدواریم از مشاهده آن ها نهایت بهره را برده باشید و مورد توجه تان قرار گرفته باشند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان