بدترین طراحی های خانه

سلام به شما هندونه های رسیده و اب دار .

بدترین طراحی های خانه

سلام به شما هندونه های رسیده و اب دار .

اصل حالتون چطوره ؟

طبق معمول دوباره من اومدم با کلی انرژی مثبت و کلی پستای جیکس و جالب انگیز برای شما پرندگان دوقطبی ( این چی بود دیگه گفتم؟ :؛)

عاقا جونم براتون بگه این چند روز حسابی بیچارگی کشیدم .

می پرسید چرا ؟ خب اجازه بدید براتون کامل توضیح بدم .

اول اینکه گوشیم خراب شد و بی گوشی شدم و این اتفاق دقیقا زمانی افتاد که من قصد داشتم براتون ای دی اینستامو بذارم تا اونجا همو پیدا کنیم و با هم کلی معاشرت کنیم البته شاید با بعضی از خوشتیپ هاتون بیشتر 🙂

به هر حال من ای دی اینستامو این پایین داخل باکس ” در باره نویسنده ” میذارم ، بعد از اینکه فالوم کردید بهم دایرکت بدید تا بدونم از سایت اومدید 🙂

فعلا مجبورم با لپ تاپ این داستان های مجازی رو چک کنم و اینقدر برام حرکت سختیه که کاملا علاقه دارم به اینکه طناب بهش ببندم و بندازمش دور گردنم ، تا زمانی که سر ماه بشه و بتونم برای خودم یه گوشی دست و پا کنم ، البته کادو های تولدمم هست که اوالا  امیدوارم یادشون باشه  و دوما از ته دل دعا میکنم که کارت به کارت کنند K

گایز ، اجازه بدید یه اعترافی بکنم ، وقتی من قراره براتون یه پستی رو اماده کنم بیشتر از اینکه مشکل موضوع پیدا کردن داشته باشم ، با یه  قضیه  ای سختی دست و پنجه نرم میکنم  به نام شروع یه پست ، این ماجرا یه جوری برام زجر اوره که با توجه به لایف استایل حوصله سر بر خودم ، هر  روز دعا میکنم در راه کلاس زبان یه ماشین یا موتور بهم بزنه تا برای اول هر پست یه چیزی داشته باشم برای گفتن و هی الکی  مسخره بازی در نیارم . در این حد در گیرتونم  به خدای احد و واحد .

قبلا اینقدر موضوع گرونی  و به فنا رفتمنمون داغ بود که تا دو سه ماه ساپورت  بودم ،  خیلی حیف شد که همه چیز عادی شد .

ولی  حالا خداروشکر که امروز گوشیم خراب شد و تونستم پیش شما رو سفید باشم ، ایشالا دفعه بعد دماغم میشکنه .

طبق معمول خیلی حرف زدم و امیدوارم تا این جا سایت رو نبسته باشید .

کافیئن های بادوم زمینی  و گایز های ریز و درشت ، عایا موافق هستید که بریم سراغ پست امروز ؟

این پست با بدبختی تمام برای شما گرد آوری شده  لطفا در خواندن دقت و جلوس فرمایید .

اینهمه راجب خلاقیت گفتم و به فارسی سخت خودمو و شما و هر چی پست خلاقیت بود رو یه تنه سوسیس کردم  (  گایز اجازه بدید مودب باشم )

همیشه از بهترین ها گفتم ، اما امروز می خوام براتون از بدترین و ها و بیخود ترین ها بگم .

این خارجکیا در باره هر موضوعی یا از این ور بوم میافتن یا اونور بوم ، یا اینقد خلاقیت دارن پشم و کرک برای ما نمی مونه ، یا اونقدر گند میزنن که هیچ کسی نمیتونه درستش کنه .

چه وضعشه واقعا ؟

امروز می خوام راجب بدترین و بیخود ترین کار های خارجکیا راجب طراحی خونه هاشون بگم ،  احتمالا خونه به اون خوشگلی و مناسبی رو سپردن به چاه کن سر کوچشون تا براشون طراحی کنه ، ایشون هم خواسته همه چیز تمام و کمال باشه ، هرجا رسیده یه پی پی خونه ساخته 😐

چون بیشتر تصاویری که من قبلا دیدم و شما ها الان میبینید ، راجب دسشویی و سرویس بهداشتیه .

حالا برای اینکه  اول کاری حالتون گرفته نشه ، با یه حموم اشپزخونه شروع میکنم .

همونطور که در تصویر مشاهده می کنید  ، احتمالا خونه خیلی بزرگه و از اون خونه هاس که آرزوی به گور برده هر دختر ایرانیه .چون مسلما نمیتونه شوهری پولدار پیدا بکنه و در نتیجه نمیتونه خونه ای این شکلی داشته باشه.

بدترین طراحی

 ولی مسئله ای که توجه همه ما رو به خودش جلب می کنه  وان حموم به اون بزرگی وسط اشپزخونس 😐

احتمالا به این منظور طراحی شده که خانوم خونه بعد از غذا پختن بره یه دوش بگیره و برای غذا خوردن  با اقایی آماده بشه ، یا اینکه خارجکی ها هم مثل ما ایرانی ها  اهل مهمون و مهمونی هستند ،  این وان هم برای ظرف های  زیادی که اخر شب میمونه طراحی شده ، که خانوم خونه پاچه شلوار رو بزنه بالا و بره تو وان و با دل صبر  به ظرف ها برسه ،

شاید هم بعد از غذا خوردن میرن دوش میگیرن .

خلاصه از این سه حالت خارج نیست .

برن گم بشن احمق ها گیجم کردن 😐

در باره این تصویر هم که خیلی خیلی حال  بهم زن و ایتس اوق  هست که واژه ای برای بیانش ندارم ، آخه کنار میز ناهار خوری ؟

بدترین طراحی

  حالا اون چاه کن بیجور بد جایی رو برای کندن انتخاب کرده ، خطاب به خانوم خونه باید بگم که  یه ذره زنیت نداری ؟ آخه ادم میز ناهار خوری رو اونجا میذاره ؟

واجب بوده شما رو میز شام کوفت کنید ؟

لابد واجب بوده دیگه 😐

حالا شما اینجا رو نگا کن ، فرض کن وسط یه مهمونی دسشویی داری ، میری سراغش ، بعد میبینی داخل دسشویی یکی در حال عطر افکنی هستش و یه عذر خواهی میکنی و بر میگردی ، ولی طرف میگه داداش کجا ؟

بیا بشین جا هست واسه یه نفر دیگه ،  تو که از خودمونی ، دوست ندارم تو فشار باشی ، اینجوری میشه که به علت یه طراحی بد ،  ساعت ها بقیه رو پشت در دستشویی نگه داشتی . چرا؟ چراشو دیگه نپرسید خواهشا ، از دایره فعالیت من دوره .

بدترین طراحی

عاقا ولی این اتاق صورتیه که میبینید ، نمیدونم چرا به عنوان طراحی بد معرفی شده ، به نظر من که خیلی رمانتیکه به شرط اینکه جفتک پراکنی نکنید و اب و نپاشید رو تخت و نجس کاری بشه ، اگه اروم باشید  سعی کنید ریلکس کنید خیلی هم عالیه . ولی خب نمیدونم کجا باید خودتونو خشک کنید 😐

خودتون یه فکری به حالش بکنید .

بدترین طراحی

 این توالت فرنگی گل گلی هم برای کسانی هست که غذا های رمانتیک مصرف میکنن شبیه سوپ شیر یا  کسانی که برای صبحانه نوتلا و توت فرنگی و موز میخورن ، (نمیدونم چرا فک کردم این غذا ها رمانتیکه ، ولی من هر موقع یه صحنه رمانتیک داخل فیلم ها دیدم از این چیزا می خوردن   به علاوه  دلستر نجس یا کافی ، البته باید بگم که این موضوع مربوط به فیلم های خارجیه  چون   ما ایرانی ها تنها غذای رمانتیکی که داریم و میتونیم باهاش دلبری کنیم قرمه سبزی به همراه دوغه که فکر نمیکنم برای این توالت مناسب باشه و به نظرم یکم حیف میشه  )

بدترین طراحی

 خب کافئین های من ، زیبا رویان هستی بخش ، مرسی ازتون که کامنت میذارید و کلی خوبید .

و مرسی از شماها که قراره فالوم کنید و نظراتتون رو اونجا بهم بگید ،

و مرسی که به این سوال هم جواب میدید 🙂

+ به نظر شما چرا آرامشی که داخل دستشویی خونه خودمونه هیچ جای دیگه نیست ؟

در ضمن لطفا پسر های بد تیپ و دهاتی نیان تو پیج من ، مرسی اه !

گایز ، بایز ♥

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان