امسال در نوروز ۹۸ با چه فیلم و سریالهایی سر گرمیم؟

امسال هم مثل سالهای گذشته تلوزیون قصد دارد با فیلم هایی که توسط کارگردانان نام آشنا که تجربه فیلم و سریالهای نوروزی و مناسبتی  را در کارنامه خودشون دارند به استقبال نوروز ۹۸ برود

امسال در نوروز 98 با چه فیلم و سریالهایی سر گرمیم؟

 

امسال هم مثل سالهای گذشته تلوزیون قصد دارد با فیلم هایی که توسط کارگردانان نام آشنا که تجربه فیلم و سریالهای نوروزی و مناسبتی  را در کارنامه خودشون دارند به استقبال نوروز 98 برود

از بین این نام ها میشود به سعید آقا خانی،بهرنگ توفیقی ، محمد حسین لطفی وحیبن قناعت نام برد که با سریال های جذاب و تماشایی نوروز امسال مهمان خانه های شما هستند!

 

همانطور که شنیده اید صفحه های مجازی عوامل سریال پایتخت و خبرگزاری های معتبرپیداست که خبری از سریال “پایتخت” نیست هرچند که چند سال است سریال “پایتخت” سین هشتم سفره های ایرانی های داخل و خارج از ایران بوده است !

و حالا بعد از کاندید شدن تعدادی از فیلم ها وسریال های مناسبتی  ،چهار سریال همپای لحظات نوروزی شماست !

نام  سریال های «ن.خ» ،«برسردواهی» ،«زوج یا فرد» و«شش قهرمان و نصفی» در ایام نوروز از زیر نویس های تلوزیون و اززبان دوستداران سریالها طنز زیاد میشنوید ! محتوای این سریال ها طنز است و مناسب حال و هوای نوروزی شما!

سریال «ن.خ» از شبکه یک سیما

 

سریالی با محتوای طنز که با کارگردانی سعید آقا خانی و تهیه کنندگی مهدی فرجی در یکی ازشهر های کردستان زیبا رد 16 قسمت 50 دقیقه ای فیلم برداری و ساخته  وبرای نوروز 98 ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما آماده پخش است.

 

خبر جالب این است که در این سریال 20بازیگر بومی کرد زبان هم بازی میکنند و به جذابیت سریال افزوده میشود.

طرح ونوشته اولیه مرحوم خشیار الوند و محسن تنابنده که با جزییات و طنازی فراوان ساخته شده است.

البته شما با فیلم و سریالهای های نوروزی و مناسبتی سعید آقا خانی مثل «زن بابا» ،«عید امسال» ،« دزد و پلیس» بهتر از من آشنا هستید که همه ما طرفدار پرو پا قرص این فیلم ها و سریالها بودیم

فضای «ن.خ» کاملا جدید و جذاب است همچنین کاراکتر های این سریال قابل پذیرش هستند و شاید با تک تک آنها همزاد پنداری کنید

سعید آقا خانی در این سریال نقش یکی از اهالی شهر های کرد نشین به نام مختصار«ن.خ» را دارد که بین مردمی که فرهنگ آنها با فرهنگ اهالی شهر تهران فرق میکند و میتواند قصه ای جذاب وجدید برای مخاطبانش بسازد.

«ن.خ» تنها با سعید آقا خانی شکل نگرفته است بلکه بازیگران محبوب و نام آشنا یی هم که شما با اکثر کار های آنها آشنا هستید و کار های آنها را دنبال میکنید هم ایفای نقش میکنند و این مجموعه را کامل کرده اند!

 

علی صادقی ،نام آشنایی که بازیگر اکثر کار های طنز در سریالهای  بیادماندنی در مناسبت های مختلف بوده که در این سریال به همراه حمیدرضا آذرنگ خوش درخشیدند و به همراه نعیمه نظام دوست،فریده سپاه منصور در «ن.خ» ایفای نقش میکنند.

 

سیاوش مفیدی ، سیروس میمنت و هومن حاجی عبدالهی  دیگر بازیگران این مجموعه طنز هستند که شما میتوانید در ایام نوروز هرشب از ساعت 22:15  از شبکه یک سیما مهمان نگاه های شما هستند .

 

سریال« بر سر دوراهی »از شبکه دو سیما

قصه تازه ای ازحامد غنا و تهیه کنندی بهرنگ توفیقی از نام این سریال پیداست که با ژانر ملودرامی تقریبا تکراری رو به رو هستیم داستان پسری که طی فرایندی

پولدار می شود و دیگر عشق قدیمی اش برایش جذابیتی ندارد.

این ژانر هم طرفداران خاص خودش را دارد امیدوارم شیفتگان درام  از تماشای « بر سر دوراهی» نا امید نشوند!

بهرنگ توفیقی کارگردان سریال های «پشت بام تهران» ،«زیر پای مادر»،«عقیق» که سابقه ساخت سریال طنز هم در کارنامه خود دارد :«مسیر انحرافی»

انتخاب جسورانه بهرنگ توفیقی در بازیگران شاید جذابیت تماشای «بر سر دو راهی » را بیشتر کند بازیگرانی  این روزها کمترآنها را در تلوزیون میبینیم ،میترا حجار،مهراوه شریفی نیا، و بهنوش بتیاری که این بار با نقش جدی رو به روی مخاطب ظاهر می شود.

بهرنگ علوی ، حمید گودرزی،شهین تسلیمی از دیگر بازیگرانی هستیند که در «بر سر دوراهی» آنهارا میبینیم!

امسال شبکه دو سیما میزبان سریالی با ژانر ملودرام است که به کارگردانی بهرنگ توفیقی هرشب ساعت 21:30 در 13 قسمت تهیه و تولید شده است .

سریال «زوج یا فرد» از شبکه سه سیما

 محمد حسین لطفی و علیرضا نجف زاده این بار با یک همکاری مشترک  نوروز امسال به خانه های شما می آیند.

سوژه این سریال برای همه ما آشناست که از میز کارشان حتی بعد از بازنشستگی دل از کار و حقوق های آنچنانی نمی گذرند.

امان از تغییرات صدا و سیمایی که حتی روی اسم های سریال ها هم تاثیر خودش را گذاشته «حوزه استحفاظیه»،«مر قانون» نام های دیگر این سریال بودند که بنا به دلایل نا معلوم به«زوج یا فرد»تغییر پیدا کرده است .

شخصیت اصلی این سریال  شخصی به نام کمال شهری  است که مدیر ارشد یک وزارتخانه است ،و داستان این روزهای بازنشستگان است.

به نظر میرسد «زوج یا فرد» سریالی پر بازیگر است، شاید همه شما و من هم تصورمان بر این است که این سریال احتمالا در بخش هایی سانسور شده است چون موضوع سریال حساس است اما با اضافه شدن طنز در متن سریال به جذابیت آن افزوده است ، از داستان پوشک بچه تا موارد دیگر نقد  اجتماعی بسیار تماشای به عمل آورده است اما موضوع اصلی این سریال و متن نویسنده بر پایه بازنشستگان است و میتواند شما را برای ساعاتی سرگرم کند!

ابتدا قرار بود بهرام بهرامیان این سریال را کارگردانی کند اما به دلیل اینکه سر گرم پروژه دیگری بود این اتفاق نیافتاد

این مجموعه در 15 قسمت به تهیه کنندگی مهران مهام روی آنتن شبگه 3 سیما میرود.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، مهران غفوریان، یوسف تیموری، ناهید مسلمی، شیدا خلیق، مهشید ناصری، دلسا ملکی، مهران رجبی، کریم قربانی و … در این سریال بازی می‌کنند

 

 

 سریال« شش قهرمان و نصفی »از شبکه پنج سیما

 

 

شاید شما فیلم سینمایی «قهرمانان کوچک» را دیده  باشید .

طنز«شش قهرمانان و نصفی »  مشابه «قهرمان کوچک» تلفیقی از طنز و هنر های زرمی با محتوای حمایت از کالای ایرانی و ملی است که بازیگران طناز زیادی در این سریال نوروزی به کارگردانی حسین قناعت ایفای نقش کرده اند .

فضای فعال و پر انرژی «شش قهرمان و نصفی» شما را در نوروز 98 سر گرم میکند  و تماشای آن لبخند را به لبان شما و خوانواده هایتان می آورد

 

امیرکیان عبدی و ایمان امیری از بازیگران نوجوان این سریال هستند که در این مجموعه طنز، هنرهای رزمی خود را به نمایش میگذارند و در جریان موضوع اصلی سریال، نوجوانان را به یادگیری فنون ورزشی تشویق می‌کنند. محتوای این سریال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و تشویق خانواده‌ها به حمایت از کارگر ایرانی است. که شبکه پنج سیما برای نوروز امسال تدارک دیده است .

 

 

 

 

شما منتظرید کدومش شروع بشه؟

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان