زیباترین نقاط جهان

خلیج ها لونگ در قسمت شمال شرقی کشور ویتنام واقع شده و بیشتر برای جزایر سنگ آهکی خود مشهور است. جزایر خلیج ها لونگ پوشیده از جنگل‌های بارانی است. این جزایر اغلب بر اساس شکل ظاهری‌شان نام گذاری شدند. در سفر به این خلیج، حتما به گردش با قایق در میان این جزایر بپردازید.

زیباترین نقاط جهان

دنیا پر از مقاصد گردشگری زیبا و نقاط منحصربه‌فرد است. شما باید قبل از اینکه به مسافرت بروید، در مورد مقصد خود اطلاعاتی بدست بیاورید. در سرتاسر دنیا، نقاط زیبا و گوناگون بسیاری وجود دارد که حتما باید یکبار در طول عمرتان از آن بازدید کنید. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به شما، زیباترین نقاط جهان را معرفی کنیم.

خلیج ها لونگ

خلیج ها لونگ در قسمت شمال شرقی کشور ویتنام واقع شده و بیشتر برای جزایر سنگ آهکی خود مشهور است. جزایر خلیج ها لونگ پوشیده از جنگل‌های بارانی است. این جزایر اغلب بر اساس شکل ظاهری‌شان نام گذاری شدند. در سفر به این خلیج، حتما به گردش با قایق در میان این جزایر بپردازید.

برخی از جالب‌ترین فعالیت‌هایی که می‌توانید در طی بازدید از خلیج ها لونگ داشته باشید، غواصی، کوهنوردی و صخره‌نوردی است. اگر به دنبال تجربه عالی از کوهنوردی هستید، حتما به کوهستان پارک ملی کت با سر بزنید. خلیج ها لونگ دارای بیش از هزار و ششصد جزایر کوچک است که پوشیده از جنگل هستند. یکی از نکات جالب در مورد این جزایر، این است که برخی از جزایر بزرگ آن، دارای دریاچه‌های زیبا هستند.

اهرام جیزه

اهرام جیزه، یکی از نقاطی است که حتما باید در طول عمرتان، آن را از نزدیک مشاهده کنید. اهرام جیزه یکی از قابل توجه‌ترین عجایب باستانی است. اهرام جیزه بیش از چهار هزار سال قدمت دارند و همچنان باعث حیرت بینندگان خود می‌شوند. در زمان فراعنه، اهرام به عنوان مقبره‌ای برای درگذشتگان ساخته می‌شده است. امروزه، این اهرام همچنان به عنوان یادآوری از بزرگی و تاریخ مصر باستان پابرجا هستند.

شفشاون

شهر شفشاون در قسمت شمالی کشور مراکش واقع شده است. شهر شفشاون، شهری آرامش‌بخش و زیبا است. این شهر سالانه پذیرای سیل عظیمی از مسافران و گردشگران است. ساختمان‌های آبی شفشاون بسیار دلنشین و جذاب هستند و اقامت در آنجا بسیار مقرون به صرفه است. شهر شفشاون را می‌توان مروارید آبی مراکش دانست.

ساحل آمالفی

ساحل آمالفی در کشور ایتالیا قرار دارد. این ساحل خارق‌العاده و جادویی، در اولین نگاه، مسافران و گردشگران را مجذوب خود می‌کند. ساحل آمالفی با چشم‌اندازی خارق‌العاده، آسمانی آبی و دریایی رنگین، تجربه منحصربه‌فردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. کوهستان این ساحل بسیار دیدنی و جذاب است. بیش از صد و شصت و سه جاده ساخته شده در ساحل آمالفی، یکی از تاثیرگذارترین جاده‌ها در ایتالیا به شمار می‌رود که این جاده‌ها در طی دوره بوربن ساخته شده است. تمام شهرهای ساحل آمالفی با این جاده‌ها به یکدیگر متصل شده‌اند. ساحل آمالفی به دلیل مناظر زیبایش به عنوان میراث جهانی یونسکو ثبت شده است.

کاپادوکیه

کاپادوکیه، یکی از تاثیرگذارترین و زیباترین مناطق در مرکز کشور ترکیه است. این منطقه دارای مناظر زیبا، غارها، صخره‌ها و از همه مهم‌تر، پرواز دیدنی بالون‌ها است. سوار شدن بر بالون‌ها در اینجا، یکی از فعالیت‌هایی است که حتما باید انجام بدهید. کاپادوکیه بهشتی برای عاشقان پیاده‌روی و کوهنوردی است. همچنین، دره قرمز و دره رز برای عاشقان طبیعت، مکانی دلنشین و بهشتی خواهد بود.

سنتورینی

جزیره سنتورینی، یکی از جزایر بی‌شمار کشور یونان است. اگر به دنبال آرامش و سکوت هستید، جزیره  سنتورینی بهترین مکان است. بهترین زمان برای سفر به اینجا، بین ماه‌های اکتبر و سپتامبر و همچنین آوریل تا می است. در طی این ماه‌ها، هوای جزیره سنتورینی مطبوع است و بسیار شلوغ نیست. همچنین، سنتورینی، مکانی تماشایی برای ماه عسل و عاشقان خواهد بود. اینجا، تنها جایی در دنیا است که شما می‌توانید یک آتشفشان فعال را در میان دریا مشاهده کنید.

کرابی

تنها با پروازی یک ساعته شما می‌توانید از پایتخت تایلند یعنی بانکوک به ایالت کرابی سفر کنید. کرابی در قسمت جنوبی کشور تایلند واقع شده است. کرابی، مکانی بسیار جذاب است که حتما باید به آن سفر کنید. خط ساحلی کرابی دارای صد و پنجاه جزیره است که هر کدام آن دارای سواحلی زیبا و آبی‌هایی روان و شفاف هستند که خاطره‌ای به یادماندنی در ذهن شما خلق خواهند کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان