کیانو ریوز و اعتراف به تنهایی

بیشتر ما کیانو ریوز را از سه گانه ماتریکس شناختیم و البته مدتی است که این بازیگر خوش استایل خود را با مجموعه ای دیگر به نام جان ویک در دل هواداران جا داده.

کیانو ریوز و اعتراف به تنهایی

بیشتر ما کیانو ریوز را از سه گانه ماتریکس شناختیم و البته مدتی است که این بازیگر خوش استایل خود را با مجموعه ای دیگر به نام جان ویک در دل هواداران جا داده.

تا به حال اطلاعات زیادی درباره سبک زندگی کیانو ریوز شنیده ایم که مربوط میشده به ساده زیستی و سختی هایی که در زندگی گذشته اش داشته.

مدتی پیش خم که کیانو در اِلِن شو پرده از کراشی که روی ساندرا بولاک داشته برداشت و مشخص شد ساندرا هم به او علاقه داشته ولی خب یه مقدار دیر بود و وقتی کیانو این موضوع را لو داد ساندرا در یک رابطه بود.

اما به تازگی کیانو ریوز 54 ساله ( خدایی باورتون میشه 54 سالشه؟ ) در مصاحبه با The Jakarta Post گفته: من هیچکس را در زندگی ندارم. این یعنی کیانو در حال حاضر تنها است.

بسیار خب دختران سرزمینم حالا وقتشه خودی نشون بدید و مخ کیانو ریوز رو بزنید. در این زمینه پسران سرزمینم جلو هستن نمونش بریتنی خانم که اصغری جون تصحبش کرد 😀

اما بریم سراغ مصاحبه کیانو ریوز عزیز:

همانطور که گفتیم کیانو در مصاحبه اخیر اعتراف کرده که تنهاس اما در این مصاحبه سوالات دیگری هم پرسیده شده.

مشخص است که ماتریکس برای شما خیلی با ارزش است. چقدر شبیه نیو هستید؟

اون از من بهتره اما من سعی می کنم به اندازه ارزش های اون خوب باشم.

کدام یک از کیفیت های این شخصیت برای تو ستودنی هست؟

بازی کردن نقش این مرد زیبا بود. فکر می کنم عشقش به ترینیتی خاصل بود. من واقعا با اون شناخته میشم. همچنین من جستجوش برای پیدا کردن جواب ها رو دوست دارم. او به شدت مثبت، وفادار و مردی اخلاقی بود که بهترین کاری که می توانست را انجام می داد.

عشق برای تو به چه معناست؟

منظورت عشق رومنتیک هست؟ می دونی، من آدم تنهایی هستم. کسی رو توی زندگیم ندارم. اما اگر با کسی باشم به رابطه احترام می ذارم و دوستش خواهم داشت. خوشبختانه این اتفاق برای من خواهد افتاد.

تو خودت رو یک مرد تنها تعریف کردی، آیا با این وضعیت راحتی؟

من زیاد خودم رو نگران این موضوع نمی کنم. من یک بازیگرم، بنارباین در مورد چیزی که پرسیدید جوابی ندارم.

تو در هالیوود جنوبی زندگی می کنی، آیا مردم اون قسمت به حریم شخصیت احترام میذارن؟ آیا می تونی بدون اینکه شناخته بشی بگردی؟

روزهام اینجا کاملا طبیعیه. البته، ون های توریست ها هستن و به دیدن خونه همه میان. من صبح ها میام بیرون و روزنامم رو میخرم و اونها رو میبینم.

بعضی وقت ها احساس می کنی یه حیوان توی قفسی. اما در لس آنجلس هیچکس اهمیت نمیده.

مسلما پاپاراتزی هایی هستن که دنبالت می کنن اما من زیاد بیرون نمیرم واقعا کاری نمی کنم. من خیلی کسل کنندم.

 

البته بلافاصله بعد از انتظار این مصاحبه طرفداران کیانو ریوز با کامنت هاشون در فضای مجازی عشقشون به این بازیگر را نشان دادند.

خلاصه دوستان حواستون باشه که کیانو الان تنهاس و بهترین فرصت برای درآوردنش از تنهاییِ 😀

هنر خودتون رو نشون بدید ببینیم می تونیم به عنوان یک افتخار ازتون یاد کنیم یا نه 😀

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان